1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ach, jullie zijn jaloers op onze grote oren. :cool:

    XboxRulez4ever! je kan je talent points één keer voor 1 gold opnieuw indelen. Vervolgens wordt het elke keer duurder. Ik dacht dat je dan per talent point moest betalen, maar ik kan er ook naast zitten.
     
  2. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Kom Horde op Haomrush :D
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    zou kunnen maar ik wil in ieder geval geen orc warrior worden , en een tauren als warrior is dat wat?... misschien trouwens morgen wow al halen ik heb hem besteld maar die bestelling cancel ik ik ga hem wel in een keer kopen dan kan ik eerder gamen.
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    als tauren heb je 5% extra hp en warstomp deze zijn naar mijn mening zeer handig voor een warrior :)

    Trouwens je betaalt met respeccen voor je hele tree.

    Level 28 ^^
     
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou als ik jou was op Dentarg beginnen, beste warrior is imo een Undead, maarja smaken verschillen. Als Ally zou ik een Dwarf Warrior zijn :)
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Mijn gedachte atm:

    Vaarwel Masq, hallo Horde Hit Squad. Vandaag weer flink genaaid daar Masq, zat in vandaags MC, had netjes ge-signed op GEM en op de forum en de guildleader zei nog tegen mij dat ik er in zat. 30 minuten voor MC beginnen de invites, ik had wat add-on probleempjes en zei dus netjes even wachte met mij te inviten en dat over 5 min te doen. Ik log off en weer on, vraag om een invite, zegt die !@#$%^& dat er al genoeg mages in de run zitten en ik maar weer weg kan gaan. En dat is de 3e keer nu!

    :mad:
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Orc is wel zeer handig als MT, stun resist kan wonderen doen, undead heeft WOTF wat ook handig is met fears, tauren heeft extra HP wat fijn is als je MT 7k-8k hp heeft.

    Haumarush heeft nog wel wat goede MT's nodig :+.

    ps. hakkar down 4e keer :cool:
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    bijna level 30 ^^ mijn shaman word nog wel wat :p
     
  9. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Laatste paar runs in MC zijn vol met druid loot geweest,

    - Cenarion helm
    - Cenarion shoulders
    - Cenarion chest
    - Cenarion bracers
    - Cenarion gloves
    - Cenarion shoes
    - Salamander Scale pants
    - Staff of dominance (Niet alleen druid loot natuurlijk, maar ik kan er wel mooi gebruik van maken :p)

    *)
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nubbling. :p

    Mijn guild van het weekend trouwens gemerged met andere guild, nu hebben we een wat grotere guild, maar toch nog heel gezellig. :cool:

    Zowel Horde als Ally geilt gewoon compleet op mijn char. Ze is zelfs al getrouwt inmiddels, dus ze lelijk zijn Nelfs toch ook weer niet. ;) :+
     
  11. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet toch vaker kunnen? Alleen kost het je elke keer meer gold.
     
  12. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan oneindig veel je talents resetten.
    1ste keer kost het 1g, dan 5g, dan 10g, dan 20g, en dan 50g (en het blijft 50g als je het nog 34875 keer reset)
     
  13. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok als of er een wonder is geschiet:9.... ik heb zo meteen al een account ik krijg het 2e account van een vriend van me en aangezien ik wow nog heb van die trial periode hoef ik dus alleen maar de update's te installlen, maar eerst nog even wachten op het account:)...

    hebben jullie er trouwens last van dat je niet op de wow site kan inloggen?
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ze dat nog een keer gaan veranderen.
    Ik zou ook wil gewoon een keer voor de lol respeccen voor een weekie of 2.
    Dan gewoon geen gold kosten maar er tijdelijk aan vastzitten.
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    die jongen waar ik dat account van krijg kan neit op de site komen terwijl ik dat wel kan en dus kan hij het password niet veranderen wel balen dit want ik wil nu echt beginnen. welke server raden jullie mij aan en ik ben er over uit ik ga toch maar voor horde:9... denk orc of tauren. owja die jongne heeft planet internet en andere mensen die planet hebben kunnen er ook niet op, hebben jullie hier ook problemen mee en zo ja hoelang duurt dat dan meestal?
     
  16. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Noedel, je bent de 15g vergeten ^^.

    @ Xboxrulez4ever, Je kunt lightning's blade proberen, daar zit ik ook. Leuke server, vrij nieuw. En als je alliance kiest dan kan ik je eventueel ook helpen mocht je vragen hebben :).
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb nou al 3x aangeboden gekregen van vrienden om bij hun op de server te komen ik ben er nog steeds niet helemaal over uit:eek:... waar ik ga maar ik denk toch dat ik maar voor horde ga, maar orc vind ik beetje lame iedereen heeft die en tauren ook het liefst zou ik een troll warrior beginnen maar is dat verstandig? of kan het neit egt kwaad ik vind ze er zo vet uit zien.
     
  18. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de beste maar manier om van Azeroth naar kalimdor te gaan en dan naar camp taurajo. ik moet er heem voor mijn succubus
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    @xboxrulez - Trolls zijn prima, ook voor warrior. Voor racial abilities zijn ze iets minder dan Tauren I guess, maar als jij Troll cooler vind dan Tauren dan is dat totaal geen punt.

    @panzerdelta - Lijkt me via boot in STV (voor zowel horde als alliance) en voor alliance is IF -> Menethil Harbor -> boot pakken naar theramore ook redelijk snel.
     
  20. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Zit die jongen nou nie zo op verkeerde ideas te brengen elfje }:]

    De beste warrior race bij de Horde vind ik nog steeds de Orcs omdat ze 25% extra stunresistance hebben, daar weegt die 5% health van de Taurens niet tegenop.
    De Trolls daarintegen hebben geen enkele goede racial en het zou dan puur cosmetisch zijn om een Troll Warrior te nemen, maar kies vooral wat jou het leukst lijkt _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina