Ok ik zal toegeven, dat WoW me tot kort helemaal niet intereseerde. dat kwam omdat ik en niet zon monster pc heb en ik geen zin heb in die maandelijkse kosten, maar aangezien mijn broer voor 9maanden naar china vertrekt ivb met school wordt ik de nieuwe eigenaar van zijn pc, en zo is dus mijn probleem opgelost, een ander probleem was het betalen per maand waar ik niet zo heel veel trek in had en en wat ook niet egt mocht van mijn ouders, dat probleem heb ik nu dus ook weten op te lossen ik heb een nieuwe weekend baan, word over 3 weken 18 & misschien nog wel het beste je hoeft zoals ik lees niet PERSE te betalen met cc er komen betaal kaarten uit ... dus al mijn problemen zijn opgelost, i kkan me nu dus wel gaan intereseren in de game.
Ok ik heb dus net de trailer gedownt en heb dus gewoon 5min lang met mijn mond open voor mijn pc schermpje gezeten, en ik snakte naar adem en serieues dit is mij nog NOOIT overkomen bij het bekijken van een trailer van een of andere game( jah van andere films natuulk wel)... alles ziet er zo mooi en GROOT uit, dat is iets waar ik van hou ik wil bewegings vrijheid hebben.... nu moet ik voor ik verder ga nog wle ff bekennen dat ik maar 1x in mijn leven een warcraft game heb gespeeld en dat was deeltje 2... ok dan weer verder met WoW, ik weet neit of jullie Warcraft fans heterg gaan vinden als ik dit ga zeggen, maar ik vind het verdacht veel van LotR weghebben *) das nog zoeits waar i kvee lvan houd, maarja om het ff samen te vatten ik ben heeeel erg enthausiast over deze game en ik heb nog wel een paar vragen.
Ik speel graag Boogschutter in game's moet ik hier dan bijvoorbeeld voor een archer kiezen in deze game op kies ik gewoon een ras en richt me daarna op het boogschieten gedeelte? Van die gekker vogels waar je mee kan vleigen zijn die voor iedereen beschikbaar of moet je eerst een bepaalde missie of lvl behaald hebben om die te kunne berijden of moet je hem vangen ofzo.... nog iets dat me opviel in de trailer is dat ik maar weinig vijanden heb gespot... is dat ook egt zo of zijn er gewoon meer? ow en het laatste is wanneer komt de game uit.
Alvast bedankt voor de reacties. _0/
Laatst bewerkt: 20 jan 2005