Mja DimPlus moet je weer 7 Pleuro verzendkosten erbij betalen mja bij GCShop is het toch goedkoper 27Euro + Verzend kosten =)
Edit: Lol @Home zei gister dat ik op een Iligaal Download Programa zat te Downloaden Terwijl Blizzard helemaal niet iligaal is=P dus ze hebben me gister van internet gegooid en moet ik nog langer wachten hij staat nog op 64% Dus dat betekend voor mij ook een dag later=)
Edit: Nee toch niet die FTP Heeft me van Internet Gegooid
Das wel k... Want ik kwan een tijdje niet meer Achter internet door Dat FTP.
Bericht Lol:
Universal Studio's heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te stellen dat u volgens Universal Studio's inbreuk maakt op haar (intellectuele) eigendomsrecht. Volgens de melding die wij ontvingen wordt vanaf uw aansluiting auteursrechtelijk beschermd materiaal aangeboden op het internet.
Dit kan zijn door middel van een website, ftp server of nieuwsgroep. Het kan ook zo zijn dat u een bestand heeft gedownload via een Peer to Peer programma zoals Kazaa, Edonkey, Emule of Bittorent, dan deelt u dit bestand ook op uw computer met andere gebruikers van deze zogenaamde Peer to Peer programma's. Wij verzoeken u het betreffende materiaal te verwijderen.
Laatst bewerkt: 29 jan 2005