1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

    4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

    60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

    12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

    24,0%
  5. I'm Going Solo!

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

    0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was het ja maar je weet maar nooit een dwarf engineered bom en die dropt zo'n gryphon geval gewoon? Leuk idee toch.
    Of een Head Balista van de Undead ofzo
     
  2. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Of zo'n meatwagon uit WC3... }:]
     
  3. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    dat zijn gewoon katapults en niet echt een airstrike. Waarschijnlijk kan je die bouwen als je engineering op een hoog level hebt.(in de toekomst)
     
  4. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet ik, maar ze zouden zeker niet misstaan op de battlefield...
     
  5. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat battlefield nou voor alle servers of alleen voor PvP?
     
  6. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, staat er bij
     
  7. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    als je het artikel goed had gelezen weet je dat het voor allebei is. *)
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zit eventjes allerlei WOW fansites te checken en ik merk dat heel veel mensen voor de Hunter en Rogue class gaan.
    Ook de meesten staan aan de Alliance kant.
    Wat gaan jullie doen?
    In de beta was ik een Orc Warlock dus ik denk nu dat ik voor een Undead Mage of Tauren Druid ga.
     
  9. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was in de beta een Orc Warrior met Mining en Blacksmithing.

    De warrior klasse beviel me wel, dus in de retail begin ik met een Tauren Warrior met Mining en Blacksmithing. Als ik daar op uitgekeken ben kijk ik wel verder.
    Ik wil sowieso ook nog een Alliance character, maar daarvan weet ik nog niet welke ik ga kiezen...
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Begin wel zoiezo horde met stel gasten/vrienden, classes etc hou ik lekker geheim :p, niemand mag me naapen :p.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil maybe deze game kopen.
    Nu wil ik weten waarom ik deze game zou moeten kopen.
    Want het lijkt me erg vet maar om €10,- extra in de maand te betalen vind ik erg veel.
     
  12. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet je ff de PU lezen. Jan geeft daarin 10 redenen waarom je WoW moet spelen :+
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  14. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik zal toegeven, dat WoW me tot kort helemaal niet intereseerde. dat kwam omdat ik en niet zon monster pc heb en ik geen zin heb in die maandelijkse kosten, maar aangezien mijn broer voor 9maanden naar china vertrekt ivb met school wordt ik de nieuwe eigenaar van zijn pc, en zo is dus mijn probleem opgelost, een ander probleem was het betalen per maand waar ik niet zo heel veel trek in had en en wat ook niet egt mocht van mijn ouders, dat probleem heb ik nu dus ook weten op te lossen ik heb een nieuwe weekend baan, word over 3 weken 18 & misschien nog wel het beste je hoeft zoals ik lees niet PERSE te betalen met cc er komen betaal kaarten uit _O_ ... dus al mijn problemen zijn opgelost, i kkan me nu dus wel gaan intereseren in de game.

    Ok ik heb dus net de trailer gedownt en heb dus gewoon 5min lang met mijn mond open voor mijn pc schermpje gezeten, en ik snakte naar adem en serieues dit is mij nog NOOIT overkomen bij het bekijken van een trailer van een of andere game( jah van andere films natuulk wel;))... alles ziet er zo mooi en GROOT _O_ uit, dat is iets waar ik van hou ik wil bewegings vrijheid hebben.... nu moet ik voor ik verder ga nog wle ff bekennen dat ik maar 1x in mijn leven een warcraft game heb gespeeld en dat was deeltje 2... ok dan weer verder met WoW, ik weet neit of jullie Warcraft fans heterg gaan vinden als ik dit ga zeggen, maar ik vind het verdacht veel van LotR weghebben *) das nog zoeits waar i kvee lvan houd, maarja om het ff samen te vatten ik ben heeeel erg enthausiast over deze game en ik heb nog wel een paar vragen.

    Ik speel graag Boogschutter in game's moet ik hier dan bijvoorbeeld voor een archer kiezen in deze game op kies ik gewoon een ras en richt me daarna op het boogschieten gedeelte? Van die gekker vogels waar je mee kan vleigen zijn die voor iedereen beschikbaar of moet je eerst een bepaalde missie of lvl behaald hebben om die te kunne berijden of moet je hem vangen ofzo.... nog iets dat me opviel in de trailer is dat ik maar weinig vijanden heb gespot... is dat ook egt zo of zijn er gewoon meer? ow en het laatste is wanneer komt de game uit. _O_

    Alvast bedankt voor de reacties. _0/
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  15. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Het spel is idd erg groot, je kan er gewoon al een half uur over doen om van het ene naar het andere dorp te lopen. Ook zijn alle gebouwen toegankelijk en heb je voor de rest totale bewegingsvrijheid. Wat misschien ook wel leuk is om te vermelden; er wordt constant aan nieuwe gebieden enz. gewerkt door de ontwikkelaars, dus voorlopig ben je nog lang niet uitgespeeld...

    Die vogels zijn in principe voor iedereen toegankelijk, zolang je maar genoeg geld hebt om de reis te betalen. Je kunt namelijk niet zomaar zo'n beest kopen en dan een beetje rond gaan vliegen, ze zitten alleen in de grotere steden en ze brengen je van stad naar stad. Je vliegt er dus niet zelf mee, maar de computer bestuurd die beesten terwijl jij meelift. En je komt ze pas na een aantal uren spelen tegen, dan ben je inmiddels al een aantal levels omhoog. De eerste keer dat je ze bij de horde tegenkomt is in Orgrimmar.

    Dan het aantal vijanden. Ik heb zelf de trailer niet bekeken, maar er zijn vijanden zat. In de dorpen komen ze niet voor, maar op de open vlakten die je vaak genoeg zult tegenkomen, zijn er vijanden zat.

    Tot slot komt het spel, als het goed is, op 11 februari uit...
    (Had je toch al in m'n sig kunnen zien? :+)
     
  16. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet echt geinteresseert in World of Warcraft
    Ik zal het wel eens huren , maar daar blijft het bij:p
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben verkocht sinds net :{... egt serieus gek dit word zooooo vet, maar kan iemand oo kdie boogschutter vragen beantwoorden alvast bedankt. :)

    ok, maar trouwens zijn die andere beeste dan wel toegangkelijk om zelf op te rijden ? :)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  18. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kan je nu wel gewoon rijden op landdieren,(zelf besturen) of rijden die beesten ook automatisch???
     
  19. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Boogschutter zijn kan alleen bij deze classes: Hunter, Rogue en Warrior.

    En op een beest rijden kun je voor zover ik weet alleen als je een Hunter bent...
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  20. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, minder, maar goed dan wordt ik maar hunter, maar je kan ze dan we lzelf besturen?
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina