wat bied dit dan meer dan de arcade game het gaat tog uiteindelijk om de multiplayer online en dat kan tog ook met die arcade game
deze game ga ik zeker kopen ... poker zelf ook heel vaak. ben ook te vinden op partypoker en pokerroom onder de naam Casholini.
Ik las dat hij gereleasd zou worden in maart 2007 , hij is er toch al ,beetje vreemd?....maar voor degene die hem hebben , wat zijn je bevindingen is het een leuk spel?
toevallig vorige week gekocht, het is wel een aardig spel. alleen ik ben zelf van het snel pokeren en dat lukt niet met dit spel.
ik vind van wel, als je je hierdoor bedenkt moet je het zeggen je kan de snelheid van het spel wel zelf aanpassen
Hmmm ik ben geneigd om deze game te kopen vanwege de interactie met de vision camera. Is dat een goede funktie ?
Ik speel de laatste tijd best vaak texas hold em en mijn vraag is of het geldverspilling is om deze ook aan te schaffen? Wist niet eens dat die er al was, zelf nog nergens gezien
- Kwa AI is die vrij goed, je moet echt alles uit de kast halen om te winnen. - Leuke sfeer - inderdaad je kunt de snelheid instellen, alleen als je bijvoorbeeld op fast doet, mis alleen wel weer alle leuke filmpjes - Commentaar heb je na 3 potjes wel gehoord. - Camera werkt prima, je krijgt een beeld te zien als iemand aan de beurt is. Alleen had ik gelijk weer zon mafkees dat toen er een chick aan de tafel kwam zitten zn.... ach je raad het wel. - texas hold em op live arcade, is perfect door snelheid en overzicht, dat wil bij world series of poker nog wel eens ontrbreken. Het is eigenlijk een deluxe versie van texas hold em op live arcade voor poker fans. Dit door de toernooi sfeer, Collectables, pro's enz. Ik heb er zelf zeker geen spijt van al heb ik soms wel wat irritaties m.b.t de snelheid en overzicht.
nou je moet nu eerst naar links of naar rechts drukken om een keuze te maken. voor de rest valt er natuurlijk weinig te veranderen. wat ik zelf el grappig vind is, je poker tools. dat zijn hulpmiddelen die je verdiend tijdens het spelen. oa. een tool die onthoudt wat de out's van je directe tegenstander waren.