op deze site staan ingame filmpjes van de NGC versie.. http://www.cube-europe.com/news.php?nid=5349 filmpjes zijn DivX en de kwaliteit is niet uberhoog.. maar tziet er echt ontzetten kickuh uit!
meestal zijn dit soort games bij de release iets goedkoper... Omdat het voor de xboxpeople niet echt als topgame gezien wordt.... hij zal niet duurder worden dan 40 euro denk ik...
Ik heb de demo voor de PC net gedaan, en oh god oh god wat een gemiste kans dat hier geen Live bij zit. Ik denk dat als ik 'm haal, ik 'mvoor de PC haal i.v.m. de multiplayer
ik vond hem een beetje tegenvallen, maar er waren ook niet heel veel wapens en mn computer trok het slecht. Ik wacht nu wel af tot hij echt klaar is en op xbox er is... :{
Ik heb de demo nu al wat meer gespeeld en ik moet zeggen dat het mij ECHT tegenvalt!! De speelduur is echt niet meer dan 5 uur. De graphics zij niet enorm goed ookal hoort het een beetje cartoonachtig te zijn, vind ik het nog tegenvallen. Ik vind t een stuk minder leuk om het in 3d te doen en het feit dat er geen live op zit vind ik ook erg tegenvallend. Ik denk dat ik hem dus niet ga kopen!
Zijn er nog mensen die de demo hebben gespeeld ik zou graag hun mening willen weten... Ik heb ook niet zon snelle comp dus daardoor vond i het slechter dan dat hij op de xbox wordt waarschijnlijk... Maar als iemand hem heeft gespeeld, graag uw mening
Kheb de demo gehad.. Khad gewoon zoiets van: Dit is het gewoon niet.. Geen id waarom Komt er bij niet...
pffffffffffff, die demo...zuigt zwaar! Wat saai, die camera was slecht, veel te buggy, veeeeeeeel te buggy, je kon amper mikken. Ik had mijn eigen team volledig gekillt en de vijand was niks kwijt. sorry, dat moest er even uit. oja, verspilling van mijn bytes.
Niet echt meer het leuke worms gevoel dat je vroeger altijd had... vond ik inderdaad ook... Worms armageddon enzo was redelijk grof en absoluut onmogelijk. Dit gevoel was ik kwijt in de 3D versie
ze zeggen niet voor niks demo als je op die site van hun kijkt zeggen ze dat er veel verandert is sinds naar de release van de demo dus wie weet is alles wat jullie slecht vinden nu wel goed
Komt er nog een review van xbw over worms 3d of niet? Hij komt 31 october uit, maar zoals het er nu voor staat ga ik hem niet kopen, iemand die hem wel gaat kopen?