1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-daan-x

    x-daan-x xbox gamer

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter!! bedankt :p
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat kan, het kan eerder zijn als Maandag, omdat er stond: uiteindelijk Maandag, dat het zo lang duurt voor de Register pagina's weer online zijn, ligt er waarschijnlijk aan dat ze de payment-method veranderen. Zodat we als de signup pages weer open zijn ook zonder creditcard kunnen registreren.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Anders lees je de vorige pagina's ff, en een gratis dag zullen we waarschijnlijk wel gaan krijgen in usaversie hebben ze meerdere keren extra dagen gekregen.
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    HAHAHAH dat is echt bullshit! dan vind ik dat jullie morgen van 3 tot 7 niet mogen spelen want dan ben ik aan het werk en anders krijgen jullie een voorsprong :+

    er zijn altijd nog lui die de beta hebben gespeeld en zo door alle quests heenlopen waar jij misschien uren voor moet zoeken... en dan nog... kooskansloos zit thuis lekker de hele dag thuis te spelen terwijl wij werken of op school zitten...
     
  5. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, ben ik ook mee eens
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3


    Het is alleen maar van belang de eerste dag, zij kunnen nu alles minen en alles duur doorverkopen, waardoor zij meer geld krijgen, en dus meer geld krijgen. Verder boeit het me niet, ik ben gewoon voor fair-play.
    Ik heb zelf ook de beta gespeeld, en 9 van de 10 spelers neemt nu een andere character, zodat de quest anders zijn en als je wilt discussieren doe het dan op niveau, niet zomaar roepen: bullshit.
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    ach er zijn ook mensen die nu op wintersport gaan of die gewoon een week later beginnen, moeten die compensatie krijgen en bij het begin 2 zilver ofzo krijgen?

    so wat dat jij wat meer vijanden moet farmen later in het spel krijg je toch questen waar je weetikveelhoeveelgoud je wel niet voor krijgt. en jij zegt kunnen ze voor veel geld verkopen, in de eerste paar uur heb je toch niet meer dan 4 zilver ofzo dus zo duur is dat niet.

    net zoals je zeker moet zeggen mage's moeten belasting betalen want die kunnen portals oproepen om van stad naar stad te gaan en zo geen geld voor vliegend vervoer hoeven te betalen?

    serieus als jij zoveel hecht aan 3 of 5 zilver dan krijg je dat komende woensdag wel van mij. dan zit ik wel op level 15 en heb ik geld zat
     
  8. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja.. je overdrijft nu wel een beetje Volkoren :)
    Wat maakt het uit als sommige mensen een paar level hoger zijn als jou? Dit zal toch altijd zo zijn..
    En et is ook niet zo dat er een beperkte voorraad rots is om te minen..
    Ik denk juist dat je toch voordeel hebt van het later inloggen.. De economie is nu nog helemaal niet op gang gekomen.. Dit zal ook nog wel ff duren..
    Ook is het beter dat het allemaal een beetje verdeelt is.. want duizende players nu allemaal de zelfde quest moesten doen (had ik vanochtend ook al last van) moet je eeuwen wachten totdat er weer een monster respawned om te slachten..
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil gewoon niet gelijk al in Lakeshire onder de voet worden gelopen door Orcs van level 30. En dan alleen maar Alliance Characters van level 15 die om me heen lopen, daar heb ik geen zin.


    edit: Ok, jullie namen mijn post te letterlijk, ik baal er nu gewoon van dat ik er niet op kan :+
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    precies. site doet het weer maar kan geen account maken btw
     
  11. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar blizzard heeft die mensen niet weg gestuurd om op wintersport gegaan, ik neem aan dat blizzard wel wat heeft gedaan waardoor je geen account kan aanmaken.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    zoals ik al zei, er zijn genoeg kooskansloos figuurtjes die niet werken en jij wel en zo snel levels omhoog gaan ... verschil blijft er altijd, en bij de alliance zijn er vast ook wel mensen die misschien niet koos heten maar wel kansloos zijn dus maak jij je maar geen zorgen.... het is niet zo dat ze lakeshire "bezetten" ofzo.... is er een raid dan duurt dat een keer 30min, ga jij toch gewoon ergens anders kijken toch?
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Tuurlijk hebben ze er wat aangedaan! of hun server/database is echt belast of ze vonden dat er echt teveel players in 1 gebied zaten.

    Ik zit hier ook niet voor mn lol ofzo ;o.... ik ben al begonnen met het opeten van de handleiding maarja ik ga er geen probleem van maken en zeggen: "reset de server anders ben ik heeeeeel boos want jantje heeft wel 4zilver meer dan mij verdient"
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  14. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk zijn dat de redenen ja :) Ik wacht wel tot morgen, die voorsprong overleef ik wel :D
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Pfff ik zei al: je neemt het veel te letterlijk. En tja, raids kunnen langer dan 30 minuten duren. Ze kunnen makkelijk Lakeshire bezetten als ze willlen. Anyway; ik ga morgenochtend checken of de servers open zijn. _0/ Ik ben weg, en niet teveel slowchatten :+.
     
  16. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ga ook zo weg en als ik morgenochtend wakker wordt wil ik dat mijn ce is bezorgd en dat de account creation page weer beschikbaar is:D
     
  17. koenie

    koenie Superman !!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt volkoren erbij dat de Horde sterker is dan de Alliance?
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat was een voorbeeld.
     
  19. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Mannen, ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij mij doet de account creation het weer... Zal zo een screenshot posten om het te bewijzen!
     
  20. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg jij ook: The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters ??? :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina