1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    maar is het wel mogelijk om zo'n zelfde armor etc te krijgen?:)

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij kun je zelfs nog betere krijgen, maar zover ben ik nog niet. En ik ben een gnome dus zoiets kan ik al helemaal niet dragen.

3. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    nee, maar mij gaat het meer om de looks dan:)... .als er zo'n aromor is dat er zo uitziet ga i kckers voor een dwarf:9...

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ja maar zo zie je er niet zo snel uit dat zijn hele duren dingen die hij aan heeft, kan denk ik pas vanaf lvl 30 ofzo.
    Maar ik heb wat screenshots gemaakt en ik probeerde ze te openen maar dat lukt niet, wat voor programma heb je nodig om je screenshots te checken?

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Op sommige plaatsen kom je naar 10meter van de kust te zijn gezwommen al in deep water, en krijg je die fatique meter..
    Maar op andere plaatsen als de kust van Westfall kan je echt enorme einden zwemmen en kom je hele leuke dingen tegen onderwater (moet je wel warlock voor zijn met de under water breath spell (of een scroll hebben)) Zo heb ik in dat tochtje tientallen oesters gevonden onder water en in totaal 5 pearls :) ($$)

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt www.irfanview.com nodig. En je kan op level 30 nog niet zulke armor dragen, dan moet je nog ietsje hoger zijn :).

7. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Woei gisteren was echt vette shit. We gingen met z'n vijven de Deadmines in om de Goblin Shredder en Van Cleef te schoppen. Jammer genoeg vergat ik heel vaak screenshots te nemen maar ik heb er toch nog een paar kunnen schieten...

En dan nog een paar willekeurige screenshots...

Zo, da's wel weer genoeg voor vandaag O-)

8. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @xboxrulez4ever:

Als je zulk soort armor wilt hebben, moet je wel een class kiezen die mail kan dragen. Volgens mij alleen warrior en paladin. Ook al zijn er vast ook mooie leather armors, maar die zien er toch anders uit.

9. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Gister was zo machtig joh, hier wat lauwe screens:

Meteen maar het mooiste die avond: een lv 28 orc warrior werd gesloopt door een ancient protector, dat was ZO ONWIJS prachtig te zien.

Hier wat vieze spelletjes }:]

En hier waren we (gedurende de massive horde raid) even voor de verandering een questje aan het doen. Maar zelfs dat was niet serieus, want de orc had iets moois in zijn tent staan:

En tenslotte nog een counter-raid:

Nou dat was het wel voorlopig.

Ik speel WoW echt puur voor de fun en absoluut nooit echt serieus.. Helaas zijn er sommige mensen die houden van kansarme opmerkingen zoals ''ben je nog steeds dat lv?'' of ''Waarom ben je nog geen lv up?''. En dat afvragen als ik zelden quest :confused:. Maarja, niks aan te doen :).

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    thnx Volkoren.

Ik was trouwens gister aan het rondlopen in darkshore of zoiets, en ik bnen lvl 14 hunter nightelf, toen ik opeens 3 horde mannetjes zag lopen en me achterna gingen:p
    Dus ik rennen voor me leven, kwam ik terug bij auberdine stonden daar ongeveer 20 night elfs die ze helemaal afmaakte :p jammer genoeg heb ik daar geen screen van gemaakt:confused:

Owh die site die je gaf is offline volgens mij volkoren:confused: heb je misschien nog iets anders? of iemand anders??

Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  12. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht op de pre-paid kaarten, als ze uit worden gebracht ga ik direct het spel en een kaart kopen. Maar als je met pre-paid betaalt het je dan helemaal geen cc ofzo nodig? En wanneer komen de pre-paid kaarten uit in NL?

13. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m net gekocht en geinstalleerd. bij het registreren loopt t ff vast. MOET je nou meteen al zo'n scratchcard hebben om je 1 maand gratis in te laten gaan? het zal vast al gezegd zijn maar ik kon t niet zo snel vinden. alvast bedankt.

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Kan hier geen sticky van gemaakt worden ? :)

Kies als betaalmethode Creditcard, en vul in bij :

CC nummer : xxxx xxxx xxxx xxxx
    Verification nummer : xxx

Nu kun je verder, en vergeet niet VOOR je gratis maand afloopt de betaalmethode aan te passen naar pre-paid card.

15. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    uhhhm nog en vraagje jaja ga ik wer, als je prepaid gaat spelen waar ik toch nog wel benieuwd naar ben, en je denkt na 2maanden laat ik er maar weer eens mee stoppen en een maand later wil je toc hweer verder kan je dan nog wel gewoon met een nieuwe kaart met je oude charrs etc verder spelen?

16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    tuurlijk

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je chars worden 6 maanden bewaard.

18. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg benieuwd wat jullie van de dark portal vinden op pagina 60 :)

19. Victor

Victor Guest

Het ziet eruit alsof iedereen die er komt neergeslasht word.;)

20. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja dat is ook zo, :) allemaal rond lvl 62 . maar er is een quest dat je daar heen moet en een baas moet doden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina