1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t! zeer nice loot, gisteren hadden we ook brut blade, rogue kreeg em. Ook nog helm of might maar onze MT wou em (terwijl ie al wrath heeft) voor zn set bonus.

    Maargoed, ook vette shit met die exe :D mijn hoogste is 4420 op een warlock :p.
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Belachelijk eigenlijk, 20% health, en dan doe je crits die 100% health weg kunnen halen|:-.
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ze kunnen het momenteel nog op geen enkele manier zien, dus ik zou me er nog niet druk om maken momenteel.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Precies, net als die vervelende deathcoils, of aimed shot die je halve health weg kunnen schieten...of een Pyroblast crit met afterburner crit...offfff.... blaaat

    You catch my drift ;)
     
  5. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ondertussen een lvl 9 tauren Druid op Mazrigos... heerlijk dat druidje zijn, morgen ff lvl 10 worden die bear form tjekken... ben nu al weer verslaafd :cool:
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik gebruik het ook niet, zal ook nog heel lang duren voordat ik me druk maak om de colors van tier 2.

    En Pim: bedoel dat warriors zoveel damage doen als de tegenstander nog maar 20% health heeft, wat dus eigenlijk best veel van die crit nutteloos maakt:).
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat word nog erg voor je tot de eerste 20 levels daarna is het verrukelijk _O_
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ha, ik zit ook op Mazrigos.
    Knolan is m'n main, een level 18 Troll Hunter.

    Voeg me maar toe. :cool:
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben verliefd op mijn nieuwe frostbolt. Vandaag een 3900 crit in AB, die warrior wist niet wat hem overkwam. :cool:
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Haha,

    Die might is omdat alle MT's het allang hebben. En disenchanten is zonde! Dus kreeg Furrie het! :D Alleen gebruik ik de Might shoulders nu standaard.. Die paar Agility van die uber lelijke valor boeit me niet ;)..

    De bracers zijn puur voor tanking :)..

    Heb gelijk vandaag +15 agility op Brutality Blade gegooid. Ziet hij er nog cooler uit :cool:..

    Screenshot in een paar minuten! :)

    Edit\\

    [​IMG]
    met aan de andere kant ofc nog viskag die je nu niet ziet ;)!
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat geld alleen als je 50+ rage hebt, wat ik in een duel nooit heb eigenlijk. Dus op het moment dat ik kan executen is het ongeveer met 20rage, voor 600-700 dmg. Dan heb je een warrior nog niet neer ;), en bij een pala begint het gevecht dan pas omdat ie dan bubbelt -_-...
     
  12. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil naast mijn warrior ook een andere character beginnen. Ik zit nu te twijfelen tussen een Mage of Warlock, aangezien ik een keer een close range character wil. Heeft iemand nog tips? Ik vind PvP heel vet om te doen, dus ik zoek eigenlijk een class die in PvP heel goed is. Ik dacht zo aan een undead mage.
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is natuurlijk je eigen keuze.

    Ik heb zowel een mage als warlock. Zelf vind ik de warlock veel leuker dan de Mage. Lekker imba doen! :D
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekend imba:eek: ??? Nooit geweten. Waarom vind je je lock vetter? Want ik denk altijd bij mages aan dikke aanvallen, en bij lock aan overtime damage. Dus volgens mijn denkwijze doen mages direct meer en sneller damage.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Imba betekent Imbalanced.

    Furies denkt net als velen dat de Warlock sterker is dan alle andere classes :p

    Tot 1.10 waarschijnlijk, dan gaat iedereen vast een priest rerollen...

    Over je keuze, ligt eraan of je een pet wilt of niet, want je bestuurt in principe 2 chars als je een warlock kiest, en inderdaad doen mages meer directe damage dan warlocks.
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik las net even het forum. En iedereen heeft er het nu weer over dat Priests iedereen ownen enzovoorts. Deze discussie houdt toch nooit op want iedere class vindt zichzelf te kort doen.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Precies, dus doe niet mee aan de hype maar kies gewoon de class die jou zelf het leukste lijkt.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Alsof mages niet imba zijn. :) Kom anders maar een keer tegen met berserker in AB, zal ik je is even instant cast critten voor 3900. :+
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    pff opschepper 8)
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als je de WoW forums moet geloven zijn mages het allerzwakste :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina