[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

    4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

    60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

    12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

    24,0%
  5. I'm Going Solo!

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

    0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja je moet hier voor betalen ...net als xbox live ...
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Ja, je hebt verschillende dieren die als vervoer kunnen dienen; volgens mij stond het ergens, wacht even, ik zoek de link even op :)


    http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/publictransportation.html

    :)
     
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
  4. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet kan verwisselen nadat je een server kiest gaat het nog moeilijk worden. Ik wil graag op een PvP omdat PvP gewoon verslavend is en het me wel cool lijkt om met grote groepen steden aan te vallen. Maar het nadeel is dat je alleen in je eigen gebieden ongestoord kan trainen. Zodra je in het vijandige of neutrale gebied komt slachten ze je natuurlijk gelijk af.
    Ik ben dan ook nog is een fan van RP dus de keuze is moeilijk voor mij.. 8)
    Als er te veel alliance spelers zijn kies ik wel voor een horde character. Undead lijkt me wel cool. Ik kies in (MMO)RPG's altijd characters die je niet vaak ziet.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, het is erg origineel bedacht, maar tevens erg vervelend. Ik ga denk ik niet voor PvP want het gebeurd dan heus wel dat bepaalde trainplaatsen afgezet worden door hoge lv's... Als je dan langsloopt gewoon afgemaakt word ofzo.. Lijkt me bijzonder vervelend :).
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja zo dacht ik ook, maar uitendelijk lvl je vanzelf en ben je blij dat je pvp hebt gekozen niet in elk constested gebied kun je direct worden aangevallen, soms is 90% die er rondloopt van jouw faction en die zijn jouw allies en helpen je juist.
     
  7. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik las ergens iets over spawn killing, ze killen je en wachten bij je lichaam tot je respawned om je weer te killen. Je zou je maar vervelen :D
     
  8. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Je spawnt in het gebied om je lijk, dus ze kunnen niet bij je lijk wachten....
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja ok maar je kan in een circel om je lichaam resurrecten en anders resurrect je bij spirit healer en anders wacht je gewoon :).
    ps. this body campen geen spawn killen :p
     
  10. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja body campen bedoelde ik. Te veel shooters gespeeld.
    Maar ik neem aan dat als je heel hard kan rennen je geen last van ze hebt :D
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt allemaal aan welke class je bent, tegen een hunter kan ut lastig worden, BOOM, concussion shot op je reet en 50% movement heb je dan, of je wordt gestund etc door een move, geluk hebben en zorgen dan je niet dood gaat :).
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  12. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt die sprint ability van rogue's eigenlijk? Is het zo dat je gewoon een knop kan vasthouden zodat je sneller kan rennen of is het een skill waarmee je een klein stukje kan sprinten?
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Sprint (Rank 1) op lvl 10
    Instant 5 min cooldown
    Increases the rogue's movement speed by 50% for 15 sec. Does not break stealth.

    Sprint (Rank 2) op lvl 34
    Instant 5 min cooldown
    Increases the rogue's movement speed by 60% for 15 sec. Does not break stealth.

    Sprint (Rank 3-) op lvl 58
    Instant 5 min cooldown
    Increases the rogue's movement speed by 70% for 15 sec. Does not break stealth.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  14. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het maar matig dat je niet gewoon met 1 ventje na verschillende servers kan komen, dus na pvp, pve en rp...
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik niet zo is dat nou eenmaal zou niet echt handig zijn als iedereen zomaar kan en gaat wisselen.
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je gaat natuurlijk veel sneller vooruit in de een PvE server dan in een PvP server, het is perfect uitgebalenceerd en als je naar een andere server kan overstappen.

    Let voor de rest wat op je taalgebruik; ik moest je post een paar keer doorlezen voor ik hem snapte.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dan gaat 100% op pve en dan stapt ineens 60% over.... dan werkt gewoon niet. 8)
     
  18. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry van mijn taalgebruik dan, ik snap het wel redelijk nu met dat pve en pvp, maar ik vind het jammer, dat het niet zoals is, als Runescape, gewoon servertje kiezen, je kan gewoon samen werken, en een stuk van de wereld is voor pĀ“kers, gewoon elkaar afmaken
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    In runescape is elke server hetzelfde, buiten de member servers om maar bij wow is iedereen member ;), je kunt de games niet echt met elkaar vergelijken.
    ...ok der zit ook mining, smithing, herblore, fishing, cooking in maar dat ff terzijde 8)
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Khad zonet heel wat Post's Bekeken maar hoe gaat het met de Betaling
    Kan je ook anders betalen dan met een Credit Card ik bedoel dus kan het Via Bank ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina