Undead priest heeft een zeer goede spell moet ik zeggen, goede damage en hij healed je, troll heeft 2 redelijk nutteloze maar ok die spells moet je zelf weten hoor, maar die van undead kan gewoon handig zijn aangezien die je healed.
Ik heb ut helemaal niet bepaald, maar je kunt niet met ze allen als horde en alliance op de 3e server aangezien je maar 1 kant kunt, je mag wat je wil maar dat heb ik ook al gezegt maar ja LEZEN....
wat toegevoegd zodat het duidelijker is -->
de 3e server op alfabetische volgorde voor horde en de 4e voor allieance zodat je horde en alliance kunt spelen en kunt samen werken met de andere mensen en de andere mensen ook dus direct,
jij mag best alliance kiezen op de 3e pvp server op alfabetische volgorde zoals ik al zei maar dan kun je dus niet samen spelen met mij en andere als horde EN als alliance. Als jij dan alliance wordt op de 3e pvp server op alfabetische volgorde kun je niet samen spelen met de horde mensen op die server en als die horde mensen alliance worden kunnen ze nog niet met je samen werken omdat ze een andere server moeten kiezen.
Maar by all means kies wat je wilt hoor, dis alleen handig zodat we later altijd als je een char hebt op een pvp server kunnen samen spelen, traden, opzoeken, guild mogelijkheiden (ik ga eigen guild maken dan maar ok voor anderen dan). _0/
Laatst bewerkt: 10 feb 2005