1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je wil zeggen dat een DD warrior een rogue outdamaged :confused:

    Gisteren heeft me guild (zonder mij :mad: ) Ebonroc neergehaald, eerste poging ooit :) Flamegor vanavond. Ik zie snelle progressie!:9
     
  2. ik weet echt niet meer wat ik moet zijn ik heb echt van alle characters wat en de meeste halen het niet verder dan level 15 ofzo :p. Dacht nu weer aan een warrior maar die worden door iedereen zo makkelijk gebeukt :p
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Wel, gewoon goede gear, komt van een andere guild af :p

    Edit:
    Ja, met de goede gear makkelijk. Ben nu een filmpje van 95mb aan het uploaden voor je. Had hem van warcraftmovies.com, maar kan hem nu niet meer vinden. Kun je even zien wat gear doet voor een DD :)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zonder curse/sheep duty komt een mage ~25% verder in de lijst zeker weten.
     
  5. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan vergeleken met een rogue ook met goede gear en wapens?

    Heb wel een filmpje gezien van Pat, rank14 warrior op usa server. Die deed inderdaad zieke damage :), maar lijkt me toch nog sterk dat die een rogue met tier2 en goede wapens outdamaged.
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Weer effecten. \o/ Zal ze waarschijnlijk wel uitzetten, het moet gewoon lekker zonnig zijn in Dun Morogh en AB. :cool:
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Mijn pc trekt normaal WoW al nauwelijks, laat staan met weer. \o/
     
  8. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, bij ons is het meestal zo: Rogue - Rogue (allebei perd blade) - Hunter - Hunter - Warrior(imba gear) - Mage, mage, mage.

    Gisteren Nefarian 30% toen wipe :mad: Vanavond weer proberen, hopelijk gaat ie down... :)
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    De guild van deze warrior heeft volgens mij elke DD wel goed gegeared.
    Kijk en huiver. Hij heeft dus precies de imba-gear die je nodig hebt.
    http://rapidshare.de/files/11818214/Warrior_135K_Dmg_Vs._Phase_1_Nef.avi.html


    Pat heeft trouwens een talent point teveel, dus hij telt niet mee.
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hoe dat zo? :confused:
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ik kan je zeggen dat rogue's met goeie gear toch echt wel een warrior outdamagen met goeie gear, tenzij die rogue zuigen ofzo.
     
  12. Maar warriors worden sowieso echt zo hard aangepakt door bijna alle classes, ik ken weinig classes die verliezen van warriors.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Q. What can you tell me about Naxxramas?

    A. Naxxramas is going to be the most difficult thing in the game until the expansion pack comes out. It will be the pinnacle, and it's absolutely massive. You'll see this big necropolis floating above Eastern Plaguelands. It's a 40-man raid zone, and it's bigger than the Undercity [one of the main cities in the game]. Things could change, but we're up to something like 18 bosses in there, and they are really cool, too. But it's going to be hard. Really hard. We're hoping to release it in the spring.

    Q. Will we need to open Naxxramas with a big farming event like Ahn'Qiraj?

    A. No. Naxxramas will just be open. But we do want to do a world event, which we want to call the Scourge Invasion, or hopefully something cooler than that, that would basically be something for everyone who's not going into Naxxramas. So they would see the impact without having to actually go in. [In other words, get ready for undead to pop up in some unlikely places.]
     
  14. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Kijk nou maar naar het filmpje dat ik postte. :)
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Een rogue met goede gear moet altijd een warrior met goede gear overtreffen, probleem alleen is dat rogues op agro moeten letten, moeten feinten en sneller doodgaan, een warrior heeft dat probleem (vooral met trashmobs) een stuk minder.
    Een goede hunter kan op zich nog effecienter damage dealen aangezien die (zou tenminste moeten) nog minder gehealed hoeft te worden.
     
  17. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    hehe, Onyxia is leuk 8) :cool:
    [​IMG]


    Wat is dat toch met die 30% :mad:
    Trouwens wel kut, je kan niet gelijk opnieuw proberen. Je moet eerst 30 min wachten voordat Nefarius respawned.
    [​IMG]
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook warrior, geen hoog level, maar is het echt zo dat ze zo zwak zijn ten opzichte van de rest?, ik dacht juist dat het pure tanks waren in 1 vs 1 gevechten?, zal anders wel beetje triest zijn, eigenlijk horen ze een van de beste rassen te zijn vind ik persoonlijk :mad:
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja maar dan heb je het begrip tank verkeerd opgevat. Met een tank wordt niet bedoeld dat hij zo veel schade aanricht, maar dat hij veel schade kan verdragen. Je kan echter ook je talentbuild inrichten en je gear zo uitzoeken dat je een Damage Dealing warrior wordt die wel veel damage doet. Om het even simpel uit te drukken.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ancient Cornerstone Grimoire

    Binds when picked up

    Held In Off-hand
    +10 Stamina
    +15 Intellect
    +11 Spirit
    Requires Level 60
    Use: Summons a Skeleton that will protect you for 1 min.
    Cooldown: 15 min
    Sells for 7 Gold 54 Silver 52 Copper to vendors
    Item Level 76
    Source: Drop


    Hoppa! :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina