Ik heb nog een vraag, ik wordt dus een Troll Shaman, zamen met een vriend ga ik op pad die een Troll Rague wordt, hij wil graag een skinner en leatherworking doen, ik tailering en wil graag nog iets, op de worldofwarcraft site staat dat je dat het best kan combineren met Enchating, maar is dat wel zo, want in de Beta vond ik dat Enchating maar zwaar klote om te trainen?
"(Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)" Damn dus toch! Moet ik weer slijmen bij mijn vader...
Waarom lees ik etzelfde bericht van op de Uk en Duitse WoW forums?? Maar zo te zien heeft iedereen hier Xbox live, dus dan moet je ook wel een CC voor WoW kunnen regelen En ik denk ook niet dat dit echt een grote verassing was voor mensen die wel eens eerder een MMORPG hebben gespeeld
Ik heb het even opgezocht en klik hier maar even op http://games.telenet.be/forum/showpost.php?p=4947529&postcount=63 Waarom zouden ze anders die gamecards uitbrengen, dan heeft dat toch ook geen nut ? kan je toch gewoon met cc betalen als je toch een cc nodig moet hebben ?
Bij De US heeft iedereen zowat wel een Credit Card maar ik heb wat mods gedownt Zoals Toolbars Exp Bars etc chat bars dan heb ik het alvast op me pc=) maar moet je nou iedere keer /Sad drukken voor je de mod wilt openen in-game?
Nee, dat klopt idd.. in de UK,duitsland en frankrijk kan je ook een groot aantal 'bank pasjes' gebruiken.. In Nederland beginnen ze hier echter niet aan, want Nederland is weer eens niet groot genoeg.. Probleem met de Gamecards is dat ze pas begin maart in dew winkels komen...
Naja ik zie het allemaal wel, misschien mag ik van mijn vader zijn cc wel gebruiken om het te activeren, in het ergste geval moet ik wachten tot 25 februari.
voor NL werden die gamecards begin maart ( 4 maart ofzo ) dat heb ik me laten vertellen door me guildmaster bij de dixons
Had dit ook even op Gamecom opgezocht=) Gepost door Huricos op 09/02/2005 19:57 -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Thijs zei: En oh ja, over die time card; het blijkt dus dat je bij de installatie kan aangeven hoe je wilt betalen. Die 31 dagen gaan dus meteen van start en daar heb je dus GEEN creditcard voor nodig. Enige waarvoor je moet zorgen is dat je op tijd een time card koopt zodat je na die 31 dagen lekker door kan spelen.