1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Neu die kun je gewoon kopen ergens, en papegaaien zijn de bomb hoor :cool:.

2. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    nee egt niet:p

kzou voor een insect gaan:p

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    jongens niemand beat mijn pandabeer.

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jawel mijn Mini Diablo :p

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Niets pwnd mijn Level 25 Human Paladin die vandaag 30Horde heeft afgeslacht :cool:

Wat screens, we waren aan het raiden in Statolon Peak en we hebben echt heel wat Horde gekilld :)

Hier (wat) pics:

Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    w00t dat is nog eens een screenshot blow-out. :cool:

Erg cool trouwens! ^^

7. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat pas vet is? ik ben een tauren druid, dan heb je een spell dat je naar moonglade kan warpen wat je voor zon beetje elke nieuwe skill moet doen. ( moonglade is night elf, alliance territory) maar ik ben natuurlijk Horde dus dan loop je daar rond staan er allemaal van die level 15 gastjes me te volgen en me in de gaten te houden totdat je een spell cast en dan gaan ze ervandoor hahahaha stelletje NE nichten :p

8. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Idd, altijd leuk, n00b druids killen daar....

9. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik bijvoorbeeld vandaag WoW koop
    ben ik dan gewoon niet compleet kansloos omdat veel mensen al op een veel hoger level zitten en mij dus met gemak kapot maken ?

10. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet, het begin komen echt zeer weinig vijanden in voor, en de vijanden kunnen je toch dan niet aanvallen, pas als jij ze aanvalt...

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    LET OP! vanaf nu geen screens meer posten want jullie maken mij veels te jaloers:mad::9....

ghehehehe, neuj grapje screens zijn de bom dus... nog maar een paar dagen wachten en me nieuwe pc is er( moet hem helemaal uit mijn broer zijn kamer halen:cool:)... en dan nog WoW kopen en dan is alles de bom.

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zeker niet, aangezien je inderdaad in het begin in een veilige zone zit.

In het begin ben je veelal solo aan het questen, en kan je hooguit gedood worden door monsters.

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, ik wil deze game ook erg graag spelen, maar ben benieuwd of mijn PC, naja Laptop, hem trekt. Is er een manier waarop ik dat snel en makkelijk kan zien? En is het een beetje te spelen met mijn Chello verbinding? =P

14. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Hier was ik ook met mijn tauren druid, kwam er ook een Night Elf tegen maar het was er heel rustig. Ik heb me druid nog steeds niet terug en heb nu op een andere server een night elf rogue aangemaakt. Als ik op zaterdag nog me druid niet terug heb maak ik wel een nieuwe aan. :{

15. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie bij al jou pic's dat je ongeveer 3 balken hebt met spells hoe krijg je dat :confused:,
    want k heb er maar 1tje.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je in de 1e post kijken naar de links, moet je cosmos (heb ik zelf nu) of ctmod of andere downloaden.
    Met cosmos heb ik extra balken, kan ik zien hoelang een buff op me nog duurt precies in minuten en seconden, schreeuwt mijn character automatisch om healing als hij onder de 10% health komt en kan ik map notes maken en dergelijke, tja zit veel sjit in, je gebruikt het niet allemaal maar je kunt alles los aan en uit vinken.

Updateje over talents gemaakt in de 1e post;

Talents

Van het moment dat je lvl 10 wordt krijg je een talent punt per lvl up, 51 talentpunten totaal dus.
    Die talent punten kun je verdelen over 3 velden, elk gedeelte geeft andere soorten talents, je kunt nooit alles krijgen dus je moet goed kiezen.
    Je kunt de talents laten verwijderen door een class trainer en overnieuw kiezen maar dit kost 1 goud en stijgt iedere keer dacht 1-5-10->, zorg ervoor dat je niet vaker dan 1, 2 keer op ze hoogst dit gaat doen.

Met talents krijg je extra moves, krijgen moves extra power, passive abilities etc.
    Je moet om de hogere talents te bereiken eerst een aantal talents in die tab doen of zelfs in bepaalde moves, om dt allemaal te zien ga je naar de link sectie en ga je naar de wowvault van ign. Hier kun je talents bekijken, talent build maken en berekenen.
    Indien hier nog vragen overzijn stel ze.

Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    De game toch maar gehaald (Collector's Edition), maar nu heb ik met installeren meteen al een fout, namelijk:

An error was detected while verifying the contents of the file "D:\World of Warcraft\Data\base.MPQ". There may be a problem with your system, or with the drive at D:\. You can attempt to install again. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support.

WTF kan ik hier aan doen? xD

18. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vreemd. Heb je m geïnstalleerd vanaf de DVD of de CD-ROMs? Anders moet je gewoon ff proberen om vanaf het andere medium te installeren.
    Als dat niet lukt kun je altijd nog de support forums van wow-europe of worldofwarcraft.com proberen.

19. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem, krijg je bij het opstarten van de installer ook een melding dat je te weinig MB-RAM hebt? (Dat had ik)
    Nadat ik er MB-RAM had bijgekocht kreeg ik nog steeds dezelfde error als jou maar na een stuk of 5 pogingen deed ie het wel.

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb besloten om eerst mijn PC opnieuw te installeren enzo. Want die begon vanmiddag ook ineens erg vaag te doen. Hopelijk is dat de oplossing. Anders probeer ik het idd wel via de support fora.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina