1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsik mn nieuwe PC heb , zal WoW het eerste zijn wat er op komt WOW! (hehe) wat ziet dat er gaaf uit man , ik heb hiervoor Ragnarok gespeeld zon 2 jaar , kvind het nu wel tijd voor overstap naar de 3D MMORPG's.
    Kdenk igg dattik NE ga worden, hunter.
     
  2. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te denken aan een tauren hunter, die hebben van die rifles ipv zon boog :) of een orc hunter die hebben ook rifles, anders maak ik gewoon een warlock, met de beta was t ook zwaar vet om met zon demon naast je rond te lopen :)

    Alleen minder vind ik is dat je zo langzaam levelt, aan de ene kant is t toch wel logisch want je kan maar tot level 60 maar aan de andere kant is t wel heel anders dan ik gewent ben van Ragnarok ( privé servers ) maarja ik vind alles best met levelen zolang ik maar niet geganked word door een of andere level 60 homo die zich helemaal te gek vind omdat ie 1 dag na release al level 60 was :p
     
  3. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je echt een goeie character wilt hebben, zou best al voor je punten begint te besteden een plan in je hooft hebben van je talents, zo zal je niet je kostbare punten aan wat willekeurige talenten besteden.

    Hier vind je een hele goeie Talent-Tree :)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  4. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ey das wel vet thx voor de link... je hebt ook iets als thottbot waar allemaal databases in staan... google er maar eens op, das echt een handige site
     
  5. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow..daar staat echt alles op, thx _O_
     
  6. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    thottbot rules supreme :cool:
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens die thottbot en die talent site stonden beide al in mijn 1e post, een beetje de 1e post doorlezen helpt echt wel, voor de mensen die het dan niet hoeven te antwoorden en jullie zodat je het niet hoeft te vragen.
    Dus graag gedaan :).

    Elke hunter kan rifles, er was een update of patch dat race special weapon types niet meer bestaan.
     
  8. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Woops..kzal in het vervolg beter opletten ;)
    Wat is eigenlijk het groote verschil tussen een Boog en een Rifle, of is er geen? :eek:
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Bogen zijn over het algemeen sneller, kwa damage vaak niet direct veel, guns meer damage maar wat dus ook weer wat langzamer. Kwa DPS dut het zelfde.

    Laat de wapenclasse niet bepalen wat je neemt maar neem gewoon het beste wapen, die weapon skills trainen heel snel omhoog later als je een nieuwe neemt.
     
  10. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan altijd nog je talent points resseten voor 1 goud daarna 2 daarna etc tot 50 g
     
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ben ik nou gewoon extreem achterlijk of had je in de beta nog geen talent points? :mad: daar moest je naar die trainers toe elke keer en ik weet ook wel dat hunters guns en bogen kunnen hebben :) maar een gun vind ik veel vetter :) alleen als jij in een bos ofzo staat te schieten als tauren dan horen de mensen van de alliance je al van een kilo meter ver :confused:
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    talent points heb je pas vanaf level 10.

    maar is het een goed idee om je talent points op te sparen, want ik zie allemaal talents die bijv. 30 punten kosten?

    en wat houd binds when equipped in?
     
  13. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    nee, dan moet je 30 punten in die tree hebben gestopt, en bind when equipped is simpel, als je hem aandoet kan niemand anders hem meer aantrekken:)
     
  14. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup, was er gewoon ook in de beta..
    Op level 10 krijg je je eerste talent point.. Zo heb je in totaal dus 51 talent points te besteden..

    En als je stijl hebt gebuik je een boog :) ziet der veel cooler uit :)
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Om talents te respeccen moet je 1-5-10-15 tot 50 volgens mij betalen. Ga niet het niet vaker dan 1 of 2 keer doen,, kan redelijk kostie worden.

    binds on equip betekent zodra je hem equipt kun je hem niet meer traden met andere mensen als het dus een sterk wapen of armor is wat jij niet nodig hebt, niet aandoen want dan kun je niet meer traden of in het AH stoppen. Behalve aan een shop natuurlijk.
    Je hebt ook soulbound, dit zijn vaak quest items, zodra je die krijgt kun je ze niet meer wegdoen. Maar ook weer nog aan een shop
    en Soulbound when picked up, je killed een monster krijgt een item en dan bind ie zich direct vast.

    Ik plaats dit straks wel ff in de 1e post samen met een stukkie over talents.
     
  16. frank1988

    frank1988 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik heb het al eens eerder gevraagt,
    maare welke server gaan de mensen van xbw spelen???


    lijkt me wel leuk om met nederlanders te spelen
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk dat je de (1e)post(s) doorleest.
     
  18. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja.. dit is ondertussen al heeel heeel heeel vaak gevraagd..
    Als je wat eerdere posts had gelezen had je et antwoord wel gezien..

    Maar ik geef je geen ongelijk.. Tco verwijst iedereen wel steeds naar de begin post, maar deze moest ik ook 5x doorlezen voordat ik et antwoord tegen kwam..

    Tco heeft besloten dat hij de gene is die mag kiezen welke gezamenlijke server we gaan gebruiken.. Geen idee waarom.. maar het is nou eenmaal zo..
    Helaas moeten we dus tot 10 uur wachten voordat we WoW kunnen gaan spelen vrijdag want dan heeft Tco zelf pas tijd om voor ons een server te kiezen..

    *kuch* hoewel het me veel makkelijker lijkt om van tevoren een server te kiezen *kuch*
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niks gekozen ga spelen wat je wilt hoor ik geef alleen de keuzes waar je tussen kunt kiezen. Lezen is moelijk....gewoon ff in de "inhoudsopgave" kijken waar je ongeveer moet kijken.
    Ik geef gewoon 4 servers zodra het spel uitkomt en dan kun je zelf kiezen wat je wilt.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  20. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is et probleem..
    Het lijkt me wel zo leuk en gezellig om samen met de andere xbw members op 1 server te spelen..

    Maar waarom kunnen we deze niet van tevoren kiezen? Er zullen veel mensen zijn die de game om 8/9 uur 's ochtends wanneer de winkel open gaan ophalen.. En het is wel zo makkelijk als deze mensen weten welke server ze 'moeten' kiezen..

    Sorry trouwens dat ik in me vorige post een beetje lullig overkwam :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina