1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Je bent voor andere classes met tracking abilities niet zichtbaar op hun mini-map. :)
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Geldt dat ook als ik shapeshift? Omdat ik dan van humanoid naar beast verander of verbergt het alleen humanoids?
     
  3. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee als je iemand crit dan doet elke shadow bolt zoveel % meer schade voor 12 Sec
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Je blijft een humanoid als ik het me goed herriner.
     
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Als een druid in bear/cat gaat, kan je gewoon scare BEAST doen. xD
    Maarja.. :p
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Joah dat zei ik... 12 sec en max 5 keer damage.... en niet persee shadow damage "The next 5 sources of shadow damage"
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Klopt, dat is ooit in een patch verandert, dat een druids status van humanoid in beast veranderd als hij shapeshift.
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst probeerde ik nog een druid te MC'en toen hij in beast form was, het enige wat er gebeurde was dat ik Invalig target kreeg. :mad:
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Leuk ik sta 84e in de honor rankings van ally op mijn server, nummer 82 is rank 10, net niet gehaald van de week. 8) Achja, nog even 3/4 weekjes full time pvp en ik moet wel rank 11 zijn. :+
     
  10. Ik ben nu dus met een huntertje begonnen, dwarf hunter om precies te zijn, wat ik heb echt een hekel aan night elves :p. Maar met mijn vraag of ze goed zijn in pvp én pve krijg ik allerlei verschillende reacties. Nu is mijn vraag:


    Zijn hunters handig in PvP en PvE, en zijn ze gewild in party's?
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de hunter op de juiste manier gespeelt wordt, kan hij zeer hard ownen in PvP. Er zijn echter veel hunters die niet echt weten wat ze doen en dat is waarom mensen vaak denken dat hunters nep zijn. Kiten ftw zou ik zeggen :).

    PvE weet ik niet echt, want daar heb ik tot nog toe nog niet zoveel aan gedaan en dus heb ik daar nog niet zoveel hunters in actie gezien (geloof dat ze belangrijk zijn in BWL). Maar ga nu wel beginnen met PvE.

    Net een nieuwe guild gejoined, en nou wou ik graag mijn aplication showen. Tis een standaart opzet die alle punten covert (wel lang), maar ik dacht ik post em hier zodat als iemand moet aplyen hij mijn opzet kan usen.

    Mijn aplication

    Iedereen die zijn heeft kan em doorlezen en als je eventueel tips hebt, post ze dan aub :D.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  12. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor pvp zijn ze best goed, als je er mee weet te spelen.
    Als ik jou was zou ik NE gaan, want die hebben shadowmeld, zodat je onzichtbaar kan zijn (je kan niet lopen dan).
    Die kan je uit sommige situaties redden.
    PvE zijn ze ook goed, maar dat zijn ze allemaal wel.

    Elendill2003: je link doet et niet.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  13. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede application zou ik zeggen. Zou iedereen maar eens te tijd nemen om dat te doen.. Bij mn guild zie ik zovaak applications van 1 zin staat terwijl er een hele opzet voorgedrukt staat :confused:
     
  14. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    PvP (BG) zitten hunters in top 3 classes, vooral AV. PvE endgame (MC/BWL) zijn er niet echt veel hunters nodig, wij doen BWL met 4/5 hunters max. In vergelijking met 8 rogues en 8 priests. Maar of je gewild bent hangt vooral af hoeveel van die bepaalde class op jou server zit.
     
  15. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn warlocks ook goed in pvp? ik denk ut wel want hunter en walock zijn beide eigenlijk solo's.

    Kan iemand mij misschien een link geven naar een site waar ik bijv. een "mod pakket"kan downen? Of een andere goede mod-site.

    BVD
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lock is geweldig in PvP. Als je je lock eenmaal onder de knie hebt ga je een geweldige tijd tegemoet in AB. :)

    www.curse-gaming.net is een goede, en er zijn er nog een paar. Meestal type ik de add-on bij google in en kom je meteen op 1 van de 2 sites terecht die de meeste add-ons hebben. :+ Sexy-ui zijn veel compilaties van, en van ctmod ook.
     
  17. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    miss een noob vraag, maar wat is AB? ;)
    bedoel je miss curse-gaming.com, ipv .net, want dat is bij mij een reclame site :confused:
    edit: hoe kun je die mods eigelijk gebruiken, want ik zie nergens een "help" oid staan...
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.curse-gaming.com/
    en dan ff doorklikken (ff uit je doppen kijken)

    en de uitgebreidste;
    http://ui.worldofwar.net/

    Een goede rogue met goede equiptment zal op dit moment altijd nog een hunter outdamagen maar een goede Hunter is beter dan een rogue in mc/bwl omdat die zijn damage ranged, staat niet in de AoE range, wordt minder geraakt, hoeft niet zoveel gehealed te worden, kan mana drainen etc.
     
  19. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Arathi Basin
    Ja, het is .com
    Plaats die addons in je Addons map in de interface folder in de WoW map op je pc. Meeste addons worden dan automatisch geactiveerd.
     
  20. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt allemaal, ik heb wat mods van curse gedowned en ze werken perfect!
    ik weet nu hoe curse werkt dus ik ga niet verder zoeken :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina