[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ach je moet toch alles looten, gewoon verkopen, anders maak je ff een macro voor auto loot en daarna autoskin of zo, en anders gewoon zelf autoloten en dan zelf skinnen.

2. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    8)

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Er zijn nog weet-ik-hoeveel luitjes op de officiele fora met hetzelfde probleem hoor...

Het lijkt op een memory-leak.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wordt wel gefixed :), ff afzien dan :+.
    Zelf eerst maar ff lvl 40 worden :cool:.

5. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er een lijst is waarop staat aangegeven van welk ras + class iedereen is die wow speelt. lijkt me wel leuk om te weten wat bijv. het minst en meest gespeelde ras is.

6. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    In de pu stond ook iets van per jaar betalen hoeveel kost dat?? :confused:

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Wilt lijst van xbw maken:)... ras class server blabla bla edit het daarna in de begin post ( moet tco dan maar doen:9...) maar als iedereen zijn gegevens pmt doe ik het wel:)

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ben sinds die nieuwe patch ook last van heel veel lag..
    En ik heb ook welke avond wel een keer dat de verbinding verbroken wordt, wanneer je dat overnieuw wil inloggen meldt die dat er al iemand is met dezelfde naam (Dat ben je dus zelf) en moet je 2 min wachten ofzo...
    Heel vervelend als je net met een warlock quest bezig bent (felhunter) en je zit diep in Horde land :mad:

9. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt tijdens het spelen een lijst tevoorschijn toveren waarop alle players uit de server staan.

10. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hey ... weet iemand nog een winkel die hem verkoopt...

ben overal geweest... freerecord shop bart smit intertoys etc...

niets meer

( sry voor offtopic)

11. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is niet meer leverbaar voor enkele maanden gezien de maximale servercapaciteit bereikt is! 29 april is GEEN definitieve releasedate maar een grove indicatie. Wees op tijd met reserveren voor de volgende levering!

Aldus GCshop.nl. Wat je kunt doen is even een bezoekje plegen bij www.ebay.nl want daar staan er nog genoeg.

Zelf heb ik gisteren een WoW Collector's Edition veiling gewonnen (85 euro). Binnenkort zal ook ik de wereld van Warcraft betreden. :)

12. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0

franko, Toen ik Wow ging kopen ben ik ook elke winkel langs gegaan. En toen had ik het ook nergens gevonden, maar toen kwam ik op het idee :cool: om het te vragen aan de bali :) en toen zei die: dat ze het achter hadden liggen.

dus mijn vraag heb je het ook al gevraagd? of alleen rondgekeken of ze het hadden.

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hier liggen er nog een paar bij de intertoys... bij de gameshops en de free record shop is ie uitverkocht maar bijna niemand koopt bij intertoys games dus ik zou daar maar is gaan kijken :d

14. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    en dat zal je zeker bevallen :D

Ben nu sinds gisteren een WoW speler en in één woord: Fantastico!
    De wereld is zo verschrikkelijk mooi en groot en alle mensen zijn vriendelijk (althans die ik tot nu toe tegengekomen ben :D ) En in de pvp-servers (waar ik in zit) heb je echt continu dat er steden van jou zijde aangevallen worden door de tegenpartij }:] _O_

Het zal je niet tegenvallen.

15. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    mwja kheb et gevraagd bij de intertoys en die hadden em niet meer dus....

maar beetje zwak excuus: omdat de servers vol zijn

antwoord: meer servers

beetje jammer blizzard

16. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Niet zeuren, als je em echt wilde had je em wel bij de release gehaald.........

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ze willen ook niet te veel servers want anders blijven er een paar te leeg natuurlijk, en das nogal kut voor de mensuh die daar op spelen. Maar volgens mij kan je het spel echt nog wel kopen je moet gewoon ff verder zoeken dan je eigen dorp/stad

18. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet ik je echt volkomen gelijk in geven :) Zo goed als alle spelers zijn inderdaad erg sympathiek en er valt goed mee samen te werken. M'n vriendenlijst zat dan ook al snel vol :9

19. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1

sommige mensen doen dat nou eenmaal niet... misschien twijfelde hij wel? school? werk? andere dingen?... in vind ook gewoon dat blizz meer servers moet open gooien... ik heb de game ook niet maar ik hoef ook niet te gaan zoeken hoor:9... mijn lokale gameboer( althans hij heeft 10games in zijn winkeltje) had er voor de release al 1besteld voor mij en ik heb hem oo kgezegd dat er een maand overheen kon gaan dat ik hem kwam halen, maar ik ken die man nou eenmaal heel goed dus geen probleem voor hem:)...

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Niet iedereen is altijd even behulpzaam, en dan doel ik op andere in het gevecht helpen, was soms een monster aan het killen en komt er nog een add (monster) bij doordat ik tussen een aantal beesten stond, agro range te dichtbij kwam of het beest uit stealth kwam.
    Staat er iemand in de buurt of loopt er iemand langs dan lopen ze vaak gewoon rechtdoor. Naja je kunt niet alles hebben moet ik dan maar denken.
    Verder is ut natuurlijk wel allemaal ok :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina