1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor

Victor Guest

Ik heb het spel niet maar ben wel veel wijzer geworden door de info op de site. een PvP kun je wel questen en een duel kan ook wel alleen maak je wel veel kans vermoord te worden door de tegenstander. Dus als je dat niet wil moet je PvE doen. Dat is hetzelfde maar kun je elkaar niet zomaar aanvallen. Als je dood gaat word je een ghost en moet je naar je lijk vliegen. (je bent dan wel veel sneller) Dan heb je al je exp nog en je items. Je kunt ook geresurect worden door een bepaald soort class. Dan word je dus geen ghost. Maar dan heb je volgens mij wel een ziekte. Verder is er nog een soort spirit healer. Daar kun je hetzelfde als met die class doen maar heb je ook een ziekte. Voor veel info kun je het beste naar www.worldofwarcraft.com gaan of de beginpost van Tco lezen.:cool:

2. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Probeer een ''10 day for free'' kaart ergens te krijgen (vrienden met collectors edition?) dan zou je het gratis een tijdje kunnen proberen, Alleen moet ik wel daarbij zeggen dat je een mmorpg nooit goed kunt bekijken in maar 10 dagen.

3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt lekker questen met een party en duellen zoveel je wilt (en een ander dat toestaat ;)) Nu bij de vraag of je definitief doodgaat zullen veel mensen ''nee'' zeggen. Want als je levens op zijn, dan gaat je char automatisch smeken en ben je niet dood (einde duel dus). Ik ben eergister overigens WEL doodgegaan dus hoe het zit weet ik ook niet meer. En nee, je verliest niks.

Over dat verliezen gesproken heb ik ook nog een vraag, kost het duellen je durability van je armor/wapen/schild?

En nog even over wat Dark Ninja zei: Je kunt idd teruggebracht worden door een spirit healer. Deze zijn altijd naast je als je spawned op een begravenis. Als je ervoor kiest om gespawned te worden, dan kost het je XP. :).

Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Kun je op 1 pc en 1 versie WoW 2 of meer accounts?
    (of is dat al gezegt?)

5. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook zoiets... ik hoor van meerdere mensen dat het je XP kost als je gehealed wordt de Spirit Healer. Echter als ik dat wil doen geeft hij aan dat er 25% durability van al m'n items af gaat, ipv de XP zoals velen beweren :eek:

Nope, ieder exemplaar van WoW heeft een serial number. En om een account aan te maken moet ieder zijn eigen identieke serial number hebben. Dus je kunt niet met 1 exemplaar meerdere accounts maken.

Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand of je deze kaart ook kan verlengen met een 2 maanden scratchcard of een creditcard?

je speelt dan wel op 1 account, maar je kan meerdere characters aanmaken met aparte namen.

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Das mooi.. zal ik eens gaan overleggen met mijn broer.

8. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel op die ene account zoveel mannetjes alsje wilt maken dus alsje om ste beurt op die comp gaat gaat het best
    je verliest alleen durability alsje gerevived wordt door een spririt healer maar die ressurection sickness duurt zo lang en is zo vervelend dat ik het bijna nooit gebruik :'-(

gister nog een raid party om darkshore te verdedigen tegen paar lvl 30 horde waren iets van 30 mensen was wel grappig *) op stormreaver

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klopt, je zou zelfs op meerdere computers kunnen spelen met 1 account. alleen niet tegelijk. je kan je maar op 1 pc tegelijk inloggen.

als priest spelen bevalt me trouwens wel. levelen in je eentje is wel een beetje moeilijk maar verder is het erg leuk.

10. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Welke mensen zitten er in de dragonmaw server??

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben aardig opgeschoten in het spel! ^^ Inmiddels level 19 en doe aan tailoring. Verdient erg goed! :)

Mwhaha, laatst deed ik een quest in een party. Moesten we een of andere orc doden. (Wat trouwens niet gelukt is) Een andere party was ons toen net voor. Dus we moesten gaan wachten totdat hij respawnde. Achterin de circel waarin we stonden, was een sarcofaag. Daar gingen we met ze allen opstaan en dansten er op los. 8)

Je moet het eigelijk in beweging zien. Maarja ;)

13. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Loop ik rustig in darkshire rond, kom ik plots dit tegen:

[plaatje]http://img92.exs.cx/img92/3844/stiches2sw.jpg[/plaatje]

*SCHRIK!*

14. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    *) hoow... eindelijk morgen heb ik hem ook dan :9... inc nieuwe pc en ouders die mijn wow abbo gaan betalen het eerste half jaar omdat ze zo geschrokken waren over mijn goede cijfers op school ( is nog nooit gebeurt, 28cijfers in totaal gehalld, waarvan maar 1 een onvoldoende en dat is een 5.4 ... doe digitale media productie op het GL rotterdam eerste jaars)... dus maar op welke server hebben jullie nou die guld waar bijna iedereen zit:)... en dat is horde toch, want het liefst ga ik voor een taurent ( hoe je het ook schrijft) en anders word het en gnome die zijn de bom dus.

meer homemade pics _O_ ...

Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  15. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Hihi, die kwam ik ook tegen met m'n level 18 Dwerg... toen ben ik toch maar even een andere weg opgegaan :9

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu ook weer wat hoger en heb wat meer gedaan :), lvl 27 rogue nu.
    Al redelijk wat tijd doorgebracht in contested gebieden en genoeg alliance neergemaait, in stealth naar een lvl 19 hunter toe die met een bear aan ut knokken is en dan heeft ie nog 1-10 seconden te leven ongeveer :).

Ook leuk in een elite cave, zaten 3 alliance met een elite te knokken.
    priest geambushed en lag in 4 sec plat toen de al bijna doode druid en toen de laatste nog ff.
    Kwamen ze weer terug en ik kilde er weer 2, 3e resde nog niet :).
    Toen kwam een rogue vriend van mij ook om de quest te doen daar en zagen we de zelfde alliance weer met 1 vriend versterking, wij met ze 2en 3 geowned en 1 palla rende weg, palla's zijn irri 8).

17. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
    kan dat ding door dat hek gaan zodat hij ja kan pakken!? :confused:

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem gekilld :cool:

(samen met 10 andere levels 30+) :+

De Horde begint echt zwaar irritant te worden soms :mad: Ben je rustig je quest aan het doen komen er opeens 5 Horde gassies je aanvallen :mad:
    En het lulligst is dan als 2 40+ Alliance gasten langs je rijden op hun mount en dan niet helpen terwijl je hun vraagt :mad:

Ik heb echt zware problemen met Players van de guild Ragnarok, zij helpen je nooit, leaven in het midden van de dungeon en nog meer van dat soort acties :mad:.

Maar ze hebben ongeveer 100 members en zijn de grootste guild op Stormreaver...daar moeten wel een paar asociale players bijzitten.
    Ik heb trouwens wel met de meeste andere players goede ervaringen en ook met sommige Ragnarok players :)

19. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik ben een dwerg hunter van lvl 7 nu, maar ik vroeg me af bij welk lvl kan ik een pet krijgen en hoe?

20. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Welk lv is dat grote beest? Ik sloop hem wel een keer :).

Ik snap echt niet waarom de Horde al zulke hoge lv's heeft (lv 50/55). Zijn de questen daar korter voor meer xp ofzo? Of meer Die-hards.. maar 1 ding is duidelijk, ze zijn hoger dan alliance.

Overigens is het geweldig dat Blizzard ervoor gezorgt heeft dat er een viruele oorlog gaande is.

Edit:// Arnie666, wil je alsjeblieft je achterlijke signature veranderen?

''World of warcraft ..

kan iemand een acc voor me geven!? ik kan geen acc aan maken

mijn mail: departyleuters@hotmail.com ''

Slaat werkelijk nergens op aangezien je heus wel weet dat dit niet mogelijk is. Staat meerdere keren vermeld hier op de laatste pagina's.

Bedankt :).

Laatst bewerkt: 24 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina