Toen was ik even wat dingen aan het uitzoeken...: Ik heb wel gebrobeert om verder te lopen maar je respawnt wel erg ver waar je eigenlijk nog niet geweest bent... maar die Raptor Slaat je zo in 3/4 keer dood:/
Begin steeds meer van deze game te houden Was op Sentinel Hill toen er ineens de boodschap verscheen dat hij under attack was.. Bleek dat er 4 horde guys rondliepen (1 orc Rogue, 2 orc warriors en 1 undead priest dacht ik) Dus iedereen op de heuvel verzamelen en met ze allen achter hun aan.. Et waren allemaal level 23/24/25 horde.. en wij waren allemaal onder de 20, maar wij ownde ze wel zwaar Daarna ff een kampvuurtje gemaakt en met ze allen gezellig nagepraat pics: Dit was toen het nog rustig was... Hier praten we na En hier nog steeds
Shit man, ik kan echt niet meer wachten om deze game te spelen /Mod Je hoeft echt niet de plaatjes te quoten, maakt het alleen maar onoverzichtelijk. - Volkoren
wat zijn de systeem eisen voor deze game? en is buget van @home genoeg om te spelen? Bedankt voor het lezen van de main site; en zelfs met 56k is de game nog redelijk te spelen, alleen de downloads die je af en toe zult krijgen zullen niet helemaal zo snel gaan .
Hebben jullie trouwens ook zo'n onstabiele ping, en vallen er bij jullie ook pakketten weg? Bij mij namelijk wel, en ik denk dat het aan me router ligt maar ik weet dat niet zeker ofcourse, soms is mijn ping 80 en dan weer 300 en dan weer 170... heel raar
Nergens last van.. Heb een stabiele ping van rond de 80 En dit zelfs terwijl me bro boven Final Fantasy XI aan het spelen is..
nee, bij je skills (beast) staat iets in de trent van whistle ofzo. Het is in iedergeval een houten fluitje.
dammn.. :d erg bedankt . kep me pet weer terug jea. maar ik heb wel een goblin hoor, en gnomes zijn die kleintjes.
ja, ik heb dit ook meegemaakt. ik ging ff kijken boven de orc stad. zie ik opeens een reusachtige spin lopen. ik klik erop: lvl ??, toen ging ik maar rennen
Maar waar ik nu sta is in de East Kingdom dus vlakbij de Alliance heb je straks zin om te proberen om naar de alliance te gaan mja dan zie ik je wel @ de Skull Rock=) Edit: oh opeens zie ik een Young Panter en Wat Agents van Level 33... Edit: Wat screenies van East KingDom mja me armor word hier ook niet goed van maar tis toch maar een beta ik post straks wel meer screens ik heb ze op me pc staan maar ik kan ze niet loaden OMG ik zag gewoon sommige Alliance peepz die niet eigenlijk dood mogen... Edit: ik zit nu bij de Alliance ik zie gewoon heel erg veel Alliance Humans maar dat ik sta verstopt =)
Wow kheb Night Elves gevonden Humans etc(Online Spelers dus niet Bots) Vet, maar volgens mij kan ik niet tegen hun praten...:/ Kom online Roder Young @ Horde Server 14 ik ben echt nu de alliance kan op=P