[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    das jammer, maar ik heb ook wel zin om met een chartacter te spelen die niet zowiezo verwijdert word.

ff een kort vraagje, als je PvP speelt en je gaat dood. krijg je dan altijd 25 durability damage of niet als je naar je lijk loopt?

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als je gekild bent in PvP door een "human" dan krijg je geen durability loss.

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dus het is helemaal hetzelfde, behalve dat je in ''gele'' gebieden kan worden aangevallen?

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ook in rode, want rood voor jou is groen voor de vijand wat betekent dat hun save is jouw vijandelijk gebied en andersom, jij kunt niemand aanvallen zonder dat hun pvp flagged (door /pvp of door jou aan tevallen) zijn in hun gebied (dus voor jou rood) en andersom.

zo moet het duidelijk zijn 8), ff nalezen zo misschien wat ediiten 8).

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nog 1 vraagje, als je de game koopt moet je toch meteen een CC nummer invullen of een scratchcard code? dat zou erg jammer zijn. omdat ik eigelijk wil aankijken hoe lang ik het wil spelen.

erg jammer trouwens dat ze misschien niet op tijd komen als je hem nu bij GCshop bestelt. nu moet ik nog ff kijken of ik hem als nog daar koop of ergens anders.

6. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit echt zwaar te tobben of ik het spel zal kopen
    dit is gewoon het ultieme spel voor mij maar die maandelijkse kosten, die trouwens helemaal niet hoog zijn voor een MMORPG van dit kaliber, die zijn toch het grootste probleem

en dan nog een vraagje, het zal vat wel vaker genoemd zijn en je kunt het ook wel op de officiƫle site vinden maar julie hebben het al gespeeld en dus weten jullie het misschien toch net wat beter

Dit spel, loopt dat gewoon soepel met deze computer specificaties?

AMD Athlon XP 1800+
    Kloksnelheid: 1.53 GHz
    512 MB RAM-geheugen
    Videokaart: Radeon 9600XT 256MB ddr memory (ofzoiets :+ )

Ik heb het maar gewoon gekopieerd van eigenschappen van deze computer dus ik weet niet of dit genoeg info is ?

7. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    WoW lijkt me echt een heel vet spel met oneindig veel mogelijkheden, maar ik vind het echt geldklopperij dat je iedere maand 11 - 13 euro moet betalen om het spel te kunnen spelen. Dat komt neer op 132 - 156 euro per jaar! Daar kun je veel leuke dingen van kopen. :{

8. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is geen geldklopperij. Wat denk je dat het onderhouden van de servers kost? En het ontwikkelen van nieuwe quests, content en later zelfs geheel nieuwe gebieden?
    Verder is het ook nog eens zo dat je voor een spel als half-life 2 eenmaal 50 euro betaald, maar dan speel je het spel ook binnen 15 uur uit en daar blijft het bij. Bij een spel als WoW haal je er echt honderden speluren uit, zonder dat het echt eentonig wordt...

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Meer dan genoeg.

Ik ben nu gestopt met spelen, even gedag gezegd tegen iedereen waar ik veel mee heb gespeeld en nu maar wachten op vrijdag :'-(

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Had net voor het eerst 2 elite quests gehaald in RageFire Chasm, wat erg cool was om te spelen met een groep.

Moest het ff vieren door te gaan ddancen met me queenie :+

11. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    lvl 6o maar kan je geen lvl 99 doen dat is jammer:mad:

12. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :D ze is 2x zo groot :eek:

maar kan iemand nog ff antwoord geven op deze vraag:

13. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Laatst bewerkt: 6 feb 2005
  14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wow, vette screens. maar zit je daar nou op een beest of lijkt dat maar zo?

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    op wat voor systeem draaien jullie wow dat ziet er echt slecht uit ?

16. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat was iemand anders die over de level 40 was. We waren hier een raid aan het afslaan, het was echt vet grote battle daar 8). We hebben uiteindelijk wel gewonnen omdat we dik in de meerderheid waren en we ook nog guards hadden.

Ik was hier aan het dansen, dat waren twee hordes van over de level 40, daarna ging ik hun even aanvallen, ik hield het 10 sec vol :+

17. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Wtf, het is het mooiste spel dat ik heb gespeeld, alleen omdat de afbeelding is verkleind ziet het er veel slechter uit. Ik draai hem bijna op zijn hoogst, op een Athlon 64 3000+ en Ati Radeon 9600 Pro.

edit: ik zie het nu ook, op die screenshots ziet er niet uit, normaal is alles niet zo vierkant :+

18. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    jongens... kijk op de site van wow europa... mrogen gaan de beta servers offline zodat ze kunnen voorbereiden op de retail , dus geniet er nog even van:)

19. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    eeuuhh, dat is allang gepost, wel opletten hea :).

Nee, de eerste maand is gratis, je moet een account aanmaken en later kan je er een scratchcard bijkopen.

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ingame echt mooi. Je weet (bijna) niet wat je ziet. Ik ga even mijn screenshots opzoeken van de mooie bomen uit de Night Elf. Even wat anders, is er al wat over de sever bekent, zoja op welke gaan jullie spelen ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina