1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

    4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

    60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

    12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

    24,0%
  5. I'm Going Solo!

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

    0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat de kans groot is dat je heel veel lag hebt in een groot alliance vs horde gevecht, of zal dit wel meevallen? Als dit namelijk zo is weet ik nu al dat ik die server niet kies.
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk wel dat het meezalvallen, als je tenminste een snelle verbinding hebt. Hopelijk gaan ze wel na verloop van tijd die 56K'ers weren,
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    je mag op welke server dan ook een char maken maar daarna mag die niet meer van realm switchen, op een pvp server mag je maar van 1 kant characters maken dus alleen horde of alliance of was dat nou op PVM servers...

    edit; en je zult redelijk weinig lag hebben, in de beta had je dat wel veel maar dat kwam 1. omdat het een beta was, 2. omdat je op usa servers speelde.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  4. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan in totaal 8 characters hebben tegelijk. Het maakt niet of je ze alle 8 op 1 Realm hebt, of elke Realm eentje.

    En die lag kwam ook door stresstest. Om te kijken hoeveel man 1 server aankan zonder (of weinig lag). Want nu heb je wachtlijsten :mad: Maar ja wel minder kans op lag.
    Ik had toch nog meestal een ping van 200 :) Lijkt me echt vet als er een server in A'dam zou komen ofzo :D
     
  5. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    /Mod Je weet ons beleid, we gaan hier geen illegale patches posten, dus ik heb geen idee waarom je het alleen al vraagt- Volkoren
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2004
  6. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij kwamen de servers in stockholm en parijs, dus niet amsterdam:'-(
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal me worst wezen waar ze komen, ik wil spelen 8).

    Maaruh ff serieus ik heb een vraag :), ik wil weten waar ik de strategy guide van bradygames kan preorderen/orderen hier in nederland/europe, ik kan hem op de site van brady games bestellen maar das $18 ship kosten erboven op, daarnaast is dat de "normale" World of Warcraft Official Strategy Guide (Official Strategy Guides), ik zoek daar inplaats van dus de World of Warcraft Limited Edition: Official Strategy Guide, krijg je ook updates online later als het spell content erbij krijgt enzo.
    Iemand enig idee?
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan nog maakt het weinig uit, je ping zal daar nauwelijks van omhoog gaan.


    Ik ben wel benieuwd wat voor Race/class jullie worden, ik word in ieder geval een Holy Human Paladin :)
     
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog ff kijken wat ik ga worden. Wat kan een Holy human paladin dan?
     
  10. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    lol, hij bedoelt gewoon dat hij een Human Paladin wordt. De meeste Paladins zijn namelijk "Holy".

    Maar ik wordt net als in een US beta een Night Elf Hunter.
    Welke professions gaan jullie nemen? Ik ga zelf voor Skinning/leatherworking.
     
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga voor blacksmithing en engineering, en met Holy bedoel ik dat ik veel heal spells ga gebruiken en protection spells, en minder me ga richten op attackskills
     
  12. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik ook voor engineering :)
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tauren druid, skinner leathermaking, NE zuigt :).
     
  14. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Geen mining?! Lijkt me wel een stuk handiger als je een Blacksmith bent. Het hoeft niet, maar lijkt me erg irritant als je bij andere mensen moet gaan vragen voor je stuff om te gaan blacksmitten.
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik bedoelde natuurlijk mining en blacksmithing, mijn fout :+
     
  16. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom dat nou weer :{ (dat NE zuigt :p)
     
  17. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal zijn mening wel zijn.....
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je mag best NE kiezen hoor, mooi bos en zo, maar ze zuigen wel flink, tauren 5% meer health en een leuke stun move ook nog, dat is gewoon beter, wees wat je wilt hoor maar ik ga tauren.
     
  19. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Het maakt mij echt niks uit dat jij voor Tauren gaat en ik voor NE. Ik vind het gewoon leuker om met een NE te spelen dan met een Tauren :)

    Die stun move is wel triest trouwens 3 sec stun ofzo en moet je weer 3 min wachten tot je hem weer kan gebruiken 8)
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die move heeft me leven vaak gered in de beta, en 5% health is mega nice op high lvl :), NE heeft echt vage bonuses, (no offense tegen NE), maar wisp bijvoorbeeld is meer gewoon een gimmick, dat vind ik gewoon jammer, maar zo zijn er nog wel enkele moves van andere races natuurlijk ook.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina