1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben dan ook overnieuw begonnen op haomarush, was dit een betere keuze? :)
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Beter in ieder geval ja.
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben Furies op deathwing :cool:... (Alliance, NE Dual wielding fury warrior)

    Als je me een keer wil opzoeken: Ik ben 90% van de tijd in Winterfall Village in Winterspring, furbolgs aan het grinden voor me mount =)
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer komt deel 2 van WOW eigenlijk uit? Zijn daar aankondigingen van gedaan?
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Er komt een expansion pack.
     
  6. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Hey ik heb nu een lvl 60 hunter en het is allemaal heel leuk ;) maar ik wil met een net startende vriend en een paar andere vrienden op een neiwue realm starten nu is het al een tijdje geleden dat realms zijn geopend en veel zijn vol gemigrate met epixxxx mensen :D. Dat zie ik niet echt zitten. Weet iemand wanneer er ongeveer een nieuwe Realm geopend zal worden? en wat voor een realm dit zal zijn??

    Alvast bedankt :D
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn ik ben vanmidag begonnen op de server Mazrigos Low PVP. Maar daar is echt geen ruk te doen zeg |:- In Ironforge loopt volgens mij nog geeneens 50 man . Bij de starts zie je opzich wel wat mensen maar ook niet overdreven veel. Ik liep door Menethil Harbor.. en tot mijn verbaasing kwam ik er helemaal niemand tegen :{ Ik zit te twijfelen of ik op die server blijf. Het gemidelde level als je bij Ironforge kijkt is rond de 45.. Er lopen aardig wat lvl 60 maar ook heel veel rond de 30.
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Binnekort zie je er 2 mensen meer lopen, ruf gaat er namelijk heen...
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Gaat hij toch :'-( :'-(
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Wacht even tot maandag/dinsdag, daan gaan de migrations open om naar Mazrigos te verhuizen. Ik zal er dan ook eindelijk te vinden zijn ;). Ongeveer 140 chars komen van mijn guild, en een andere grote guild komt nog samen met de dochterguild (Dies Irae+Nox Irae). Misschien dat Massive dan ietsje minder IMBA wordt :+, en IF een stuk voller.
    AH zal ook vol komen te zitten, heb 2 bankchars helemaal vol zitten met zooi om daar met belachelijk veel winst te verkopen :p, nu alleen mijn QS boekje nog goedkoop krijgen, en ik vind het allemaal wel goed ^^

    En ja lieverds, ik ga! Vandaag MC compleet verneukt door de server. In totaal ongeveer 70keer mensen geDC'd, en bij elke DC/inlog gaf CTraid weer een lagspike. Gelukkig toch weinig deaths, tot bij garr ineens 2 locks DC'den tegelijk. Mja, kan wel 2 adds tanken, maar mijn healers hielden het niet bij :+
    2e poging weer verneukt door een lagspike van 5 sec ofzo. Toen was de MT weer dood. Maar opgegeven erna, donderdag een nieuwe raid op een nieuwe lagvrije server :)

    Twijfelaars zijn bij ons nu ook eindelijk overgehaald, ze willen weggaan voor de addon er is, voordat de gestopte mensen op SR weer gaan spelen en de queues weer langer worden. Mazrigos zal tegen die tijd ook vol zitten, al zal het zich verwacht ik wat beter verspreiden dan het tot nu toe gedaan heeft.

    Enniewees, blij dat ik maandag weg ben :cool:, op een paar alts na, zodat ik nog af en toe langs kan komen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    hebben ze wel de nieuwste CTra? zoniet dan zal mazrigos dezelfde problemen opleveren:+
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen als je op de horde kant zit :).

    Gereformde guild weer bezig met mc, 1e 2 bosses down, ff wat gedoe met 3e, morgen gaat die zeker wel down. FF de nieuwelingen weer inwerken

    [​IMG]

    Boots ook gewonnen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb vandaag de Dragonstalker Greaves in ontvangst mogen nemen :+

    http://www.thottbot.com/?i=36702

    heb nu,
    Bracers
    Belt
    Boots
    en Gloves

    Hopelijk binnenkort full Tier2 setje 8)
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Sorry hoor, maar dan hebben die gasten gewoon een 56k modem, vandaag weer MC gedaan en helemaal nergens last van gehad. En dat is nu al zo'n 1.5 week zo.
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Undead mage! :) Nu nog lvl 8 ^^

    Wil zo snel mogelijk lvl 60 worden :) waarom is de alliance minder op haomarush dan?
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ik horde ben natuurlijk suffie :+.
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Whahaha, natuurlijk!
    Tjees, dom van me, excuus _O_ Nja, nog noob heh ;)
     
  18. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Grats! Ik heb hem toevallig ook "in ontvangst mogen nemen". Heb nog Helm en Leggings ;) Gloves willen maar niet droppen :{
     
  19. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Wohoooooo ik ben vanmorgen naar UBRS gegaan en bij Rend dropte de Chromatic Carapace, Warriors, Pala, Hunters en Shammys weten waarvoor het word gebruikt ^^ damn wat ben ik blijk zeg dat ik het heb gewonnen ^^
     
  20. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat die BoP is anders zou je hem erg duur kunnen verkopen die droprate is belachelijk laag.

    Gister even MC gerusht. Ragnaros ging neer voordat die tijd had om sons te spawnen :p
    Giantstalker bracers gewonnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina