1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Gebruik Cosmos voor de extra balken.
    (met dank aan Borix)

Er zitten nog extra opties bij, erg handig :).

edit: Ik zie net dat morgenochtend de servers worden afgesloten...net wanneer ik wil spelen :'-(

Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
  3. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bah bol.com heeft mn bestelling geanuleerd en nu staat er opeens dat wow pas op 25-03 te verkrijgen is!!!!! ik ben zo boos...mja dan haal ik m volgende week wel eerder heb ik geen tijd. Damn you bol.com!!!!

4. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een frisse start gemaakt met een Dwarven Hunter :) ik wilde zoiezo nog van m'n Human Warrior af, en deze Dwerg bevalt me erg goed :) ondertussen level 8.

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Wie zit er bij de Horde en heeft de engineering prof?
    K wil nog wel een cool stel goggles kopen :)
    Zelf doe ik aan Alchemy en Herbalism, maar moet nu ook vissen om aan mijn ingredienten te komen.

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb wel engineering, maar ben pas net begonnen.

Wat random pics :

Ikke

Chillen in de Tavern

Questen met een Deense gast

Ik had nooit gedacht dat dit spel ZO tof zou zijn. _O_

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game maar op mijn pa's PC geinstalleerd omdat dat de enige is die nog werkt... Gisteren dus mij PC gesloopt =P

Maar goed, ik ben nu een Level 7 of 8 Human Rogue en het spel is erg gaaf! Ik heb alleen een vraagje: ik heb bij de Collector's Edition een Panda Pet gekregen en deze loopt nu ook al ingame met me mee, maar verder doet het niet zo veel... Hoe krijg ik dit beestje zo ver dat het ook wat gaat doen?

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dat kun je niet. Hij is er alleen maar om te laten zien dat jij de collectors edition hebt. Ik heb trouwens de mini diablo, hij doet ook helemaal niks.

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Damn dat is ook saai dan! Beetje jammer...

Ben nu wel level 8 al! Alleen vechten gaat in mijn eentje lang niet altijd goed tegen grote groepen xD Heb nu ook al twee jobs (ofzo) Skinning en Leatherworking geloof ik. Nu een skinning level van 23 =P Maar hopelijk kan ik vanavond nog even anders moet ik toch echt wachten tot mijn PC het weer doet...

Ik zit btw op de Dragonmaw server. Nog meer mensen daar? Ingame name is: Sawdust.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Voor iedereen die op de dragonmaw server zit

Ik ben een guild begonnen, tis geen xbw guild maar we kunnen het wel een beetje zo maken als iedereen van de horde gewoon erbij inkomt.
    Beetje questen samen, pvpen instancen doen etc.

De naam is zo classic als het maar zijn kan :cool: The Knights Who Say Ni :cool:.

Me ingame naam is TheChosenOne, pm me maar zou ik zeggen ik ben vaak genoeg online :+.

Als je ook een guild wilt beginnen of hebt op een andere server pm me er ff over op xbw dan plaats ik ze apart erbij in de 1e post in een spoiler om ruimte te besparen. We hoeven geen guild recruit schreeuw gedeelte. _0/

Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  11. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen in de forum van www.wow-europe.com dat ze een ´Character transfer system´ aan het maken zijn.
    ik kan het niet zo 1, 2, 3 vinden :eek:

EDIT: gevonden. gepost door thundgod

We are adding more realms and encouraging people to play on less populated realms. We're also looking into a character transfer system. We have no intention to try force players to move though.

As long as a lot of people insist on playing on a specific realm at the same time there will unfortunately be a queue. I'm sure most people understand that no realm can support an unlimited amount of people.

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Van links naar rechts (achterste rij): Orcrist, Volkoren
    Voorste rij: Noedel, Borix

We heben nu 13 members, maar niet allemaal waren we in SW. :mad:

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Spel is verdomd slecht voor me nachtrust 8), naja ga nu maar slapen, morgen poison quest voor me rogue samen met iemand halen.
    Net nog lvl 24 geworden, morgenvroeg nog ff vissen, bootje op het midden van een kleine plas, beesten om me heen die mij beschermen :+.

14. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, ik heb nu met me tauren druid 27 silver, ik gebruik 'priests mace of healing' die heeft 9-17 damage geloof ik. Ik kan bij een weapon merchant een quarter staff kopen met 21-31 damage maar die kost 30 silver. Als ik de mace verkoop kan ik die betalen maar ben ik al me geld kwijt. Wat is beter om te doen? Staff kopen of doorspelen met de mace?

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ehm 30 silver is niet echt veel hoor :) daarom hoef je het niet te laten, maar ligt ff direct aan de damage, staff is 2H dus meer damage dan je 1H waarschijnlijk en je kunt als druid toch geen shield.
    En damage is wel leuk maar in normal combat is DPS het belangrijkste, een wapen kan nog veel damage doen als die heel erg langzaam is heb je er ook niet veel aan. En zoiezo kweet niet of je erg op je animal forms hangt want in die vormen telt een wapen niet voor je damage dus zou je voor casten gewoon het beste wapen met + bonusen nemen.

Kijk ook goed naar je quest rewards, goede wapens krijg je ook vaak van quests, dan ga je een beetje van quest tot quest met de armor en wapens die je krijgt met de items die je onderweg vind.

Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Help mij aub.
    Ik heb vandaag wow gekocht en toen was de key al gebruikt, dus ik ruilde hem om voor een ander en daarvan is de key ook al gebruikt! Wat moet ik doen??? ik kan toch moeilijk nog een keer teruggaan? of moet ik iets bellen ofzo want ik word echt gek ik wil gewoon wow spelen!
    alvast bedankt

17. B-man

B-man I am Sancho

Leuk Bevonden:
    1
    M'n night elf en gnome op deathwing PvP server

18. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Bellen naar de lijn.

19. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    hallo,
    ik was ook van plan WoW te gaan kopen. dus ik surf naar www.gcshop.nl en kom vervolgens de volgende mededeling tegen:

Let op! Het spel is niet meer leverbaar voor enkele maanden gezien de maximale servercapaciteit bereikt is! 1 juni is GEEN definitieve releasedate maar een grove indicatie. Wees op tijd met reserveren voor de volgende levering!

weet iemand hier mee over? want ik heb eigenlijk geen zijn om tot 1 juni te wachten :confused:

naja alvast bedankt,

jurjen

20. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Nee vriend, ik denk dat je hetzelfde probleem hebt als ik heb gehad. Je probeert je Key vast en zeker op http://www.worldofwarcraft.com/ te registreren... dat deed ik ook. Hier pakte hij 'em echter niet. Wat je nu moet doen is naar https://wow-europe.com/en/ gaan en het dáar nog eens proberen en met een beetje mazzel lukt het je nu wel.

Het klinkt een beetje raar, maar voor mij werkte het wel.

Succes :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina