1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Het is juist een probleem met CTra 1.502 lijkt het. Iedereen die nog op 1.45 zat kwam zonder problemen overal doorheen. ik heb in een DC mezelf gewdowngrade naar 1.45, en alle problemen waren voor mij voorbij.

    En nee Inferius, iedereen zit op 1Mbit of hoger ;)

    Gratz Kimi! Ik heb ook al mijn spul bij elkaar voor mijn chest. Gewoon toevallig verzameld eigenlijk, ben er niet voor gaan farmen ofzo. Als die klote carapace eens zou droppen heb ik een hele aardige chest erbij ^^
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja stomste is we hebben onyxia en ragnaros al lang op farm status alleen ik heb nog geen helm en legs mogen ontvangen=[

    Gister ook kut loot van Chromaggus gehad... 2x Pladin Schouders en een paladin belt, ook nog een rogue chest. :'-(
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand van Stormreaver die heeft zijn character met volle Tier 2 set verkocht voor 500 euries.

    Dat is easy money. :cool:
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Meh lamer, zowel de persoon die het verkoopt als de persoon die het koopt. Ban.
     
  5. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    nahja, easy? niet echt :p
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wie is dat lulletje rozenwater? die tank die pas zie dat hij alles ging disenchanten en zijn character ging deleten?
     
  7. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik geen tijd meer had en het zonde vond om mijn account te verwijderen.Had ik dus besloten mijn account ook te verkopenO-) , toch weer 200 euries8)
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    damn, 200 euro? wat voor chars had je dan?
     
  9. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 60 warlock en een 60 priest_O_ helemaal geen speciale mc/bwl/pvp gear maar wel alles wat je kon kopen met gold, aangezien je met de priest met een paar uurtjes per dag (2/4) je 1000g per week kon farmenO-)

    Edit: http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=4269 (nu niet meer mogelijk aangezien je maar 5 unieke instances per uur mag betreden ;') )
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zoiets heb je ook op www.ingameservice.com, daar levelen ze je van lvl 1 naar lvl 60 voor maar 275,- :+.

    EDIT: Ik bedoel 274,95 :+.
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Jipee mn hunter vandaag tot de lvl 18 gekregen :) (bijna 19) Maar laat ik maar is optijd gaan pitten.. dan morgen weer vroeg op om te beginnen. Ik speel liever overdag WoW. Dan schijnt namenlijk lekker de zon en ziet alles er nog vrolijker uit _O_ (in wow dan) ;)
     
  12. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was 3 weken terug ofzo van warsong (full pvp server met allemaal klote russen) naar emeriss gemigrate. Het lullige aan Emeriss was echter dat er serieus maar 5/10 ally in IF waren :confused:. Ongeveer 1 ab per uur XD. Nu zijn er opnieuw migrations naar emeriss gekomen en nu is het een medium pop PvP server met heerlijk wat alliance om te kille.

    Wat echter wel zo is, servers waar heengemigrate wordt hebben meestal volle guilds die DIE HARD goed gegeared zijn.

    Voorbeeld:
    Horde kant op emeriss: 3x salfuras hand of ragnaros, 2xthunderfury blessed blade of the windseeker, 2x ashkandi great sword of the brotherhood, 2x staff of the shadowflame (fuck spelling :p)

    Ally: 1x salfuras, 1x thunderfury, 2x ashkandi.

    En dit is alleen wat ik zelf heb gezien, kwa armor heeft ongeveer 25% van de server 2 of meer parts tier 2 XD

    Maargoed emeriss is nu wel veel chiller dan eerst.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel benieuwd hoeveel mensen zouden bieden voor me account toch :+.
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Waar zou je dat eigenlijk kunnen verkopen?
     
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Hoeveel kan ik ongeveer vangen voor een acc met een lvl druid met 4 wildheart en wat random blue zooi + een 60 mage met wat random blue spul?
     
  17. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3

    Al vriendjes gemaakt met Method? :+
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens niet te ver er op in gaan :), allemaal illegale rotzooi :+.
    Ff weer back ontopic of zo ;).

    Nu 227gold op me lvl 39 hunter 8).
     
  19. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je heel vuil bent doe je account recovery}:] (nadat je heb hebt verkocht)

    Aangezien je moet bellen om het e-mail addres van een account te laten wijzigen en veel kopers dat dan ook niet doen. Kan verdacht overkomen als iemand van bijv Frankrijk een Nederlands account wilt wijzigen8)
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nu eerder dan level 48 je mount? :+
    227 is wel netjes btw :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina