1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

    4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

    60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

    12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

    24,0%
  5. I'm Going Solo!

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

    0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    OK dan dan weet ik al wat ik word een Hunter dus :9... denk ik.. maar die beesten die je kan temmen ( lees ik net op een forum) kan je dus wel zelf besturen, of zijn dat weer andere beesten?....
     
  2. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    De landdieren kun je wel zelf besturen...

    /EDIT: Ik zit net nog ff wat op het forum te lezen en als het goed is kan vanaf level 40 iedereen een dier kopen en deze berijden.
    Als hunter kan dit al eerder en hoef je m niet te kopen maar kun je m zelf temmen...
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  3. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb trouwens nog een vraagje, wanneer komt die nieuwe beta uit??? en is het al verstandig om die ouwe te downloaden??? omdat het bij mij redelijk lang duurt voor het downloaden??? en kan iedereen gewoon met die beta spelen, of moet je erop een manier voor aanmelden, en waar dan???
     
  4. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Onbekend wanneer de 2e fase begint...

    En ik weet niet of het verstandig is om de oude te downloaden. In principe gaat de lopende beta gewoon door en heb je dus de oude versie nodig om erin te komen. Deze zal dan gewoon worden ge-update naar de laatste build bij het inloggen.
    Maar ik weet het niet zeker, dus geef mij niet de schuld als het niet zo is... ;)
     
  5. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    IS het trouwens zo dat lvl 60 het hoogst is dat je kan halen? en hoelang ben je hier ong mee bezig?:)

    edit: ik lees net dat je nu tot lvl 60 kan gaan maar dat blizzard nu een stop op lvl 60 heeft gezet, maar die word ooit eens opgeheven.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  6. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog wel, maar het duurt wel ff voor je daar bent. Ik heb 28 uur gespeeld en ik zat pas op lvl 14. En eigenlijk is dat nog geen goede indicatie, aangezien het steeds langer duurt voor je weer een level omhoog gaat. De eerste levels gaan vrij snel, maar je bent naarmate je vordert wel een stuk langer bezig om een level omhoog te gaan...
    (In het begin zal je bijv om de 10 minuten een level omhoog gaan, maar na level 5 ben je bijv al een goede 20 minuten bezig om omhoog te gaan en bij level 14 ga je pas na ong 45 minuten flink hakken weer een level omhoog...)

    En als er nieuwe content komt met nieuwe quests en nieuwe werelddelen, zal ook het max level omhoog gaan...
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je echt een boog schutter wilt worden moet je een hunter nemen class, race maakt niet uit, ik zou zeggen horde aangezien alliance waarschijnlijk al populairder wordt ff balance krijgen.
    Hunter is een range class, je kunt een pet krijgen, een vijandelijk monster charmen en dan kun je hem trainen en skills leren healen etc, hij knokt jij schiet op afstand met bogen of guns, of je gaat ook melee maar hunter is gewoon een range class eigelijk.
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik twijfel echt teveel over deze game, ik weet niet of ik hem moet kopen of niet. ik denk nog steeds dat het snel saai gaat worden als je alleen maar moet hakken (zoals in die gratis MMORPG's), maar aan de andere kant lijkt het me wel een goede RPG...

    kan iemand de 10 redenen van Jan uit de PU opnoemen om me over te halen :)

    en zijn jullie hier op XBW nog van plan elkaar te ''ontmoeten'' in WoW?
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is duidelijk niet te vergelijken met een gratis mmorpg, duidelijk VEEL meer te doen, en constante updates natuurlijk zodat je de komende jaren nog wel bezig bent.
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik kan je niet Jan's redenen geven (al zou ik die graag willen horen) maar er is zo ontzettend veel te doen in WoW dat het echt niet saai gaat worden, ik kan je even het voorbeeld geven van mijn US beta ervaring.

    Hierin had ik een Orc Warlock genaamd Khanuma:
    [​IMG]

    Al erg gauw kreeg ik deze gezellige imp als maatje erbij en het leuke is dat je die allelei dingen kan leren: van vuurballen schieten tot healen.
    Ook had ik de beschikking over vele magische krachten zoals een Shadowbolt schieten, beesten in de fik zetten etc etc.

    Het is dus al een hele klus om uit te gaan zoeken hoe je je pet(imp) bestuurd en wat je hem laat doen. je moet bijvoorbeeld je agro in de gaten houden en je eigen spells op een goede manier gebruiken.
    Dan zijn er nog verschillende tactieken die je moet toepassen op verschillende wezens, om maar te zwijgen over het vechten tegen andere spelers (pvp).

    Dan zit er ook nog eens een hele economie in de game en er zijn ontzettend veel diverse upgrades voor je character en pet.
    Er zijn verschillende beroepen die je uit kunt oefenen en om daar in te levelen ben je ook zeker een tijdje bezig.

    Vergeet ook niet het Battlegrounds stukje te lezen want dan raak je helemaal verkocht. Het is gewoon de MMORPG van dit moment.
    (en ik heb nog lang niet alles genoemd)
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Wanneer snappen mensen nou eens dat het in een echte MMORPG niet gaat om je level. Het gaat om je ervaring, de quests, de gemeenschap. Wat boeit het nou of je level 30 of 50 bent? Dat irriteert me juist aan de huidige MMORPG's. Het gaat enkel om 'grinden' het zo snel mogelijk zo hoog mogelijk komen van je karakter. Blizzard wil dit voorkomen en wil er gewoon een gezellig spel van maken waarin het niet gaat om hoe hoog je level wel niet is.
     
  12. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind je level opzich best belangrijk hoor. Levelen is een groots onderdeel van de RPG. En, in de meeste gevallen moet je behoorlijk sterk zijn om mooi te kunnen adventuren met vrienden. Maar idd, er zijn mensen die alleen maar grinden en zo eigenlijk nog niks van het spel zien.
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Er komen straks subclasses, (speculatie ->) troll shaman -> witchdoctor.
     
  14. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    /EDIT: Hier komen ze, de 10 redenen van Jan (uit de PU) waarom je WoW moet gaan spelen:

    1. Die online shooters ken je nu wel. Je wilt meer diepgang, meer fantasie en bovendien veel meer vrijheid om te doen en laten wat je wilt.
    2. Je reisde af naar Nieuw-Zeeland op zoek naar Hobbits en een baardhaar van Gandalf, maar je kwam gedesillusioneerd terug. De natuur was prachtig maar geen wezen uit Middel-Aarde gezien. Jezelf opsluiten met WoW is nu the closest thing you can get.
    3. Je hebt behoorlijk wat tijd over, kan nachten doorgaan en bent niet snel uitgekeken op een game. Je houdt er bovendien van om langzaam maar zeker steeds beter te worden, zoals in RPG's.
    4. Je hebt geen vrienden, woont alleen, hebt weinig onkosten en toch niks beters te doen met je leven. Bovendien kun je online je minderwaardigheidscomplex wegwerken door als sterke virtuele held met een paar muisklikken beeldvullende magie op het scherm te toveren.
    5. Eindelijk een spel dat er niet uitziet als 101 andere games, Cartoony zonder kiddy te zijn. Een fantasy look zonder in clichés te vallen.
    6. Je hebt de WoW prijsvraag gewonnen in deze PU dus je kunt in ieder geval 1 maand gratis spelen.
    7. Je was in je vorige leven een Orc en vond je vorige leven leuker.
    8. Je vrienden lopen al maanden te pochen dat ze meedoen in de Europese beta van WoW. Nu is het eindelijk tijd om ze online op te zoeken en hun ass voor eens en altijd te kicken!
    9. Je hebt Everquest (I & II), Lineage (I & II) en Star Wars: Galaxies gespeeld en wilt geen MMORPG missen. World of Warcraft wordt je nieuwe verslaving.
    10. Je bent net zo'n idiote, maar verder gelukkig volkomen ongevaarlijke, Warcraft-fanaat als de auteur van deze tekst.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1

    daar ging het mij ook niet om:)... ik wou gewoon weten wanneer je het hoogste niveau hebt berijkt, of dat snel gaat, anders is het in mijn ogen saaier als je het max gehaald hebt, en no gniet alle quest, dus dat je geen exp meer haalt :)...
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha, eerder 10 redenen om tot de ontdekking te komen dat je een a-sociale game-nerd bent :p

    Owh ff reageren op hierboven
    Het is bijna (eigenlijk het is)onmogelijk alle quests te doen die in het spel zitten.
    Lukt het je wel, dan komen er wel weer tig anderen uit die de makers in het spel stoppen.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mage te zijn lijkt me wel erg vet.
    Maar die 10 redenen echt dat zijn geen goeie redenen. (6. Je hebt de WoW prijsvraag gewonnen in deze PU dus je kunt in ieder geval 1 maand gratis spelen.)
    Hoe groot is die kans...
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  18. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    boeie, het is allemaal maar voor de gijn, niet dat iemand dat allemaal serius neemt
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het zijn idd niet echt goede gedenen, toch bedankt Supercharged voor het overtypen :)

    ik denk wel dat ik hem nu ga kopen, ik zie steeds meer dingen in de game die er wel genoeg variatie in brengen.

    maar wat ik nou nog niet helemaal snap van het battleground systeem, speel je nou tegen en met meerdere andere games. of ligt het anders?
     
  20. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop wel dat ze een andere soort download programma hebben, want dat blizzard downloader wil bij mij niet echt opschieten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina