1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

    4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

    60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

    12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

    24,0%
  5. I'm Going Solo!

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

    0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Battlegrounds zijn bepaalde gebieden in de wereld waar de Horde tegen de Alliance vecht. Net als in warcraft3 zegmaar.
    Als je een krachtig character hebt (tegen endlvl 60 aan) kun je daar deel gaan nemen om de basis van de tegenstander te veroveren.
    Gewoon hard tegen hard dus :D lees anders op www.worldofwarcraft.com de complete preview op battlegrounds (maakt je echt lekker)
     
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    je moet het een tijdje aan laten staan en dan gaat het steeds sneller
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als microsoft nou slim zou zijn zouden deze game naar x-box moeten brengen.

    De gametrailer is erg vet zoals iemand (heb geen flauw idee) me zei.

    Erg mooie intro, maybe moet ik hem toch maar eens kopen...
     
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    past onmogelijk op de xbox, met alle hotkeys en chat wordt wel heel erg lastig.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou dat maybe ook een reden zijn waarom die andere MMORPG gecanneld zou zijn.
     
  6. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    En dan ook nog de grafische pracht die de xbox tevoorschijn zou moeten toveren. Zoveel ventjes tegelijk op het scherm trekt ie echt niet...
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    yup, en natuurlijk zo simpel als het is een mmorpg op xbox en pc uitbrengen kan gewoon niet, als je het met elkaar connect krijg je gewoon problemen met keyboard vs controller, er zijn te veel moves en skills om met een controller goed te bedienen.
    En apart is niet echt direct handig want dan moeten ze 2 aparte groepen hebben en dat brengt alleen maar meer problemen mee en half half werkt zoiezo niet echt.

    Anyway my 3 cents.
     
  8. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Na vandaag zo'n beetje heel de dag bezig geweest te zijn met alles over WoW te lezen heb ik besloten dat ik deze game zeker moet gaan spelen, nu nog even uitvogelen welke class ik wil worden...

    Edit: Ik denk dat ik een Female Night Elf Druid of een Male Tauren Druid wordt, warrior lijkt me ook wel leuk, maar dat is zo standaard....

    Weten jullie al met welk race en class jullie beginnen?

    Edit 2: Ga zeker met een Tauren beginnen, 5% extra health is relext.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  9. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Druid is een erg leuke class. Vooral met het morfen en al die handige buffs. :)
    Ik ga zelf voor een Night Elf Hunter, erg handig die pet :9
     
  10. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat leek me ook wel een leuke class, maar ik heb in het verleden al verschillende MMORPG's gespeeld, maar ik vind close combat leuker dan ranged.
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb hem al besteld, en ik ga hem heerlijk spelen, zonder stressen om hoger level te worden. Heerlijk adventuren met maten en leuke quests doen en de wereld verkennen. Ik heb ZO lang gewacht op een MMORPG van Blizzard en ze leveren eindelijk af wat er is belooft.
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ok, ik ben overgehaald. ik heb de site nog eens goed bekeken en ik kom steeds weer nieuwe dingen tegen die je kan doen in WoW. dus ik ga hem kopen :)

    ik heb alleen nog 1 vraagje, in de FAQ op de site staat:

    dat betekend toch dat je meerdere characters kan maken en aan allebei de kanten kan spelen? en hoeveel characters kun je dan maken? ik ben hier benieuwd naar omdat ik liever niet de hele speeltijd met een character zit opgescheept die ik eigenlijk niet leuk vind :D

    //edit: en die keuze voor een PvP character kun je toch ook na een tijdje spelen maken?
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, je moet gelijk aan het begin kiezen of je in een PvP server gaat ofniet. als je in zo'n server gaat, kan je dus niet twee mannetjes op dezelfde account hebben, maar in een PvE server wel.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Op een PvP server kun je alleen horde of alliance hebben, maar je kunt natuurlijk je chars verspreiden over meerdere servers ,maar ook in een PvE server kun je geen items sturen naar de "overkant".

    En een night elf hunter 8) oh oh lame heid 12/10. 8)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  15. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is dan het verschil tussen die 2 servers?
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/realmtypes.html
    ===
    Dit geld voor PvP

    Green = Friendly
    Red = Enemy
    Yellow = Contested

    Players will be able to initiate player vs. player combat based on what territory they are in:

    Players in friendly territories are safe unless they decide to engage an opposing faction player in combat.

    Players in enemy territories will always be at risk and can be attacked by all players that belong in the territory.

    All players can be attacked in neutral (contested) territories (maar alleen door de vijand dus een orc kan niet aangevallen worden door een tauren.)
    ===
    Op PvE ben je eigelijk altijd veilig tenzij je zelf /pvp command geeft maar dan kun je natuurlijk ook alleen mensen killen die dat ook hebben.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    maar je zou toch eerst ff alles kunnen bekijken in een normal server met verschillende characters, en na een paar dagen pas voor het eerst in een PvP server gaan en je PvP character kiezen?

    en wat houd de derde server eigenlijk in, de role playing server?
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat je je echt moet gedragen alsof je echt zo'n mannetje in het spel bent, het is wel gaaf, maar het is wel ene hele grote uidaging.

    dit geeft de site als omschrijving;

    En ja, volgens mij kan je wel eerst op een PvE server om te kijken wat je het lleukst vind, en daarna naar een PvP server.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk kan dat maar je kan je char niet overzetten van PvE naar PvP niet dat je dat bedoelt, bij andere mmorpg's kan/kon dat wel 1 keer/meerdere malen/altijd (haal door wat ik fout heb) en dat koste dan $10, ik ga er vanuit/en hoop dat blizzard het gewoon zo houd.
     
  20. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: :confused: ik wordt nu helemaal gek, als ik nu het spel wil beginnen, moet ik nu in de rol playing server, of een pve server of een pvp server beginnen? of maakt het geen bal uit, maar is een pvp server alleen bedoelt om elkaar af te maken (horde vs alliance) en een pve server om de questen te doen, en een beetje rondreisen? of maakt dat weer niet uit? En nu begrijp ik nog steeds niet echt wat een role playing server is :confused: , ik wordt hier helemaal gek, of ik begrijp het helemaal verkeerd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina