1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Slimmert wil je eerst kijken naar de cloak die ik gelinkt heb? Dat is een DD warrior cloak.
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Mages moeten ook veel decursen. Hierdoor kunnen ze veel minder damage doen. Mages moeten op mage letten, sheepen bij mojo etc. Er zijn dus wel wat dingen waardoor mages niet per se boven aan horen te staan. Nou is het toch wel vaak maar dat komt ook door aoe bij bijv. dogs.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom zeg ik dat toch ook....
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt. Weer heel wat geleerd:).
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je wilt niet weten hoeveel schade wij mislopen in de dmg meter lijst hierdoor, bij luci, gehen, shaz en bij domo sta ik op curse duty (bij domo op sheep duty):'-(

    Toch nog iets leuks, vandaag mijn 1ste over 3k crit met pyroblast gekregen. :cool: Ja con, jij met je 2k is echt niks. :<


    @dodgie, ben arc/fire specced (pvp ook namelijk)
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dude ik ben een hunter :D

    ben vandaag in orgri geweest met een lvl 2 lock zal screentje posten :D

    [​IMG]

    Ook speciaal een guild gemaakt voor dit, namelijk:
    Toys R Us. xD
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat ligt er maar net aan wat voor gear de warrior heeft. PvP warriors zijn kut om te tanken, maar vanaf rang 7 gaan ze verschrikkelijk goede +crit gear verdienen. In combinatie met een wapen als TUF/OEB kun je dus een enorm goede DD warrior krijgen. Zelfde geldt natuurlijk ook voor Fury warriors, Brutality blade en vergelijkbare 1h doen het erg goed ;)
    Als je bijv 5 warriors meeneemt in MC, zou dat betekenen dat 3 warriors 90% van de tijd geen hol te doen hebben, en niet eens normale damage kunnen dealen omdat het tanks zijn... Dan zou elke warrior dus ook meteen voor een protection build gaan, aangezien het toch maar tanks zijn. Morgen post ik even een screeny van onze Dmg meters tot aan MJD, het is Warrior-mage-rogue-rogue-hunter-hunter-rogue-hunter. Alleen staat de warrior bovenaan met een dikke 120k voor op de mage. Best netjes voor een tank, niet?:{
    (dat komt dus niet omdat de mages etc kut zijn, die warrior is rang 11 geweest :p)


    Voor een warrior is 20agi dus 1% crit. Het is ook nog +dodge, en extra armor. Imo zou een warrior hier gewoon op mogen bieden, al zou ik er als hunter natuurlijk ook niet blij mee zijn. Het zou er een beetje aan liggen hoe goed de DD warrior zou zijn denk ik.


    Edit: ohja, MJD dus geprobeerd vandaag. Na 2 wipes had iedereen alles compleet door, en kwamen we tot 6/8 adds. Best netjes voor een eerste keer vind ik :). Probleem was MJD die los rondjes ging rennen, en priests die daardoor doodgingen. Als MJD onder controle blijft zou het moeten lukken.
    Anders; nog tips iemand? ^^
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zie je vaak in epic obsessed PvE carebear guilds :p. Ik wordt de laatste tijd goed ziek van die gastjes in full tier 2 die voor het eerst van hun leven de ab ingaan en er geen reet van kunnen. Want ze doen namelijk wel alsof ze het kunnen.

    Iedereen moet het leren, maar als tier 2 gast ben je echt niet uber leet ofzo :p.

    (voor warr is tier 2 slechter dan blue pvp gear, in pvp)
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens letten op fury warriors, zeer hoge dps en beste armor class.
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nee gek! Heb je de stats gezien op Wrath? Een enorme bak str en stamina. Geen crit, maar dat zou 7k unbuffed hp wel overheen komen 8)
     
  11. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard, een warrior in pvp set outdamaged wel een rogue in crap gear, maar daarom zei ik dan hebben je rogues slechte equip.:)

    En van agi dacht ik dat het om de hunter ging :eek: daar is pas 50 agi ofzo 1%crit dacht ik.

    @ Conquistador: hoe ben je binnen gekomen :eek:
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien een tip is om een hunter bij de Tank neer te zetten die Majordomo tankt, zodra Majordomo weg wil gaan een Distraction shot afschieten, waardoor hij terug komt naar de hunter en de Tank hem zo gemakkelijk kan overnemen.

    En ja de cloak is ook goed voor een warrior maar een hunter haalt er veel meer uit dan een warrior en voor de warrior zijn er nog andere cloaks te verkrijgen waar de hunter geen zak aan heeft.

    Warrior is een zwaar op gear afhankelijke class vooral de Damage Dealer Warriors, deze kunnen iedereen outdamagen met je juiste DD gear, dat de rogues slecht equipped zijn is natuurlijk onzin dan.

    Bij een hunter is het 47 agi voor 1% crit, enkel haal een hunter uit 47 agi 94 Ranged Attack Power.

    @ T-box: Ik ben helemaal lopend vanaf Dun Morogh naar Orgrimar gegaan en daar naar binnen gelopen ^_^ je weet niet half hoevaak ik een corpse run heb gedaan 8)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol je weet niet hoe vaak ik in IF ben geweest met mn orc, tis echt een van de vetste dingen om opeens iemand te jumpen middenin zn eigen stad :p.

    At pim, nee wrath heeft idd veel stam, maar de equips zijn allemaal +def en meer resistance. Dus imo worden de wrath chest en leggings gepwnd door de legionnares chest en leggings.
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar is jouw orc level 2?

    trouwens ik heb een verhaaltje erbij getypt en geplaatst op een forum, ik zal het hier ook wel even neerzetten :)

    Edit: Hier is het 8)

    So there I went from Ironforge on my way to Menethil Harbour in the Wetlands, the journey was a long and tiresome one and I even met an evil Shaman who killed me once while I was on the move to Wetlands, I had no troubles with the animals while going on the way to Wetlands but once when I was near Wetlands some evil NPC Horde started killing me =[. They killed me several times and the way back to my corpse was long and tiresome. Once passed here I finally reached Wetlands where the evil twin brother of Spiderman killed me. I was now in Wetlands so I ressed at the Graveyard to come closer. After a little while of walking I finally arrived in the safe Harbour of the Wetlands known as Menethil Harbour. There I sat down chatting with some of the inhabitants in the Inn while they made me drunk and I gave them some pleasure in change for some money, since I had still a long road ahead of me this was very welcome.

    So once done in Menethil where I robbed the guy that slept with me I runned towards the boat that was going to move to Dustwallow. After a good time of sleep in the boat wich I deserved after I had walked so much and I worked that hard to pleasure some men and even woman, I arrived at the bay of Dustwallow, the hardest part of the journey was still to begin. Without any doubts I continued the road to Orgrimar to meet some horde. After fleeing running and hiding for alot of beasts in Dustwallow (who sometimes killed me) I finally arrived at Horde Territory. The Barrens, I instantly died while arriving, thanks to a Hordie =[. After all I should thank him since I passed half of the Barrens by using the Graveyard to ress once again, I started to see the walls of the town that is so called X-roads. The gaurds didn't liked my company so they killed me after some dancing in X-roads. I decided this wasn't really the place for a little gnome like me with all those fresh bloodthursty hordes who are just going to enter the big war and battle they will face again later.

    So the journey continued to Durotar where the capital of the Horde is. Crossing a river swimming away for those nasty Crocodiles I came in Durotar I have never been so close to the great Horde capital, I could sence the smell of dried blood. This gave me the shivers, but I was determined to reach the city. After some walking again through another horde town where the gaurds didn't liked me I finally arrived at the big city of the Horde Orgrimar, I saw the big walls and the veteran Horde's of Trolltyg, The Anwser, ICE and Reign of Chaos. Those who where honored to slay Nefarian over and over again in Blackwing Liar. After being Mind Controlled having fun dancing drinking and giving them pleasure an i tried to contact an Angel, the Angel from the sky even responded back. First i thought i went crazy and that I was hallucinating. But then the Angel said something nice to me, "I will come to Orgrimar" so I couldnt wait anymore longer and I started to try to get inside of the great Horde city. When I finally entered the big city of all Hordes I died a couple of times, but the Angel was able to ressurect me on top of the AH in Orgrimar, where she had something special for me and for the Horde. She putted down a firework launcher and we started shooting firework in the air to celebrate a succesfull night. The night came and god was calling the Angel back since she was needed somewhere else. So I also decided to go from Orgrimar and to come back once again one day, hopefully I will meet the wonderfull Angel that I saw there that night.

    [​IMG]

    The End ^_^
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    roflol. :+ Kan je de volgende keer misschien.. dat "plezieren" enzo een keer videotapen. :+
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat moet je toch echt gewoon zelf een keer meemaken ^_^
     
  17. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet echt nuttig maar ok 8).
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Uhm, die mage geen curse/sheep duty gehad?
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina