1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

    4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

    60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

    12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

    24,0%
  5. I'm Going Solo!

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

    0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ach, je mag je mening toch wel ventileren hier:).

    Je moet trouwens nooit iets een cijfer geven op basis van screenshots..
     
  2. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Wtf, hoe kan jij nou een spel beoordelen op screenshots? Heb je het zelf al gespeeld dan? Nee? Dan moet je ook niet zeggen dat het bagger is.

    Maar het zou wel ff handig zijn, net als wat Tco zegt, of iemand ff het verschil precies zou willen vertellen tussen PvP en Normal.
     
  3. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
  4. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik al een keer gelezen. Toch bedankt :)
    Maar jullie praten ook over PvsE en HvsA. Maar je kan toch alleen tussen die 3 server types kiezen? (in die link)
     
  5. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik lees roleplay nu ook door en wat moet ik me daarbij voorstelllen, een soort warcraft 3? (in verhaalvorm)
     
  6. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Een PvE is een server waar je gewoon normaal speelt zoals het spel moet en het de bedoeling is dat je quests doet en zo. PvP is Player vs Player hier kan je ook quests doen maar kan je overal vechten. Als je in je eigen gebied staat kan je pas aangevallen worden als je iemand van de vijanden aanvalt, je bent dus veilig tot je mee gaat vechten. De vijanden kunnen hier wel de NPC's aanvallen die geloof ik na een tijdje respawnen. Horde vs Alliance is gewoon een PvP server. Bij Role Play moet je zeg maar acteren. Een rol aanhouden. Als je bijvoorbeeld een orc bent moet je je dan ook als een orc gedragen en ook praten alsof het allemaal echt gebeurd.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    maar het is ook weer zo dat als je pvp doet je tot een bepaald lvl veilig bent in je eigen gebied maar ben je lvl 30 en je loopt in je eigen gebied dan kunnen er zo 10 NE's op je dak zitten, pvp zit zeer dicht bij pve behalve dat de pvp regels anders zijn en dat je maar 1 char aan 1 kant kan hebben of zo wat ik weer verkeert zeg volgens mij hoor.

    En roleplayen is niet populair in het algemeen tis.....naja ik wil gewoon knokken questen en roleplayen in me eigen style af en toe en zo.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zit een wezenlijk verschil tussen PvE en PvP, lees deze link nog maar eens.
    Een HvsA en een PvP is precies hetzelfde. Ik weet alleen niet of territories kunnen wisselen van owner, maar ik denk het eigenlijk niet.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    I know I know, ik haal alles iedere keer door elkaar en zeg het verkeerd :).
    Aan de ene kant zeg ik pvp...., maar kzit nog in zo'n noobguildje denk niet dat ze pvp gaan....
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, dan stap je eruit :)?
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    kweet ut :), maar ja old times of zo :p, zat 1 aardige kerel in die ik voor de guild al ontmoette. Tja, eigen guild kan ook :), Horde guild om te beginnen, misschien ook nog alliance guild erbij later, die hard horde, dus niet voor watjes, old style name etc. :)
    Iemand zin :D?
     
  12. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus op een PvP server kun je niet aangevallen worden op je eigen gebied? Je kan alleen maar de vijand aanvallen die op jou gebied loopt en als je deze actie onderneemt heeft de vijand het recht om op jou in te hakken?
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah, zo'n beetje wel ja :)
     
  14. Guus

    Guus Narf.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog te twijfelen tussen WoW en Guild Wars, raids in WoW zijn echt zoooo cool en ook de verschillende rassen maken het allemaal interessanter. Beide games verschillen echt enorm, Guild Wars is veel meer party gericht en hele guild gebeuren is veel meer uitgebreid dan dat van WoW. Bovendien heeft WoW maandelijkse kosten :mad:

    Kheb beide games overigens uitgebreid gespeeld, dus kweet waar ik het over heb ^_^
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ehm wow heeft toch echt veel meer party sjit juist en guild gedoe hoor :), dat wou blizz juist.
    GW word straks toch minder leuk, packs kopen om verder mee te kunnen spelen en dan beginnen de noobs weer met maar dat hoeft niet... maar die andere kunnen daar wel mee spelen en je ass kicken met nieuwe moves wapens etc etc.
    Ach ja wow he *drool*.
     
  16. Guus

    Guus Narf.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat eerste is dus onzin, ten eerste speel je elke quest bij Guild Wars in een party, als gevorderde speler (lees: hoger level; 10 for example) zou je de 1e quest in je eentje kunnen halen. Anders heb je een party nodig. Bij WoW speel je quests voor een groot deel in je eentje, je kunt ze 'makkelijk' zonder party halen in ieder geval (uitzonderingen daar gelaten). De nadruk ligt er veel minder op dan bij GW.

    Betreft het guild gedeelte, tis _GUILD_ Wars, nuff said :).

    En je bent idd niet verplicht om expansion packs aan te schaffen, het maakt je character ook niet sterker, je hebt alleen toegang tot een grotere hoeveelheid wapens/spells, meer strategische opties dus.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat 1e klopt dus juist wel helemaal , je kunt elite quest echt niet in je 1tje gaan doen in wow, priest helpen natuurlijk altijd, buffs van druids etc, raids, instances en ga maar door.
    ff iemand tegen het lijf lopen teamen en ff wat hogere monsters killen dan je zelf, als gevorderde speler ben je bang voor alles wat 5 lvls hoger is dan jezelf.

    of tewel je wordt sterker.... :+
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  18. Guus

    Guus Narf.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel, je speelt niet elke quest met een party, het is een optie. Bij GW is dit dus niet het geval.

    Sterkte wordt aangeduid in levels, niet in het aantal spells/wapens dat je tot je beschikking hebt. True, je hebt voordelen t.o.v. anderen die geen expansion gekocht hebben, maar sterker worden zou ik het niet noemen.
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik moet zeggen dat ik het bij Guild Wars wel goed vind opgelost, het spel ziet er ook nog eens cool uit.
    Ik vind het alleen niet leuk dat je gewoon voor elke "Mission" een party krijgt en een eigen map.. andere spelers kom je op dat moment dus niet tegen.
    Denk ook dat je bepaalde missies alleen kan doen als je een expension hebt gekocht en reken er maar op dat je de drang niet kan weerstaan om dat te doen ;)
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Der zullen zeker mensen zijn die stoppen met spelen omdat ze geen xpansion packs kopen na een tijd, het spel zal wel leuk zijn maar toch zullen er mensen stoppen.
    En bij een quest moet je zeker de mogelijk hebben om hem alleen te kunnen doen, maar het is ook leuk om te kunnen solo'en naast te partyen.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina