1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Stormreaver is toch de echte xbw forum server of niet soms?
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zeggen ze :), maar de echte coole horde zit op haumarush en als je per se alliance mot wezen moet je natuurlijk op chroma zitten :+.
     
  3. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er met chroma? Please explain.
    Spinebreaker zit tot de nok vol dus ik ga een verplaatsing aanvragen denk ik.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Guess so. :) Pvp ontzettend veel met Orc, Giel en Con. :) Erg gezellúg. :cool:
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    en je jankt altijd :+

    maar inderdaad zeer gezellig en altijd leuk ^_^
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  6. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het zou toch wel eens tijd moeten worden dat ik me 60 mage vand ie k*t server af kan halen, 96% spaans ik bedoel check de realm forums van Spinebreaker, vanaf de server start 2 pages:+ Spaanse fora heh :)
    Ik denk en hoop dat er binnenkort een migration plaats vind, dan ga ik misschien weer eens op me mage spelenO-)
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je kan het gewoon niet hebben dat je over de 2k kan critten. ^^ Honor jatter. :+
     
  8. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    En btw horde gebruikt geen anti fear bij Onyxia, tenminste onze guild niet. De MT gaat als het goed is in berserker stance en switched weer terug in defense, als dat kan kloppen :)
     
  9. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    :D

    PS in welke guild zitten jullie daar?
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik zit in Masquerade (sig), Giel zit in Lord of Ironhearts, Orc in Destined for Valhalla en Con is vriend/guildloos. :+
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Imo gaat het zo: rank 0 - 5 easy, 5 - 8 redelijk, 8 - 11 moeilijk, 11 - 14 niet te doen als je een leven buiten WoW hebt :p.

    Edit: check dit UBER l33t zieke wapen.

    http://wow.blupp.net/item.php?id=98352
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    We hadden vandaag niks te doen, dus gingen we maar even ZG in.
    Heb nu alles bij elkaar om mijn ZG enchant te krijgen (alleen geen Helm of Might :mad:) :cool:
    Daarna wilden we even de tiger proberen, waar we 2 maanden eerder net in phase 2 kwamen, ging hij nu neer zonder doden. Panther hadden we na een try wel door, en druids met hun green whelp armor hielden het tanken van de adds het perfect uit. Er waren gewoon een stuk of 15 panthers aant slapen 8), zag wel cool uit.

    Besloten om overmorgen maar een poging op Hakkar te wagen, verwacht eigenlijk wel dat het lukt, de rest is nu wel erg makkelijk geworden (komt ook door de patch van vandaag, maargoed), wel grappig om te merken dat we ongemerkt toch een heel stuk beter zijn geworden.

    Ohja, van Panther kreeg ik Bloadsoaked greeves, tijdelijke vervanging van mijn oude laarsjes tot ik Might heb ^^


    Edit: Op Mazrigos stijg je met 20k honor al een hele rank, ben nu dus bezig om naar rank 8 te gaan voor wat PvP gear.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  13. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn die patch heeft echt dingen upgemessed. Gisteren in MC gaan we Baron Geddon pullen met pet zoals altijd, maar de aggro range is verhoogd ofzo, dus geddon komt met like 2 fire packs..dan als iedereen gewhiped is gaat hij helemaal tot de de plaats van Magmadar lopen omdat daar nog iemand zat te afk'en...
    Iedereen in instance gaat dus in combat als je een boss pullt...meh..bye bye OOC rezzer :'-(
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Druids + Hunter met jumper cables _O_
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Engeneering ftw, jumper cables + repair bot
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta op dentarg 1200e in de honor rankings. Ben een level 31 dwarf warrior. Ben nu sergeant. Gister best vette cape opgehaald. Ok ik zal toegeven dat dentarg niet zon drukke server is:+ .
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Too bad dat onze guild een tekort aan druids heeft, (namelijk ongeveer maar 2/3 ) elke raid.
     
  18. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat is dan wel een groot voordeel van nieuwe server. Ik zou dan meteen voor field marshal gaan als het zo weinig kost. Ik had deze week met 20k honor rank6 het zelfde niveau gehouden
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoeveel HK heb je?

    Ik heb nmlijk rond de 450 kills en 2000 honor en ben nog maar Private :confused:.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ga eens uit de raid, en dan naar AB. Dan haal je tenminste echt wat honor.

    Edit: oops, je bent er nog te laag voor... tsja, waarom zou je ook zoveel PvPen als je nog level 34 bent :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina