1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Je hebt het helemaal fout, ik was in Strat gister derde op DD-dealer en healde soms ook nog eens. Als je geen damage doet hebben andere mensen meer healing nodig en dan kunnen mobs ook loose raken.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Paladin, cleanse-bot/backup heal? :cool:
    MC lijkt me toch wel het saaist ooit voor een paladin, totaal geen spanning :+
     
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb mijn account aan een vriend gegeven, voorlopig no more WoW for me.
     
  4. Ben ook weer voor een tijd gestopt met wow, ik speel nu vooral Lineage II (gratis ;)), het is nog in een soort beta stage op die servers waar ik speel, maar ik ben helemaal verslaafd vind het nog vetter dan wow :p.
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Is het alleen gratis op die test servers..?
     
  6. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij speelde jij zoiezo nooit wow 8) never online gezien op BL
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    MC is vet, Fire Lords tanken, corehound packs tanken. Tussen giants totems droppen. :cool:
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    1-jarig bestaan guild, Deeprun Tram bezet.

    [​IMG]
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Vandaag Vael tot 3% gekregen. :'-( Morgen gaat die biatch toch zo hard neer!
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    JUIST :eek:

    Ik had laatst een horde speler (Thunderbee) jou laten whisperen om de groetjes te doen! Je negeerde hem :'-(..

    Stommert!
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Is dat zo ? :eek:

    Niet eens in de gaten gehad dan, maar ik mis wel vaker whispers geloof ik.
     
  12. naja het is geen test server maar dat hele spel is gelekt ofzo en nu hebben ze er heel makkelijk een nieuwe versie van kunnen maken ofzo, helemaal legaal is het natuurlijk niet maar er zijn echt al een paar honderd van die servers ontstaan en meestal zijn er gewoon 5000 mensen online dats wel chill :). Er zijn nog wel aardig wat bugs erin maar ik vind het niet zo erg, je download de game doet wat rare patches erop en je kan spelen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2006
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net 2 uur lopen farmen op http://thottbot.com/?i=1981 maar ik denk dat de droprate geincreased is ofzo want ik heb zker +150 gastjes gekilled die het zouden moeten droppen maar ik heb nada :mad:.

    Denk dat ze het generfed hebben omdat dit ding vette pwnage is in pvp :D
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Gister 60 gehaald. 'S avonds meteen mee naar MC.... het was "wel leuk". Ik vind het eigenlijk best tegenvallen .... level 60. Iedereen claimt dat het dan pas begint, I have to disagree. Gister zijn we haast door MC heen gesprint, de gevechten waren leuk, en ik heb zelfs al veel epix op m'n eerste run. Toch miste ik de spanning van instances als SFK en Deadmines..... ik weet niet of ik nog wel verder wil gaan met wow :mad:
     
  15. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Zitten niet meer in de game. Je hebt voor niks gefarmed :D
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    wacht maar tot je in BWL komt dan.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    ZG en onyxia vind ik ook wel vet, MC is gewoon free epix maar is wel beetje donker en zo ja (behalve de dkp dan ;))
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat is het nadeel van guilds die al lang bezig zijn. Weinig plezier met bosskills etc. Ik ben erbij geweest met mijn guild vanaf Luci kills, tot nu aan Ragnaros. Om zo zelf door MC te gaan met een guild die weinig epics heeft is het leukste wat ik tot nu toe heb gedaan in de game. En de epics die ik inmiddels verzameld heb zijn ook leuk natuurlijk :+

    Anyways, als je door MC sprint...dan heb je misschien wel het plezier/spanning in BWL, want daar sprint je niet zomaar doorheen ^^
     
  19. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bezig met raider te worden binnen mn guild, als dps heb ik mezelf bewezen in MC maar ik moet nog bewijzen dat ik ook kan off tanken. Moest als test de gebanishde rocks guarden en taunten waarneer ze vrijbraken en tbh... dat was zo makkelijk nog niet :p.

    Maar ging wel goed, slechts 1 keer eentje laten schieten. Verder moest ik bij die klote baas majordomo 2 adds tanken... maar dat vondt ik niet echt heel lastig ofzo.

    Tis wel leuk nu weer een heel nieuw doel in wow te hebben :).
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Eergisteren volle MC run gedaan, alweer 2de geeindigd in dmg meter lijst met 1.5 miljoen dmg. :) Vael vandaag weer niet neer gekregen btw. :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina