1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Lees mijn tekstje nog eens na Conq en niet alleen het laatste zinnetje alsjeblieft.
    Beslis dan nog maar eens, ik denk dat ik wel duidelijk heb uitgelegd waarom Askhandi veel beter is dan Sulfuras. Sure, Sulfuras is leuk, maar meer een PvP dan een PvE wapen, en dat komt simpelweg door de talents van de warriors.


    Bovendien, Askhandi heeft 86 AP, tegenover 24 van Sulf. 33sta, tegenover 12 van Sulf.
    Hogere DPS, en door de spec van de warrior issie ook weer beter.

    En nou jij weer.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Fight, fight, fight! :+
     
  3. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Conquistador wil gewoon alle warriors overtuigen dat "sulf" beter is dan Ashkandi, zodat hij op Ash mag rollen/bieden en er 25 agi op kan gooien}:]
     
  4. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    tbh sword spec > mace spec omdat je via het Ashkandi een crit met MS kan halen van rond de 2.1k en als je geluk hebt en goeie crit gear kan je bij de proc een 1k crit halen. De proc is redelijk makkelijk te krijgen icm hand of justice die ook nog eens een 2% erbij geeft aan je sword spec.
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En wat is de procrate van de Hand? sowieso heeft stamina niks met PvE te maken als een DD warrior die worden toch gebuffed waarbij je genoeg hebt om te overleven. 62AP praten we dan over en de sword spec. Ja idd de sword spec is vele malen beter maar dan nog is de proc die je bij de Hand krijgt vele malen beter en die overtreft ook de 62AP en de 5% kans op extra slag. Owh en je moet natuurlijk wel alles volledig inbegrijpen als je naar stats gaat kijken sulfuras heeft nog 12 strength en 30 fire res.

    Droods kunnen geen zwaarden wielden :+ geef mij maar sulfuras zodra wapens ook in shape's kunnen proccen.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hij ziet jou nog als Hunter, ook al ben je nu druid. :)
     
  7. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het tegen Conquistador, niet tegen Conquista :p

    Voor de 3.3 speed normalization zou Ashkandi wel zeker de betere keuze zijn.
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hehe ja ik ben gererolled 2e account en naar horde gegaan heb inferius nog niet gezien :'-(

    Btw Adamantica is uiteengevallen aan alliance kant was toch een guild die nef op farm status had :eek:
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan weer dicht, 9.000 posts wow nu? :cool:
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wiej gestopt, vrijheid!
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nope, heb jou ook nog niet gezien. Waardoor is Ada uit elkaar gevallen? Een goede vriend van mij zit daar in.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    - Closed :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina