1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

24,0%
  5. I'm Going Solo!

0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, hier heb ik ook zo veel last van 8)

2. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat je per maand moet betalen....
    Dan maar hopen dat er een patch komt waarmee je op een gratis server mag spelen. :cool:

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het er wel voorover om ervoor te betalen, ach, ik neem inplaats van 2 biertjes wel 1 chocomel, dan heb je die 10 eurie er zo uit per maand ;)

4. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ja in principe wel, maar toch betaal je voor iets waar je niets reeels voor terugkrijgt. tuurlijk levert het je veel speelplezer op bla bla bla.. maar toch wordt ik tegengehouden om m te kopen. kijk, als je een biertje koopt krijg je er direct iets voor terug, namelijk je biertje (goeie logica of niet? *) )dit gevoel heb ik dan denk ik niet als ik WoW zou aanschaffen en maandlijks zou betalen..

5. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie nu ook zo veel last van lag? Ik heel erg, duurt gewoon 2 min ofzo voordat ik eindelijk mij 'loot' krijg. Trouwens heb nu weer een nieuwe character, een Dwarf Warrior. Erg vet dat sneeuw!

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien ligt het aan je internetverbinding?

7. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben het nu dom gedaan @ wow. Er kunnen nu volgens mij maar een aantal spelers op één test server? Want ik heb nu vaak en een paar andere gasten ook dat er komt te staan Realm Is Full ( zoiets ) en dan loopt er ook een tijd... Soms zit je 60 min te w8 ofzo..

EDIT: Ik vind dat je gewoon met al je vrienden tegelijkertijd online moet kunnen. En niet dat er 1 60 min moet w8 ofzo.. :{

8. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dit kan wel kloppen, want ze waren eerst bezig met het testen van hoeveel man er op 1 server kunnen, om zo de lag tot het minimum te beperken. Gister zat ik gewoon 5 min te wachten op mijn loot 8)

9. dries22

dries22 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit gaat een aankoop worden van me
    spel is gwn vetvetvetvet de natte droom......_O_

10. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Open Beta is over :mad: Dan maar wachten op de Euro Beta :) Was level 18 NE hunter, was erg vet!

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nooit last gehad van langdurig wachten om te spelen, ik zat in realm 41 en kon altijd meteen beginnen zonder lag, en er waren toch redelijk veel mensen in.

Is trouwens al bekend de game in europa uitkomt, dat weet ik nou nog steeds niet, alleen dat als je hem preordert dat je een key krijgt maar voorderest niet, beetje vaag bij blizzard.

Ik wil weer spelen, nou ja, eigenlijk wel leuk, was door WoW pas in level 2 van halo 2, dat spel verdient ook aandacht ;)

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Alleen word de prijs 17 euro per maand, dus je mag wat meer chocomel gaan drinken

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    17 euro???, das veel te duur man, 17 euro is omgerekend in dollars zo'n 22 dollar. Dit gaat mij wel te ver hoor, hoe weet je dat het 17 euro gaat kosten, ik dacht dat er laatst toch echt ergens gezegt werd dat een half jaar abbo 10 euro per maand ging kosten, ownage zei dat volgens mij, nee als het 17 euro per maand kost koop ik wel guild wars of everquest 2

Wat een afzetters als dit echt waar is!

14. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, €17 is idd erg veel. Dit heb ik er ook niet voorover, maar dit is toch als je alleen een abonnement die voor 1 maand is? Je kan toch ook een abo nemen die voor 6 maanden is en dat je dan €11 ofzo betaalt per maand?

Dit stond er trouwens op de europese WoW site en.wow-europe.com:

Hopen dat je het bij bijv gcshop.nl ook kan pre-orderen. :)

Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  15. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Das bullshit lees dit maar eens stond in de faq:

Will there be a monthly fee to play the game?
    Yes. When you purchase World of Warcraft, you will get a one-month free trial subscription to the game. At the end of that month, you will have to choose from three subscription plans to continue playing the game: a month-to-month package at $14.99 per month, a three-month plan at $13.99 per month, or a six-month plan at $12.99 per month.

k heb het nog ff omgerekend:

14.99 USD United States Dollars = 11.4897 EUR Euro

13.99 USD United States Dollars = 10.7232 EUR Euro

12.99 USD United States Dollars = 9.95671 EUR Euro

Dit is de huidige koers:

1 USD = 0.766490 EUR 1 EUR = 1.30465 USD

Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  16. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet niet of je die prijzen zo mag omrekenen omdat de belasting stelsels verschillend zijn. Het enigste wat ik heb gehoord is dat het 17 euro per maand gaat kosten wat ik veels teveel vind. Misschien dat het niet zo is (hoop ik) maar de laatste berichten duiden daar niet op.

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En ookal zouden wij hetzelfde belasting stelsel hebben als de US, het is algemeen bekend dat europa genaaid wordt, en zeg eerlijk, denk jij dat de mensen bij blizzard iets in hun nadeel gaan omrekenen?, he 14 dollar, bijna hetzelfde als 14 eurie, en klaar is kees, het bedrag wordt sowieso meer als in de VS maar als het 17 eurie is vind ik het niet waard, duimen maar

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Het bedrag zal niet zoveel verschillen, en de dollar zakt alleen maar verder :), en ik vind het het zoiezo wel waard, me lvl 18 druid vond ik geweldig dus ik wil meer.

Weet iemand nou al een uk/europe release date?

19. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    ja 17 euro is mij echt te veel, 10-14 kan ik nog net mee leven, ik hoop eik dat ik gelijk krijg:p. Niet voor mezelf maar voor de prijzen. En inderdaad is de release date al bekend of wordt het gewoon wachten tot 26 nov? k vond het heerlijk spele met m n dwarf paladin en night elf druid:D

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zullen we deze thread dan eindelijk maar naar het PC Gaming forum verplaatsen?
    Ja, laten we dat maar doen dan :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina