Moet je in de 1e post kijken naar de links, moet je cosmos (heb ik zelf nu) of ctmod of andere downloaden.
Met cosmos heb ik extra balken, kan ik zien hoelang een buff op me nog duurt precies in minuten en seconden, schreeuwt mijn character automatisch om healing als hij onder de 10% health komt en kan ik map notes maken en dergelijke, tja zit veel sjit in, je gebruikt het niet allemaal maar je kunt alles los aan en uit vinken.
Updateje over talents gemaakt in de 1e post;
Talents
Van het moment dat je lvl 10 wordt krijg je een talent punt per lvl up, 51 talentpunten totaal dus.
Die talent punten kun je verdelen over 3 velden, elk gedeelte geeft andere soorten talents, je kunt nooit alles krijgen dus je moet goed kiezen.
Je kunt de talents laten verwijderen door een class trainer en overnieuw kiezen maar dit kost 1 goud en stijgt iedere keer dacht 1-5-10->, zorg ervoor dat je niet vaker dan 1, 2 keer op ze hoogst dit gaat doen.
Met talents krijg je extra moves, krijgen moves extra power, passive abilities etc.
Je moet om de hogere talents te bereiken eerst een aantal talents in die tab doen of zelfs in bepaalde moves, om dt allemaal te zien ga je naar de link sectie en ga je naar de wowvault van ign. Hier kun je talents bekijken, talent build maken en berekenen.
Indien hier nog vragen overzijn stel ze.
Laatst bewerkt: 17 feb 2005