Wacht even tot maandag/dinsdag, daan gaan de migrations open om naar Mazrigos te verhuizen. Ik zal er dan ook eindelijk te vinden zijn
. Ongeveer 140 chars komen van mijn guild, en een andere grote guild komt nog samen met de dochterguild (Dies Irae+Nox Irae). Misschien dat Massive dan ietsje minder IMBA wordt
, en IF een stuk voller.
AH zal ook vol komen te zitten, heb 2 bankchars helemaal vol zitten met zooi om daar met belachelijk veel winst te verkopen
, nu alleen mijn QS boekje nog goedkoop krijgen, en ik vind het allemaal wel goed ^^
En ja lieverds, ik ga! Vandaag MC compleet verneukt door de server. In totaal ongeveer 70keer mensen geDC'd, en bij elke DC/inlog gaf CTraid weer een lagspike. Gelukkig toch weinig deaths, tot bij garr ineens 2 locks DC'den tegelijk. Mja, kan wel 2 adds tanken, maar mijn healers hielden het niet bij
2e poging weer verneukt door een lagspike van 5 sec ofzo. Toen was de MT weer dood. Maar opgegeven erna, donderdag een nieuwe raid op een nieuwe lagvrije server
Twijfelaars zijn bij ons nu ook eindelijk overgehaald, ze willen weggaan voor de addon er is, voordat de gestopte mensen op SR weer gaan spelen en de queues weer langer worden. Mazrigos zal tegen die tijd ook vol zitten, al zal het zich verwacht ik wat beter verspreiden dan het tot nu toe gedaan heeft.
Enniewees, blij dat ik maandag weg ben
, op een paar alts na, zodat ik nog af en toe langs kan komen.
Klik om te vergroten...