1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    nee Paladin is allience only >Class< Dwarf, Human, gnome zijn de allience only rassen :p en werkt de FFA arena met de alle servers tegelijk? lijkt me sterk..

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Palladin is alliance only dus ook direct alliance only class, gewoon lezen niet zelf moeilijk gaan nadenken.

En zoals ik al zei met elkaar spelen per pvp server en dan naar de FFA arena gaan, lezen is moelijk....

3. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    als we op 2 verschillende servers zitten dan zijn we nog gesplitst dus dan hebben we half zo veel nederlanders en zoals je al zei kunnen we altijd nog ..eerlijk tegen elkaar vechten in de FFA arena en ja lezen is erg moeilijk :)

4. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist nog ff beta gespeeld.. Alle steden zijn nu under attack door enorme monsters die je met 1 slag dood hebben.. is gewoon niet leuke meer :mad:

5. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    End of Beta Event
    GM Team, 06/02/2005
    To celebrate the end of the beta test, we will arrange a gigantic Day of Judgement event on all realms a few hours before they are all taken down. You definitely won't want to miss this! While this will mark the end of the European Beta Test, it will also usher in a new dawn for World of Warcraft in Europe. We would like to thank all you testers for your support and look forward to welcoming you back on the 11th of February.

well grappig om het zo af te sluiten :)

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik al zei, 1 groep horde op 1 server, 1 groep alliance op een andere, dat betekent niet dat je daar vast zit maar dat je ook op beide kunt gaan en dan met elkaaar vechten in de FFA arena dus, logisch nadenken en lezen is moeilijk.

excuses aanvaard :+

7. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    maar jij gaat er nu vanuit dat iedereen zowel met een horde player als en alliance player gaat spelen...

8. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond kan het nog leuk worden, volgens de site is er een paar uur voor sluitingstijd een Day of Judgement event.
    Als dit hetzelfde inhoudt als bij het einde van de US beta wordt dit echt geinig. Voor screens hiervan check: deze link

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en indien zo niet, das hun keuze.
    Gaan ze toch gewoon alleen op 1 pvp server, als ze pvp gaan?
    Ze kunnen ook op dezelfde gaan aan de andere kant maar dan kun je niet met die mensen samenwerken zo simpel is dat.
    Tis het een of het ander.

ehm super charged.... -->

Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  10. Supercharged

Leuk Bevonden:
    1
    Van wanneer is dat? Op de server waar ik 10 min geleden nog in zat was er nog nix...

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ehm dik half uur al toch wel denk ik.

12. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    OOoooh kan echt niet meer wachten, komt het spel niet wat eerder in de winkels ? damn wat spannend is dit, nog spannender dan mijn verjaardag vroeger :D

13. Supercharged

Leuk Bevonden:
    1
    Op jouw server ja, op mijn server begon het net pas...
    En doe aub ff niet alsof je alles weet... :{

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wrm niet? ik weet bijna alles dus O-). En nergens gezegt dat dat zo was en dan nog niet meer dan logisch :+.

En jij vroeg hoelang het al bezig was, ik zei gewoon een dik half uur al, ik zie het probleem niet echt. Stel dan de vraag niet.

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey TCO, ik wilde precies dezelfde foto laten zien! op mijn server was het ook een ware slachting voor de poorten van Ogrimmar:

Ik vloog naar Ogrimmar om de gevechten bij Crossroads te ontlopen, maar toen ik daar kwam kon ik niet weg omdat er 2 demonen waren. Ik hoorde dat er een van level 62 en een van level 500 was, ik weet niet of dat waar is.

Ik vind het wel jammer dat Day of Judgement, ik wilde nog plekken verkennen waar ik nog nooit geweest was voor het einde. Maar door dit alles had ik ontzettend veel lag en was ik steeds dood voordat ik ook maar iets gezien had.:mad:

16. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Is het echt waar dat beesten je dorpen aan kunen vallen !? want dan vind ik het zo cooooooooooooool!

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm dat zijn redelijk wat lijken 8), bij ons werd er nogal redelijk gerezt.
    Tja lvl wat ik kon zien wat gewoon elite ??.
    edit@arnie die 2 beesten op mijn/zijn screen(s) staan gewoon bij de poort te wachten tot iemand te dichtbij komt, maar volgens mij maakten ze ook wel wat uitvallen om ff iemand neer te meppen.

Wel vet cool jammer alleen dat ze een heel klein beetje onstervelijk zijn :+.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat kan ik bevestigen, ik was zo'n gelukkige voor wie ze uit hun schulp kwamen om neer te slaan.
    Maar ik denk niet dat ze onsterfelijk zijn, mochten ze level 500 zijn dan duurt het gewoon lang. Misschien wil Blizzard juist dat wij spelers ons groeperen om die beesten te doden.

19. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tegen zo'n beest valt weinig te doen, ook al ben je met honderd man
    Achter dit monster stonden nog een stuk of 5 doomguards en een dreadlord

20. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    mooi plaatje