1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

24,0%
  5. I'm Going Solo!

0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vroeg me trouwens nog iets af. Wat is nou het verschil tussen de normal en pvp server. De normal snap ik wel voornamelijk maar bij de pvp zijn er 3 soorten gebieden, friendly, neutral, enemy. Als je in een enmey gebied bent dan kun je door iedereen aangevallen worden staat er. Maar kan dat dan ook door mensen van jouw eigen faction? Op welke server gaan jullie eigenlijk spelen? Normal, PvP of role playing?

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    in het ene gebied kun je alliance en horde aanvallen en in de andere alleen de tegenstanders van de andere kant, en die 3e.... pfff :)

3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dit staat op de europese site van WoW:

Bron: http://en.wow-europe.com

Edit: Hier staat het hele stuk :D
    http://www.blizzard.co.uk/press/041122.shtml

Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben gerust gsteld, danku, 10.99 begint er meer op te lijken ;)

5. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1

Nou is het me nog steeds niet echt duidelijk :confused: . K zal het duidelijker proberen te maken. Kun je op de normal server zonder pardon ff als Night elf druid die toevallig ergens bij orgrimmar loopt en een debiele orc ziet hem ff aanvallen zonder dat ik het moet vragen ofzo?

En bij de pvp server, vecht je dan tegen de andere faction(horde of alliance) of vecht je dan tegen iedereen, maakt niet uit van welke faction?

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    pvp betekent dan ook, player vs player...

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Over je vraag op een normal server:

Ja, dit kan. Is mij ook gebeurd namelijk. Was op de laatste dag van de Beta Test ff de wereld aan het verkennen. Na een tijdje kwam ik dus aan bij de Barrens. En toevallig kwam ik daar een level 18 Warrior tegen. Dus ik (level 19 hunter) Drukte op hem, dan rechtermuisknop en ik begon meteen te vechten met hem :D

Heb nog niet op een pvp server gespeeld, maar volgens mij kan je dan gewoon iedereen aanvallen die je tegen komt. Behalve in bepaalde gebieden, denk maar aan grote steden zoals Darnassus en Stormwind.

Edit: Dit hele stuk gaat over PvP in WoW.
    http://en.wow-europe.com/pvp/pvp-article.shtml

Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  8. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    ah dat wilde ik dus weten. bedankt Xatos:D

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Graag gedaan. O-)

10. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Wat voor soort character kiezen jullie als het spel uitkomt?
    Horde of Alliance? Ik ga zelf denk ik voor een NE Druid. Alleen ik heb met de open beta al veel NE gespeeld, dus zit nog een beetje te twijfelen of ik niet een ander ras neem. Vind NE namelijk erg vet. Bos is zo mooi gemaakt :D

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker tauren druid weer, stukkie beter dan een NE.
    dat kan alleen als je pvp enabled ben als je dat niet bent kan niemand je aanvallen ook geen elf die je aan kan vallen als je als orc in de barren loopt.

12. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1

weet je of veel mensen dit doen of denk je at ze allemaal sizzy zijn?, maar op welke server gaan jullie eigenlijk spelen:

pvp of normal???

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Redelijk wat mensen gaat op pvp aan maar meestal wel in groepjes en zo, en natuurlijk moeten ze eerst wat sterker worden, duurt een weekie of wat voor er echt mensen gaan rondlopen om mensen te killen in raid.

edit; en raid is origneel ontworpen voor de end game mensen die lvl 60 zijn geworden, wow heeft in tegenstelling tot andere mmorpg's veel dingen te doen voor mensen die het max lvl hebben bereikt, je kunt towns maar ook dungeons en je kunt nu ook een draak raiden in het spel, dat vraagt natuurlijk om hoge lvl gasten en grote groepen.

Ik ga wel normal, pvp misschien later met 1 of 2 gasten.

Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  14. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    je kunt je character toch niet overzetten van een normal naar een pvp of wel?

15. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Nee dit kan niet. Ik ga net als Tco eerst voor een normal server, en misschien later pvp.

Gaat er ook iemand voor RPG?

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is het doel van RPG ten opzichte van normal, zie ik het nou verkeerd of heb ik toen ik normal was ook RPG gedaan?, wat is het voordeel om RPG te kiezen inplaats van normal, weet iemand dat die ook de beta heeft gespeeld, ik zie er namelijk de voordelen niet van?

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Rpg is voor de fun, roleplaying dus roles spelen en zo allemaal geinige dingen doen naast wat lvlen, trekt me niet echt, ik roleplay wel op me eigen server.

En spelen op een pvp server heeft pas zin als je weet hoe een character in elkaar zit en wat de sterke en zwakke punten zijn je talents kun je niet weggooien etc. Dus zoiezo eerst beetje pvm doen.

Laatst bewerkt: 26 nov 2004
  18. Erikprogamer

Erikprogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga op de pvp server is allemaal iets echter ;)

19. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    eh kun je niet vanaf vandaag preorderen :9 , weet iemand of dit kan bij gcshop? als dat kan doe ik het zeker daar :D

20. Erikprogamer

Erikprogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    me broers zeide dat je de amerikaanse versie niet kan spele je moet w8te tot de nederlandse

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina