1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga waarschijnlijk tauren hunter of orcish hunter...... =]
     
  2. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor mensen die hem nog niet ge pre-ordert hebben:
    In de Freerecordshop (België) kun je hem nog pre-orderen, maar dan krijg je hem waarshcijnlijk maar maandag...maar ach...wat zijn die 3 dagjes wachten als een Die hard gamer z'n Limited Edition wilt :+

    Edit: Damn..mij lukt het niet om hem te bestellen...als ik visa kaart nummer invul dan vraagt hij nummer van Pcbanking, vul ik in en druk op 'Verder', en dan komt er dit te staan:

    Momenteel is het niet mogelijk om transacties Verified by Visa/MasterCard SecureCode uit te voeren.
    Gelieve later opnieuw te proberen.

    GODEN!!! :mad: :'-(
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  3. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wou hem bij de dixons pre-orderen, gedaan, kom ik gisteren terug, blijkt dat ze er maar 4 tot 6 krijgen, misschien heb ik er dan één maar de andere 3 die voor me vrienden waren zijn er dan zoiezo niet... dus nu heb ik er maar voor de zekerheid 4 gepre-ordered bij de free
     
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    /nod

    kies ik zelf ook voor :cool:
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Base stats zijn waardeloos, die kun je makkelijk genoeg boosten dus daarvoor hoef je geen char te kiezen.
    Later krijg je 10tallen tot 100+ bij stats van het begin.
     
  6. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon een mannetje maken op welk ras jij leuk vindt niet op base stats ofzo op lvl 60 zit dat allemaal zo dicht bij elkaar dat boeit niet maar alsje voor racial skills gaat dan moetje UD kiezen omdat die Will of The Forsaken erg goed is Fear immune dat is zowat insta win tegen warlock en priests in duals :) ik join met me nederlandse guild maar ik zal nog wel kijken waar jullie zitten misschien een tweede mannetje daar ;)
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    5% extra health met tauren helpt dan juist geweldig, en extra health regen en in combat is mega krachtig, zeker niet onderschatten, en tja die WOTF, dat is de reden dat ik nog twijfel tussen undead en troll voor pvp.
     
  8. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje. Moet je meteen in het begin als je het gaat spelen een cc nummer opgeven of zo'n scratch card? Want ik heb namelijk gelezen dat die scratch cards pas begin maart verschijnen, en een cc kan ik niet gebruiken.
     
  9. frank1988

    frank1988 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik dacht van wel...
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, nee, nee en nee voor de laatste keer. Geen creditcard is nodig voor WOW.
     
  11. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat er uiteindelijk geen credit card nodig is. Alleen wat ik bedoel is, stel je koopt het spel morgen. Die scratch cards zijn pas de 25ste verkrijgbaar. Nu is mijn vraag kan je zonder iets van cc/scratch card op te geven die gratis maand al benutten.

    (Want ik kan namelijk van andere mmorpg's herinneren dat je eerst een creditcard nummer moest opgeven, en dan pas mocht gebruiken van de gratis maanden..)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb je gelijk aan simmertje, ik weet dat ook niet ik heb gelukkig de beschikking over een CC, maar ik denk dat je een code meekrijgt met het spel voor de eerste gratis maand.
     
  13. HolyKnight

    HolyKnight Crazy Chemist

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het ook..... maar ik beschik gelukkig wel over een cc :D
     
  14. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een code bij het spel waarmee je je eerste maand in kan gaan :)
     
  15. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb op ander forum ook gelezen dat mensen bang waren dat ze bij de eerste maand alvast CC nummer of gamecard nummer op moeten geven.. Maar dit hoeft dus niet..
    Staat op Wow-europe.com
    Zal straks ff opzoeken..

    Base stats doen der idd niet zoveel toe.. Eigenlijk vind ik dat je gewoon het ras moet kiezen dat jij er het coolste uit vind zien.. Aangezien jij toch de heletijd tegen dat mannetje aan moet kijken..

    Heb de game niet in preorder staan, maar toen ik gisteren bij de lokale intertoys naar de game vroeg zeiden ze dat ze geen reserveringen hadden en dat als ik morgen langs kom dat ik er gewoon 1 mee kan nemen :)
     
  16. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Op het gamer.nl forum doen ze het zo om te weten welke server je moet nemen:

    Zij nemen de 3e Engelse PvP server als je sorteerd op alfabetische volgorde.

    Dus engelse lijst:
    - Server 1 (blaat) - Normal
    - Server 2 (blaaat) - PvP
    - Server 3 (blaaaat) - Normal
    - Server 4 (blaaaaat) - Normal
    - Server 5 (blaaaaaat) - PvP
    - Server 6 (blaaaaaaat) - PvP

    Dan zou het dus "- Server 6 (blaaaaaaat) - PvP" worden.. dat is denk het makkelijkst te bepalen (aangezien je met de eerste van bijv. H normal of Pvp hebt, dat weet je dan niet)


    Voor mensen die nog twijfelen of ze wel PVP zouden nemen, dit kan je mss overtuigen :)
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hmm ik las dat er in WoW ook Weapon Trainers zijn? Want met je Tauren kan je geen Zwaard gebruiken kan je dan gewoon bij de Weapon Trainer leren zodat je met een Zwaard kan vechten? mja ik weet nog niet heel cker welke ik ga kiezen een Undead of een Tauren... Want ik las dat een Undead een Two-Handed Sword kwan gebruiken en een Sword...maar ik denk dat ik voor een Tauren ga=)

    Edit: Maar welke Server gaan we nou zodat ik niet de foute morgen join en dat ik aleen met Engelse of Fransen zit te spelen...
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  18. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    zoiets had ik ook gehoord op tweakers. (dat ze derde server zouden nemen)
     
  19. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    uuhhmmm,. ik heb eigenlijk nog 1 vraag, ik ben nog nooit een vijand tegen gekomen op pvp, ik bedoel dus ik als horde een alliance. Maar ik kom er wel 1tje tegen, ik vermoordt hem, laat hij dan wat droppen, dat hij dan kwijt raakt, of is het gewoon niets
     
  20. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    er komt een honor systeem, verder krijg je andere dingen. Main site doorlezen is handig.

    Ook leuk:

    Do I need to enter credit card information to register an account?

    When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. (Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)

    en verder gaat tweakers en gamer.nl op de derde pvp server. Ideetje?
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina