1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    :)

Hier heb ik trouwens nog wel een leuke shot:

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gisteren mijn eerste Alliance tegenstander verslagen. Liep een beetje in de Golden Plains rond, en dat moet je niet doen he! Mijn Tauren Hunter tegen de Elfen Hunter. Was wel leuk, maar erg kort!

3. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    heb het spel net gekocht en ben nu de Up-date aan het downloaden *)

4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    eum... ja leuk joh :{

5. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    was dat nou weer voor opmerking, ik zou ook blij zijn als ik dit pareltje net gekocht hebt en zit te updaten en met kwijl im me mond zitten te wachten, dan wordt je ongedulig en wil je iedereen laten weten hoe blij je bent, dat is toch normaal>:+

6. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn opmerking was niet lullig bedoelt, Maar andere mensen hebben er toch geen bal aan als mensen zulke posts plaatsen? Zo kan ik ook wel van alles posten zoals: ''Heb net een zak boterhammen gekocht en ben ze nu lekker aan het besmeren met pindakaas :9 ''.

Waarschijnlijk snapt geen mens waar ik het in hemelsnaam over heb dus laten we weer on-topic gaan :+

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ey ik zoek nog mensen voor een nederlandse guild genaamd Green Dragon Puffers. We zitten op de Dragonmaw server aan de horde zijde. Ik ben een lvl 25 tauren warrior en een vriend van me een lvl 23 tauren warrior. Dus als je op dragonmaw zit en je wilt joinen whisper Badbull dan even (dat ben ik).

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Zit jij op dragonmaw want zoja dan deed ik in die battle mee aan de horde zijde :D

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu opnieuw begonnen in de server met de broken alliance gasten als priest. ik ben alweer lvl 8. voeg me toe: PriestBorix :D

10. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    kzit nu op de StormReaver server lvl 12 alweer je kan me toevoegen naam = Linx

11. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje, ik wou op de releasedag meteen spelen en ik mocht toen mijn ouders's creditcard gebruiken. Ik vind 't handiger als ik gewoon van die cards kan kopen en die invullen. Heeft iemand enig idee hoe 't moet? Manage account kan het niet. Ik zie 't ook nergens om het te veranderen

12. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    ze voegen het als het goed nog toe anders moetje blizzard ff bellen kunnen ze je meer info geven ik had het zelf ook al geprobeerd

13. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ghahaha, slettebak... nu verlies je alle duels zoiezo ;)...

Als het goed is kun je dat binnenkort (wanneer de eerste maand voorbij is) aanvinken bij Manage Account... dan kun je meteen zo'n kaart gebruiken :)

14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    i'll be back }:]

15. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dat denk je dan toch echt verkeerd, priest is echt overpowered op de latere levels:). heb zelf nog maar een duel verloren van de 10.

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nope zit op stormreaver. :+

17. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    eey ik ken iemand die heeft wow gepreorderd die krijgt wow dus en ik heb hem de link gegeven en mischien wil hij wel in de guild*)

18. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk de noobste vraag in deze thread, maar ik heb me nog niet echt verdiept in de game omdat mijn comp m'toch neit zou trekken. Gister echter een goede PC van een maat van me te leen gekregen voor een paar maandjes, zodat we samen kunnen gamen :)

Ik zit te twijfelen op wat voor server ik moet gaan spelen. PvP lijkt me wel het leukste, maar ik heb te weinig tijd om te spelen om ook echt goed te worden. Aangezien ik jaren Diablo II exp. heb gespeeld op Hardcore en daar ging duellen, weet ik dat iemand die niet echt tijd heeft om volop te lvl'en e.d. niet echt op zijn plaats was op zo'n Hardcore om te duell'en. Wat daar dan weer het voordeel was van Diablo -> kleine games waar je snel het niveau van je tegenstanders kon pijlen.

Bij WoW kan dit natuurlijk niet en ik heb geen zin om door iedereen die wil verkracht te worden. Hoe zit dat op een PvP server?
    Kan je daarop ook gewoon lekker questen met je maten en afentoe een dueltje hier en daar?
    Als je dan dood gaat, is je character dan definitief dood?
    Raak je items kwijt als je vermoord wordt?

thnx

19. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om deze game misschien ook te kopen, maar kan ik niet ergens een demo spelen om te kijken hoe hte allemaal gaat?

20. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, is vrijwel onmogelijk met een MMORPG. Met een demo kan je nooit het gevoel van MMORPG overbrengen op de speler.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina