1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

    4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

    60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

    12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

    24,0%
  5. I'm Going Solo!

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

    0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    wat de role playing server is weet ik ook niet precies, maar als je tegen andere games wilt vechten moet je PvP gaan spelen. en als je tegen de computer wilt vechten moet je PvE gaan spelen.
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier heeft shz het heel goed uitgelegd :)
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    RP is gewoon doen of je een achterlijke bier drinkende dwarf bent voor de sprookjes fans dus, pvp is het zelfde als PvE behalve dat je in 2 gebieden, enemie en contested direct kunt worden aangevallen door de tegenstander zonder /pvp te doen, zo simpel is ut eigelijk.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  4. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik nu begrijp is het met pve tegen npc, en pvp horde vs alliance, en role playing doen dat je echt in de game zit, en niet achter de pc, toch?
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    lees nou gewoon wat ik zeg, pvp is precies wat pve is alleen met 2 (soorten) gebieden waar je direct kunt worden aangevallen door de andere kant i.p.v /pvp te doen in pve
     
  6. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen moet gewoon ff de quote van Shz lezen want dat is perfect duidelijk. Als je het dan nog niet snapt ben je gewoon dom ;).
     
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    heujjjj ik snap hem zelf haha:)... en dat zegt heel wat;)... hoows gellukig komt hij net na mijn verjaardag uit, dus heb lekker veel geld :)..
     
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    sooow, net weer ff de trailers zitten bekijken en de filmpjes... ik kan egt niet wachten :mad:.... maarja het moet maar he ..
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    release date is bij meeste winkels 11 of 14 maar bij amazon uk is ut 25 feb, foutje van hun hoop ik?
     
  10. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij dimensionplus stond eerst ook 25 februari, maar dat hebben ze nu verandert naar 11 februari...

    /EDIT: Voor degene die m besteld hebben, waar hebben jullie m eigenlijk besteld en heb je dan de gewone versie of de Collector's Edition?

    Ikzelf heb de Collector's Edition besteld bij Dixons.nl
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  11. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    heb nu hel de FAQ op WoW gelezen inc de halve site ongeveer, nu ook heel deze thread doorlezen... en daarna kan ik ook wel meepraten denk ik (h)..
     
  12. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had ff een vraagje, ik ga dus WoW spelen, maar in de zomervakantie krijg ik een nieuw laptop waar ik dan eigenlijk ook op wil gaan spelen, kan ik dan gewoon WoW daar op installeren en mijn account daar ook gewoon op gebruiken?
     
  13. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je laptop goed genoeg is wel...
     
  14. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar zal het niet aan liggen, maar je kan dus gewoon je account op meerdere PC's gebruiken?
     
  15. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, volgens mij wel, althans je kon je account terug vragen op die site, lijkt me ook wel wat logischer. maar ik heb zelf nog 1 vraag over pve, pvp en roll playing, Moet je nu 3 verschillende ventjes maken, of moet je gewoon 1 ventje maken die je in alle drie servers gebruikt??? want ik heb geen zin om drie luitjes helemaal opnieuw te gaan trainen enz.
     
  16. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, zolang je m maar niet op 2 computers tegelijk gebruikt of je cd-key 2 keer op verschillende accounts probeert te registreren kan het gewoon. Tijdens de beta kwam een vriend van me aan wie ik een van mn accounts gegeven heb hierheen en kon ik gewoon op zijn account inloggen en met zijn character spelen.
    Alle character info wordt in de account opgeslagen en niet op de computer, dus je kan gewoon overal ter wereld inloggen op jouw account...
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik heb dus nog ee nvraag, als je de game koopt krijg je er een maand gratis bij :)... maar om deze maand te spelen, zul je je waarschijnlijk ook weer moeten registreren blablabla daat gaat dan dus weer denk ik met CC, maar als je de game nou dus neit met cc wilt spelen maar met gamecards... dan moet je dus een gamecard kopen en heb je dus niet die maand gratis?...
     
  18. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij kan je maar op 1 soort server zitten, dus je zal volgens mij moeten kiezen.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zodra je een char maakt op een server zit je aan die server vast, zo simpel is ut.
    En die gratis maand krijg je altijd wel.
     
  20. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Die maand gartis krijg je wel, je moet alleen wel op tijd verlengen met de gamecard...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina