1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EviL^TuiNHekjE

EviL^TuiNHekjE Vroem Vroem NFSU2

Leuk Bevonden:
    0
    Man dat spel lijkt me zo geweldig 8), ik meot het hebben maar ik vind het te duur :'-( :mad:
    had die abbonements kosten dan een paar euro's goedkoper gemaakt :mad:

2. Victor

Victor Guest

Volgens mij via een qeust vanaf level 10.

3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Heb geduld, mijn vrind :)

Als je level 10 bent moet je terug naar Kharanas (ken je vast nog wel... net buiten IronForge). Daar staat een gozer (Hunter Trainer) op een berg en die geeft je dan een quest :) ... na het behalen van die quest kun je je eigen pet temmen.

4. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb juist wel goede ervaringen met die ragnarok gasten gehad een dwarf lvl 40+ genaamd Hx heeft me goed geholpen :)

P.S engineering is echt grappig nieuwe goggles gemaakt mechanische eekhoorn en een target dummy die me een zooi elite's helpde te verslaan wel duur |:-

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ok bedankt.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat krijg je ervan, moet je maar aan juiste zijde strijden! }:]

Maar nu serieus. Dat vond ik precies van de Alliance toen ik nog de beta speelde. Zo irritant, soms twijfelde ik om pve te gaan doen.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat denken die alliance die mij tegenkomen ook 8).

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Lol, K dat doe ik dus niet weer ik schold iemand uit om dat hij heel irri in me party deed Spammen dus maar ik kreeg dus net een mail dat ik 3 uur geband ben dus over een half uur kom ik er weer op :+

9. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Schelden kun je beter niet doen, dan kun je m beter op je ignore list zetten...

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hehe doe ik de volgende keer wel maar ik heb een Opschorting van 3 uur maar die 3 uur zijn al lang voorbij

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Anyway, ik vind het niet erg hoor, ik heb veel meer Horde gekilld dan zij mij :) Als ik rustig met een quest bezig ben en ik zie een Horde langslopen ga ik altijd even zwaaien :+ Maar het zijn vooral Orcs en het meeste Undead die echt vet irritant doen, ik heb echt nauwelijks problemen met Trolls (die zijn echt cool :cool:) of Taurens.
    Het valt echt wel mee hoeveel Horde je tegenkomt, alleen soms is het beetje irritant. Ik ben ook wel vaak vredelievend, ik val bijna nooit als eerste aan :) Vandaag ook een Troll laten lopen terwijl wij met zijn drieen waren en hij in zijn 1tje, de andere vielen aan, en ik zei dat ze op moesten houden en toen deden ze dat ook :+ en toen zwaaide ik naar die Troll en hij zwaaide terug :+.
    Hij was gewoon bezig met een quest en dan moet je elkaar niet al teveel pesten :)

Ik heb btw ook Jaina Proudmore met een quest ontmoet, Ze ziet er echt cool uit :cool:

Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  12. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf vandaag heb ik een week vakantie en dus veel tijd voor WoW. Ik kan dus heel veel trainen en questen maar ik kan niet kiezen met welke character.
    Tauren druid
    Undead Rogue
    Undead Warlock
    Orc hunter
    Ik kan niet kiezen tussen deze 4, welke zou ik het beste kunnen kiezen en is het coolste om mee te spelen?

13. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tauren druid: als je veel van Healen houd en van groepen zou ik een Druid worden,
    veel mensen vinden het handig om een druid in groep te hebben omdat t kan healen, en na een poosje ook friends tot leven kan wekken met een spreuk.
    en zelfs later kan je in beesten veranderen om snel van punt A naar B kan rennen.

Orc hunter:Dit vind ik 1 van de 3 tofste rangen, omdat je vanaf level 10 (waar je dus lkkr in je vakantie makkelijkkan komen) bij je Hunter Trainer 'pet training' kan leren, dat is dan dat je beesten kan temmen en dan .. ja.. gwoon soort van huisdier die naast jou zijde mee vecht.

de andere 2 heb ik nog nooit mee gespeeld, en ben ik ook niet van plan ;)

14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga denk ik toch maar door de wetlands rennen met mijn lvl 12 night elf. heb echt een makkelijk te berijken stad nodig en een auction house.

nouja, ik kijk wel wat ik doe na mijn weekeindje weg.

15. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    @shz: Ik zou Tauren Druid kiezen, ik heb zelf een Tauren Druid en Orc hunter maar de Druid is toch wel veelzeidiger en je kan er gewoon meer mee en bent vaak nuttiger in parties. Neem niet weg dat de hunter ook een leuke klasse is.

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Ik wil er wel even bij toevoegen dat Druid absoluut geen echte healer class is, ten eerste kost het een druid veel mana en ten tweede healt hij bij lange niet zo goed als een Paladin/Priest. Maar daar tegenover is die snel, kan in veel dieren veranderen heeft veel attacks op afstand en is gewoon heel cool om mee te spelen.

17. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe juist precies het tegenovergestelde als ik een horde tegenkom zet ik gelijk wat poison op mijn daggers 8) en ambush ze alsze te hoog lvl zijn wacht ik tot ze een beetje zwak zijn.
    gister nog een paar gasten uitgelegd wat ze het beste konden doen tegen bepaalde classes toen hebben we een uurtje of 2 oorlogje gevoerd met een iets groter horde groepje die een paar lvls hoger waren was echt geweldig *)

18. Forza Roma

Forza Roma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de realms zijn allemaal down(van 7 tot 11 uur) omdat er een nieuwe patch is gekomen.Ik wou nog net ff spelen :'-(

19. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd. Ik stond wat vroeger op om nog te spelen en voila, servers down. :mad:.

20. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn druid is al lvl 15 dus daarmee kan ik deze vakantie lvl 20 halen en de cat form krijgen maar omdat ik gister meerdere keren achter elkaar ben afgeslacht in PvP begon ik de indruk te krijgen dat druid een beetje zwak is. Komt dat gewoon omdat bear form niet goed is of zal de druid nooit zo sterk kunnen worden als sommige andere classes?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina