1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

    4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

    60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

    12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

    24,0%
  5. I'm Going Solo!

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

    0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    en, welke classes en races gaan jullie nou kiezen?

    p.s: downloaden is nu 16 uur bezig en hij is op 44 procent :eek:
     
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    orc shaman:)

    je moet de download ook gewoon aan laten staan, gaat hij steeds sneller. Anders heb je niet zo'n goede verbinding :)

    in retail druid, denk night elf
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Tauren Druid en Orc Rogue, ff kijken welke fijner speelt, daar ga ik dan mee verder....
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  4. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk een troll shaman, als ik die beta kan bemachtigen, zal ik wel kijken wie er nog meer fijn zijn
     
  5. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Tauren Warrior...
     
  6. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    Toch wel grappig dat een gnome warrior je kan verslaan, terwijl een tauren veel groter is.
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil eigenlijk een troll hunter kiezen. maar ik hoorde dat hij slecht kan meehelpen in een party, is dat waar?
     
  8. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij is eigenlijk alleen handig voor pullen. En hij kan opzich wel veel damage dealen.
     
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    maar is hij handig om in je party te hebben, en wat is pullen?
     
  10. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Pullen is dat je met afstand wapens enemies naar je party lokt, zonder dat de rest van de group waar die enemies bij hoort meekomt. Dus hij kan wel handig zijn.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tss ik ben ff weg en kijk nou eens 8) ... naja here goes ;)

    Als je doodgaat in pvp verlies je geen durability.
    En op PvP kun je net zo goed tegen monsters knokken je hebt niks voor niks save/friendly area's daar kun je tot wel lvl 30 blijven knokken en tegen die tijd heb je genoeg skills en talents en moves om te ontsnappen aan combat of om iemand neer te maaien of om tijd te kopen zodat je gewoon verder kan rennen, en zoiezo heb je stukken betere equiptment dan.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  12. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor iedereen die nog zit te twijfelen tussen PvE of PvP. Ga gewoon voor PvP.

    - Je hebt safe area's om te trainen.
    - Je kan gewoon alles quests doen die je met PvE ook kan.
    - In PvE moet je /pvp hebben gedaan om te PvP-en. Andere ook. En ik denk niet dat iedereen dit heeft. Of niet weet.
    - Raids zijn lauwer :)

    Dus ga gewoon voor PvP :9
     
  13. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    nadeel aan pvp vindt ik dat, als je lekker wilt rondtrekken met je maatjes of gewoon questen wilt doen, en je komt in de verkeerde zone terecht omdat je er door heen moet trekken, dan denk je toch weer liever dat je een pve server hebt gekozen...


    /edit: trouwens speelt geld(in-game geld) een belangrijke rol in world of warcraft?
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  14. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch nog een vraagje aan mijn kant, kan je als je het spel aanmaak, je koopt hem via bijv. gcshop, en je maakt aan account aan omdat je een key hebt gekregen, is er dan ook een mogelijkheid om het hele totale spel inplaats van de dvd te installen, totaal het hele spel via blizzard downloader te downloaden?
    Ik heb namelijk geen DVD speler en begin me nu echt zorgen te maken, maar ik weiger een dvd speler aan te schaffen voor een spelletje, bij de beta moet je het spel ook downloaden dus kan dat ook als je de game origineel in de winkel koopt en hem daarna gewoon download inplaats van instelleert vanaf de dvd.

    Alvast bedankt, zulle we trouwens allemaal op een pvp realm gaan spelen?, zodat alle xbw spelers een soort clan kunnen vormen, lijkt me wel fun en natuurlijk erg gaaf ;)
     
  15. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je kan er wapens enz mee kopen (duh!) maar ook vervoer mee betalen...
    Ook kan je bijv. grondstoffen kopen waarmee je met de juiste professions weer wapens of armor kan maken...

    Dat lijkt me niet. Je kunt bijv. Half-life 2 ook niet downloaden ook al heb je m op dvd gekocht (alleen als je m via steam gekocht hebt)...
    Maar waarom heb je eigenlijk geen dvd-speler? Ze zijn tegenwoordig toch helemaal niet duur meer? Ik heb laatst een nieuwe dvd-speler gekocht voor 25 euro. En onthoudt, je doet het niet voor 1 spel, je kan er een hele tijd mee vooruit...;)

    Anyway, ff over je 2e vraag; Dat is al verschillende keren voorgesteld in dit topic en het is waarschijnlijk makkelijker te organiseren als de retail eenmaal uit is.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  16. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien kan je hem wel kopen in een 10cd's hoes? kan namelijk ook met half-life 2, alleen dan met 5 cd's...
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Koop de special edition, als dat nog lukt lol, heb je de game op cd en dvd.
     
  18. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb trouwens nog een vraagje, heb je een bank? waar je al je spullen op moet zetten, of loop je gewoon altijd met je spullen rond?

    en als je je eigen guild krieert, kan je dan in een soort speciaal gebouw, en kan je die zelf in elkaar prutsen, krijg je dan ook nog extra spulletjes???
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  19. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt een bank, waar je 6 of 10 slots hebt om zakken met items in te duwen, hoe groter je zakken zijn hoe meer je dus kan opslaan.
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Owh ja, trouwens even over die poll, ik zie zelf geen nut in een poll over welke kant je gaat kiezen, maar wel over een guild. Ik zal hem wel even maken :)

    /edit: De poll is toegevoegd, over 16 dagen sluit die.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina