1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

24,0%
  5. I'm Going Solo!

0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dan zou ik wel in jouw clan willen Tco, als je er zelf 1 maakt. Ik weet zeker dat ik echt vaak online ben tegen de tijd dat ie uit is. Maar je kan toch alleen een guild maken als je allemaal Horde bent of Alliance? Dus ik ga voor Alliance, jij ging toch voor de Horde? Tauren?

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jah, je kan niet samen in een guild, maar ik word ook Alliance, dan kunnen wij misschien ook wel samen guild maken Xatos..

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    We kunnen toch 2 guilds maken? 1 voor alliance en 1 voor horde, msn accounts zodat we met elkaar contact kunnen houden, en ik neem aan dat als ik je accountname in wow heb ik wel met je kan praten via je account ook al ben je NE en ik tauren toch?

4. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan met elkaar praten als je dezelfde taal heb geleerd, ik weet niet of dat ook voor general chat geld, tuurlijk kunnen we 2 guilds maken, maar ik word niet Alliance, ik word als eerste Human Paladin en als tweede misschien wel Dwarf of Night Elf. We kunnen toch niet samenwerken als jij Horde bent en ik Alliance, we kunnen elkaar alleen maar afmaken }:] :9

5. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik vind het goed. Maar als we met elkaar willen praten ingame, dan moeten we wel indezelfde realm zitten.

@Volkoren: Ja is goed alleen het idee van Tco is ok goed toch? Edit: Ja, dus ;)

Vinden jullie ook dat er maar een paar mensen van XBW naar dit spel uitkijken? :{

6. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Het is best wel goed idee, alleen we zullen als guild misschien met raids wel tegen elkaar moeten vechten, als we allebei gewoon XBW noemen, dan horen we tenminste bij elkaar.

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, is wel een goed idee. Alleen die naam , XBW als guild? :{ Niet echt een lauwe naam als guild. ;)

Wat vinden jullie eigenlijk van die artwork?
    http://www.blizzard.com/inblizz/fanart/page1.shtml

Zitten echt hele mooi tussen.
    [plaatje]http://www.blizzard.com/inblizz/fanart/images/screens/ss007.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://www.blizzard.com/inblizz/fanart/images/screens/ss025.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://www.blizzard.com/inblizz/fanart/images/screens/ss105.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://www.blizzard.com/inblizz/fanart/images/screens/ss056.jpg[/plaatje]

_O_

8. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    _O_

*Gaat niet quoten*

Jah, andere naam is wel beter jah :cool:..
    Mijn naam ingame word: Volkoren.
    Dat is tenminste 1.

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Maar je maakt toch eerst een account aan, en dan kan je je character nog een naam geven? (random name?) Of doe jij allebei Volkoren? Maar ja mijn wordt:
    Account: Xatos
    Naam Character: Delas

10. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Het word allebei, misschien nog met een tag van onze guild ervoor.. als het al zover is.. Weet iemand hier of je in een PvP server ook de territories kan veranderen? bijvoorbeeld dat je in een gebied dat eerst door de horde werd gecontroleerd dat je met zijn allen het kan veranderen door daar aantevallen?

11. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Het zou wel erg vet zijn als het kan. Maar denk niet dat het mogelijk is. Wat nou als je als nieuweling een Orc wilt zijn en je "spawnt" voor de 1e keer in het spel en je ziet overal Night Elfs lopen die allemaal Orcs (met jou erbij)afslachten. Dan heb je toch geen zin meer om te spelen :+

Maar dit lijkt me zoiezo onmogelijk. Weet je niet hoe sterk die guards zijn? Zelf met 40 man konden we niet eens 1 guard aan, we waren allemaal rond 20. Je bent in 5 klappen dood 8)

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Raids zijn wel mogelijk, ook op grote steden staat op de site, wat voor nut zouden die raids hebben als je het niet kan veroveren dan?

13. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik lees alles door en ik kan echt niet wachten om een night elf druid te worden:cool:. Ik wil meedoen met de beta:mad:

14. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    De beta is allang afgelopen ;)

15. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hij bedoelt denk ik de Europese Final beta.

16. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Die is toch niet voor al het publiek?

17. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Alleen als je preorderd krijg je een key, en kan je daarmee de final beta downloaden en spelen totdat de retail versie uitkomt. Alleen de benelux krijgt die keys niet :mad:

18. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een ^$#^%$#% zooi :mad:

19. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    jup. Vind ik echt heel erg jammer. Ben er een beetje te laat mee gekomen, anders had ik wel met de open beta meegespeeld.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    2e edit; hier stond wat vaag clan gedoe wat ik allemaal nu voor me zelf hou 8)

Laatst bewerkt: 5 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina