[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

    4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

    60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

    12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

    24,0%
  5. I'm Going Solo!

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

    0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat er niet om dat er veel spellen op dvd komen, het gaat erom dat ik world of warcraft wil spelen met cdroms of dat ik de game kan downloaden net zoals bij de beta en dat ik dan gewoon betaal per maand.
    Ik ga geen dvd speler kopen voor 1 spel, het volgende spel dat ik koop is pas over 1 jaar, voor de xbox mischien iets eerder.

    Maar ja, ga ff kijken want had email naar blizzard gestuurd, die zeiden dat er ook een normal cdrom versie was, dus maar even en zoeken, en daarna pas weer gaan blaaten ;)
     
  2. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan zou ik proberen om nog ergens een Collectors Edition vandaan te halen. Die heeft namelijk CD-roms en DVD. Voor als je er 1 wilt wegeven met een 10 dagen abonnement, aan een vriend ofzo.
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan echt niet wachten, op wat voor server gaan jullie? Een Pvp server, een Horde VS Alliance server, of een Role-playing server, ik zit te twijfelen tussen een RP server en een HvsA server, het lijkt me gewoon vet leuk om die oorlog die in Warcraft 2/3 heb uitgevochten nu first-person te doen :cool:.

    (niet gaan vragen wat het verschil is, want dat zoek je zelf maar op: www.worldofwarcraft.com _0/ )
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm zit nog te twijfelen tussen pvp en normal. RP kun je wel vergeten, ik wil knokken niet RP'en.
     
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Tussen RP en H vs A (dit is toch gewoon Normal?) Zeker wel H vs A, man die battles zijn echt vet.
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    die battles heb je op elke server toch?, je hebt rp voor role playen, pvp voor andere regels met pvp'en en gewoon met "simpele" regels met pvp'en.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    WOEHOEEEEE 1e mensen geband voor hacken!!!!!!!!!!!

    Accounts Banned for Speed Hacking - Block on 12/3/04
    We wanted to take this time to make an announcement about a serious hacking violation in World of Warcraft, one for which we have zero tolerance. Certain individuals have been identified as using speed hacks to accelerate their characters. This goes against the theme of fair play that we have instituted for the game, and is in clear violation of the World of Warcraft Terms of Use.
    Those individuals who were caught using the speed hack have been banned from the game and have had their accounts closed. We must stress once again that we are opposed to hacking and cheating of any kind and are dedicated to maintaining a fair environment in our games. This will serve as a final warning to others who are considering using the speed hack. If you are caught using it, you will be banned without question from World of Warcraft and your account will be revoked.

    Thank you for your understanding and cooperation in this matter. If you suspect someone of using the speed hack, or wish to report other instances of cheating, please email us at hacks@blizzard.com. Thank you again for your continued support.

    www.worldofwarcraft.com

    SERVES YA RIGHT DIRTY CHEATERS!!!!
     
  8. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    En terecht, fair play :+
     
  9. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    zijn er trouwens ook gamekaarten te koop in nederland?
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    jep, ik heb iemand in me msn lijst die al een 6 month game card heeft gepreorderd bij media markt dixons of zo, geen idee waar precies maar het kan.
     
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Nee, met normal heb je dat er een bestand is gesloten, je kan wel tegen elkaar dueleren maar meer ook niet.
     
  12. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je het precies zou kunnen vragen graag *)
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie zowel op de site van Dixons als Mediamarkt helemaal niks, grote kans dat die vriend uit zijn nek lult :{
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe komt dan dan ik op normal /pvp kon doen en andere kon killen ;), en natuurlijk ook raid parties heb uitgevoert :). Een bestand nee...

    Dynabyte is ut.
     
  15. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is bestand? Lees ik het verkeerd of wat?

    Leuke sig trouwens Tco. :)
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    We hadden het allebei fout, HvsA en PvsP is hetzelfde, je hebt er alleen ook PvsE bij, waar je een bestand hebt en wel gewoon met elkaar kan dueleren.


    /edit: Een bestand is een vredescontract tussen twee strijdende partijen :)
     
  17. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh ja, nu snap ik het :eek: Maar wat vinden jullie ervan als we een guild maken, als het spel uit is?
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het leuk maar ik ben sowieso al alliance, maaruuh, is wat ik eruitopmaak van text van volkoren, dat je characters van normal en van andere realm, ook kan gebruiken op p vs p servers? anders is het wel vet, kan je eerst op normal server je characters sterk make tot 65, dan naar p vs p server gaan om je in de strijd te voegen van de horde vs alliance, dan wordt het groepsverband nog sterker omdat je wel moet samenwerken om te overleven!
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Een guild maken is leuk, het enige wat er is dat ik ook met mijn gewone vrienden die dit ook gaan spelen, ook in een guild misschien ga, als we hier onze Gamertag op WOW achterlaten dan kunnen we elkaar snel herkennen :)
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit al in een soort noob guildje van uit de beta, leiderkerel heeft me email maar misschien dat ik er liever zelf 1 maak, met een echte naam een echte clan. dutch ppl only etc, diehard spelers of ieg average online mensen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina