1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lvl 15 Night Elf Hunter, ik speel in Doomhammer. Niemand speelt daar zeker? Gisteren van Auberdine in Darkshore naar Stormwind gereisd, dat duurde lang :p

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

Horde viel Astranaar aan. Ze kwamen zelfs tot het centrum van Astranaar 2 tot 3 keer. Was wel even heel vermakelijk om in die battle deel te nemen. :cool:

3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Toen pas? Ik deed het al op lv 7 ;). ik liet mezelf trouwens teleporteren vanuit auberdine docks naar menethil harbor en liep vanuit daar door de wetlands heen richting IF. Gelukkig maar, want in teldrassil en darnassus was er niet veel te beleven.

Nu ben ik trouwens een lv 17 Night Elf Warrior :).

Samen met Mezzo had ik gister een lv 20 horde gesloopt. Mijn eerste kill en gelijk ook de beste ;).

ge-wel-dig spel dit.

//Edit: Er zijn wel dingen die verbeterd mogen worden zoals: 1 Health potions zuipen zoveel je wilt, die kan in elke andere RPG en hier weer niet |:-. 2 Lv 60 is blijkbaar te laag want veel mensen raisen echt snel, dit kan dus ook wel omhoog.

Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Onzin, niet iedereen speelt 24 uur per dag WoW.

Ik zou me iig kapot schamen als ik nu al lvl 60 was in de Europese retail. :+

5. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik had vorige week vakantie en heb er nu al bijna 50 uur opzitten en ik ben bijna level 20. Sommige mensen zijn al level 40 en dat lijkt me echt ziek! Ik heb ook nog een sociaal leven :p

Sociale leven + World of Warcraft gaan niet samen!

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik ben lvl 3 lol maar hij doet het ook pas sinds gister, uber vet spel dit, dag huiswerk wow gaat voor :p

7. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Eum.. vind mn toekomst toch wel iets belangrijker dan een spelletje :{ Maar het is zeker een leuk spel 8)

8. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    * Voelt zich trots O-)

Lekker verder levelen met m'n Dwarven Hunter (lvl 15) ...

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben het met je eerste pumt niet eens, het is toch niet leuk als een gevecht gaat over wie de meeste healing potions heeft. nu kun je er 1 gebruiken en dat is tenminste nog eerlijk.

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik dta al goed genoeg dat het bijna niet meer mis kan gaan op school dus _O_

11. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er mensen dei problemen hebben met hun router? mijn WoW wil namelijk niet online:mad:

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Same here; daarbij zou je een groot gedeelte taktiek missen omdat je dan simple geen healers meer in je party hoeft op te nemen.

13. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Hihi, het afgelopen uurtje heb ik heel wat duelletjes gewonnen van Borix. Een lvl 18 Gnome Mage vs. een lvl 16 Dwarven Hunter. Was erg vermakelijk :)

14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb vanavond mijn eerste ontmoeting met de horde gehad en dat was heel erg vet. hier wat screens.

deze vogel bleef haken, en iedereen ging kijken en vuurballen gooien enz.

hier de hordes die lakeshire aanvielen

dit was wel lullig, die lvl 35 orc deed nog ff een dansje voordat hij die andere lvl 17 gast vermoorde :D

GEVAARLIJK!

allemaal achter ze aan
    hiervoor speel ik trouwens WoW, dit is echt masaal!

hier nog een screen met interface achter hem aan

hier was ik dood en ging hij achter mezzo aan _0/

napraten :)

Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  15. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu een mannetje op stormreaver maken hoe kan ik mogelijk jullie clan joinen? O-)

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat moet je aan Noetl, Orcrist of mij vragen, maar je komt er niet zomaar in, want wij zijn geen xbwguild. :)

17. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    om tegen bijv. The Horde te vechten ben je dan verplicht om op een (PvP) server te zitten of gebeurt dat ook wel eens op een normale server>?

18. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n onzin is het echt niet hoor. Ik bedoel, 40 extra levels verhoogd de levensduur van de game enorm. Wie weet, we dokken per maand zodat hun er nog een betere game van maken dus..

(in Amerika is iedereen al zo'n beetje lv 60, dat is toch niet cool? :))

19. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij, maar ik ken het principe nog niet helemaal.... volgens mij kun je in PvP servers elkaar altijd aanvallen indien je NIET in eigen territory bent. In normale servers moeten mensen echter de PvP functie zelf aanzetten wil je ze aan kunnen vallen.

20. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Óf een NPC aanvallen van de Horde zodat Horde je mag aanvallen. En andersom.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina