1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wel als je die epic nodig hebt, anders moet je greed of pass :)
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Epic of niet, geld zelfde voor alle andere items, nodig of niet.
     
  3. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind van niet, tenzij je t kan gebruiken natuurlijk. Maar er zijn teveel epics geile mannetjes die meteen need doen..
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    _O_.

    Zat net in ZF, dropte dit: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14549

    Iedereen deed need, include Druid. Ik druk dus ook need en win ze _0/.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, tja als iedereen neede. Eigenlijk moet je daar voor de party wat afspraken over maken.

    Btw ik heb in 2 dagen dit bij elkaar voor sulfuras:

    20 arc bars

    3 blood of the mountain

    5 dark iron bars

    1 essence of fire

    Gaat best lekker dus :). Ook al heb ik al 240g schuld bij guildies, vriendin en broertje :p.
     
  6. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Felheart Gloves
    Binds when picked up
    Hands Cloth
    63 Armor
    +18 Stamina
    +15 Intellect
    +8 Spirit
    +7 Fire Resistance
    Classes: Warlock
    Durability 35 / 35
    Requires Level 60
    Equip: Improves your chance to get a critical strike with spells by 1%.
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 9.


    en meteen de Enchant Gloves - Shadow Power (+20shadowdmg) erop laten zetten door een guildmate
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik zit er aan te denken om te stoppen, in ieder geval met mijn Warlock, maar ja, ik heb weinig zin om een andere char te gaan levellen, en dan ook nog eens 1000 keer Strat/Scholo etc moet gaan doen om weer een beetje redelijke gear te krijgen.

    Nu zat ik eraan te denken om mijn acc misschien te gaan ruilen, maar dat is natuurlijk verboden, dus ik vraag me af of er mensen zijn die wel hun acc hebben geruild, en hoe dat bevallen is.

    Mijn angst is nml. dat ik ruil, en dan binnen 2 dagen gebanned ben omdat iemand dan een GM heeft geïnformeerd ofzo, en dan ben ik dus uiteindelijk al mijn chars kwijt.
     
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gister probeerde iemand in de trade chat zijn character te ruilen:eek: .

    Ik ben begonnen als orc shaman, toen orc warrior level 30, daarna dwarf warrior level 40. En nu beginnen we weer als horde. Ik heb mijn orc warrior level 30 gedelete, ik wilde een verse start aangezien er niet veel van deze character klopte. Nu snap ik alles langzamerhand een beetje. Maar ik ga nu weer verder met een orc warrior. Maar ik neem er denk ik ook een ander character bij aangezien ik soms wat afwisseling wil. Zeker na 3 warriors. Nu ben ik aan het twijfelen tussen Undead/Troll Rogue/mage. Iemand tips?? MAge heeft voorkeur aangezien rogue net zoals warrior close range is.
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zeg tegen iedereen dat je broertje er nu op speelt ofzo..
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zou gewoon nieuwe char starten. Kan die meteen in de guild waar je al in zat, en tevens zit je dan ook nog steeds in je eigen community. Als je ruilt is dat binnen no-time bekend binnen de community en wordt je als oud vuil behandeld.
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Valt best mee hoor, heb van veel succesvolle ruils gehoord.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heb een lvl 23 rogue op dezelfde server, maar het punt is juist dat ik het levellen al zat was toen ik lvl 40 gehaald heb met mijn Warlock.

    Moet er niet aan denken om eerst nog 37 levels te halen, en dan WEER al die instances/BGs enzo voor goeie gear.

    Aan de andere kant zal ik waarschijnlijk spijt krijgen van ruilen, dus zover zal het toch niet komen.
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan het begrijpen ja, en idd ik denk dat je enorm veel spijt van ruilen zou krijgen. Misschien een pauze van 2 weken beter. :)
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja een pauze is misschien ook wel wat, al wordt dat lastig denk ik ;)
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    oke het boek is binnen nu alleen me game nog :mad:, een prachtig boek iig en beter als ik had verwacht het ziet er zo mooi uit en allemaal achtergroond info over de WoW speelwereld en alles klassen goed uitgelegd + alles spells, hoe klassen in groepen goed te combineren zijn etc (y) ben er helemaal blij mee.... en dan nog de artwork _O_
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Voor de mensen die altijd al eens op een lvl. 60 hebben willen spelen, dit is je kans. Er staat nmlijk geen rij bij de test server :9.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Boek is verschrikkelijk outdated nu.
     
  18. lol
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2006
  19. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    nee hoor :cool: ... het is zeg maar de 2.0 versie, maar ik wou het neit hebben voor al die "taktieken"etc maar gewoon als collectors item het is nou eenmaal een super mooi boek :)
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina