Worms 3D

Discussie in 'Algemeen' gestart door OPL, 6 aug 2003.

1. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar hebben jullie dan ook geld voor de andere games die uit komen? Want ik ga zoiezo eerst pgr2 kopen en er staan ook nog andere games op mijn lijstje en doordat hier geen live op zit komt deze echt later dan andere...

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb voldoende geld ... maar ik geef niet alles uit aan mijn xbox ... mjah ... misschien koop iki worms wel iets later ... ik ben nog een beetje in dubio ...

3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar mag ik niet over praten, want ik ben met mijn Xbox Illeg**l
    bezig...

Maar ik kan in ieder geval alles wat ik wil kopen (krijgen)..

4. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk goed mogelijk, omdat het niet live is hoef je niet bang te zijn dat iedereen al beter is of zelfs al gestopt is met het spelen van het spel.

Dit is opzich wel een voordeel en als er weer een tijdje geen games uitkomen dan koop ik deze gewoon. Als hij iniedergeval goed is dan :cool:

[edit]

Hier nog even de laatste dingen die ik van hun forum afgehaald heb:

Dit zijn Confirmed weapons:

Hier!

Groene V: Bevestigt dat het in het spel zit en te vinden op een van de screenshots.
    Blauwe V: Bevestigt dat het in het spel zit
    Rode V: Bevestigt dat het NIET in het spel zit.

De reden waarom worms niet online is gegaan op de Xbox is omdat Live pas net er was toen zijbegonnen waren aan de game. Laat staan Ps2 en Gamecube, als ze dit nog wel online zouden willen zou het nog langer duren voor hij uitkwam en dat wouden ze niet.

Ze vinden ook het aantal mensen wat de online-service gebruikt te klein om de game uit te stellen.

Laatst bewerkt: 27 okt 2003
  5. Machiel

Machiel Just Be Me!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel al sinds dinsdag(28-10) :)

Het speelt lekker en ziet er goed uit, ik krijg er idg mij Worms-gevoel er weer bij :D

Lekker met 3 vrienden elkaar afschieten met schapen, oude oma's of gewoon met een hondbalknuppel je vijand de zee in laten duiken :D

Het werkt met eilanden, maar grotten zul je weinig tegenkomen tot niet (heb een paar keer gespeeld, maar geen grotten iig).

De Campaing missie zijn wel leuk om te spelen, als je vrienden er niet zijn ;), maar de multiplay blijft natuurlijk het leukst (alleen jammer dat er geen Live in zit :mad: )

Het landschap in Worms 3D reageert goed op de wapens. Van weinig schade voor de shotgun tot de grote Holy Grenade schade ;)

Er zijn 3 views aanwezig te weten: 1ste worm(handig voor ja, bijna alles), 3de worm (huh, lopen) en de overal view ( AIRSTRIKE(leuke animatie erbij trouwens) :D ).

Ja, ach wou ff doorgeven hoe ik het spel beleef, en beleef het dan ook goed, vooral met de Multiplay :D

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit nog te twijfelen... Ik denk dat ik hem toch maar ga halen.

Vind het alleen HEEL erg vreemd dat er nog helemaal geen reviews van op internet te vinden zijn... Zeker omdat het spel snel uit komt of zelfs zoals ik hier lees al uit is.

7. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de site is de release datum 31-10 dus dat is vandaag, misschien komen er nog reviews... Ik ga hem nog niet halen maar als de reviews goed zijn neem ik hem wel...

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb al een paar reviews gelezen. De meeste geven aan dat na een tijdje het als vanouds speelt. Iedereen is het er uiterraard over eens dat het spel zonder LIVE wel een gemiste kans is. Er zijn geruchten dat er op kort termijn (6 maanden) een andere versie komt met LIVE. Ik wacht zowiezo nog even de geruchten af. Vandaar dat ik hem gecancelled heb.

9. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht met deze game aan te schaffen. Vroeger was ik zeer verslaafd hieraan, maar ik speelde altijd met een aantal maten, goeie tijden waren dat :)
    Anyway, ik denk dat de developers er nog wel achter komen en dat ze in een vervolg versie gewoon Live erbij plakken. Misschien dat ik em evengoed haal als ie 30 euro wordt. Maar nu nog niet. Jammer hoor...
    Een game heeft voor sowieso weinig waarde als er geen enkele Live optie bij zit. Live Enabled moet nu wel zo'n beetje een standaard zijn.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ben ik niet met je eens. LIVE is idd top, maar veel mensen hebben geen LIVE!! Daarnaast heb ik niet altijd behoefte aan LIVE. Kortom moet een spel zonder LIVE ook top kunnen zijn.

Maar het blijft een gemiste kans.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, heb het vandaag voor het eerst gespeeld;

Op zich is het leuk gedaan. Persoonlijk vind ik het 3d wel wat toevoegen. Het wordt spannender. MAAR, er zijn een aantal dingen die zodanig slecht zijn dat ik em toch NIET ga kopen:

1) Je moet na het opstarten handmatig naar opties en dan load doen om je custom teams op te halen. Onhandig en onnodig, bovendien als je dat eenmaal vergeet en je saved nog eens, ben je al je vorige temas/progressie kwijt!

2) camera control is niet in te stellen. Nu vind ik dat zowiezo belachelijk en lui van welke ontwikkelaar dan ook, maar de standaard settings van Worms zijn obgelovelijk k*t. Zowel links-rechts als up-down zijn voor mijn gevoel omgedraaid en kan er niet en wennen en het is niet aan te passen...

3 ) Heb je een vette console die standaard uit de box maar liefst 4 controllers ondersteunt, moet je met deze @%^^%^#%& game gaan lopen overgeven. Of je nou met 1, 2 of 4 man speelt, je kunt het maar met 1 controller spelen en moet dus steeds overgeven. Daar heb ik maar 1 woord voor: belachelijk!

Nogmaals, ik heb het ongeveer een uur gespeeld (origineel - PAL)
    en tenzij wij iets hebben gemist zitten de, naar mijn mening, bovenstaande grove tekortkomingen in het spel.
    Soms vraag ik me wel eens af of gameontwikkelaars de spellen zelf wel eens spelen...

Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  12. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game ook en het is zwaar vet vind ik multiplayer is leuk maar ook weer niet want ik heb al 2 keer gespeeld en 2 keer won ik bijna en 2 keer ging die ander weg|:- en je kan niet chatten als je ingame bent:'-( achja voor de rest ben ik wel weer ffkes bezig met diet spel

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Uhmz, nu heb je het over de PC versie neem ik aan ?

14. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit niet mogelijk ergens voor standaard in te stellen, dit lijkt mij zo'n gruwelijke misser dat het dan echt lijkt alsof ze er niet over hebben nagedacht.

Dit had je ook bij de demo en ik vind het inderdaad een enorme misser. Ik ergerde me binnen 5 minuten gigantisch aan de camera positions. Ik had zitten bidden dat het iets in de demo was, niet dus...

Inderdaad een beetje jammer, maar hier zou ik nog wel overheen kunnen kijken als al die andere fouten er in zitten. Deze game gaat echter steeds verder naar beneden op het lijstje met games die ik nog wil kopen....

Zoals je al zei, ik vraag me af of die ontwikkelaars wel eens het spel zelf spelen en ik vraag me dat ook af. Het gekke vind ik zelfs dat je op hun forum adviesen kon geven waarvan ze sommige echt opvolgde, maar dat deze fouten er niet uit zijn gehaald is diep treurig.

/edit:

*gaat nieuwe avatar zoeken, weg met die worms3d avatar :cool:

Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Tis echt waar. Is ook het eerste xbox spel wat ik tegen kom
    dat niet een profile en/of settings laad bij het opstarten.
    Bovendien onthoud ie ook de audio settings niet. Elke keer als
    je opstart moesten we de muziek weer zachter zetten.
    en we hadden een custom team gemaakt, de tutorial missies gedaan. na opnieuw starten van het spel werden die niet opnieuw geladen. wij dachten het kwijt te zijn en maakten een nieuw team. Toen kwamen we erachter dat we eerst zelf hadden moeten laden |:-

Nee helaas. Ik kan er echt NIEt bij dat een ontwikkelaar je niet de mogelijkheid geeft controls naar inzicht aan te passen. Is gewoon luiheid of onkunde!

Nou, je hebt een seconde of tien tussen de beurten en je wordt verplicht om vlak naast elkaar te zitten, omdat je anders telkens moet opstaan om over te geven. En de xbox heeft toch niet voor niks 4 controllerpoorten?? Al hadden ze in elk geval TWEE controllers mogelijk gemaakt...DUH

Nou, T17 mag wat mij betreft terug naar af! 8)

16. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus echt niet relaxed. Het is ook wel te verklaren waarom dit zo is, het is gewoon een regelrechte port van de cube en ps2 versie!! Dit is echt extreem lui want het enige wat ze dan gedaan hebben (tenminste dat hoop ik) is de graphics opgepoetst.

Over die controls, heel jammerlijk ja.. Dit heeft ook weer met luiheid te maken omdat hij ook op de pc is en daar heb je natuurlijk maar 1 toetsenbord

Wat mij nu duidelijk word is als ik het zo inschat dat team17 de kantjes er vanaf heef gelopen.

- Online gameplay mist omdat anders het spel later uit zou komen.

- Brute wapens zijn verwijderd omdat het teveel complicaties leverde in een 3D spel, maar deze wapens heb ik al in honderde andere games gezien (denk aan pijl & boog)

- Het zijn bijna 100% ports van elkaar wat tot complicaties in het spelen brengt (die in eerdere posts genoemd zijn door Gakkie)

_O_ inderdaad _O_

Deze game ga ik dus waarschijnlijk niet kopen, tenzij er een tijdje echt geen goede games uitkomen dan is dit mijn alternatief.

Ik ben diep teleurgesteld :'-(

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :'-( <-- damm ... daar ging mijn hoop dat team17 terug was :mad:

18. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    kijk ik heb hem in de winkel zien liggen en denk de worms delen waren zo gaaf ik wil deze ook..maar hier zie ik de reactie en die zijn niet echt positief wegens dat 3d gedoe en de controls etc..maar ik zit er tog over te denken om hem te kopen is het nu echt de moeite waard?

bvd

ik heb trouwens alle reacties gelezen...en kwam er dus neit e3cht uit

19. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou je moet ons niet verkeerd begrijpen. Worms is en blijft een zeer coole game, maar team 17 (de producers) hebben enorme fouten gemaakt. Waarom ze deze hebben gemaakt weet je natuurlijk nooit maar het lijkt wel luiheid.

Fouten die opzichzelf niet irritant zijn maar samen op de lange duur er voor gaan zorgen dat je het niet meer speelt. Ook is de speelduur aanzienlijk korter geworden doordat er geen live functie op zit.

Als je dan een spel wilt wat een beetje middelmatig is maar wel nog de worms sfeer heeft dan moet je hem kopen. Verwacht echter niet dat er een speeltijd van 100 uur aanzit. Dit is een spel wat je af en toe zal spelen met vrienden en als je effe niets anders wil spelen.

Je kan hem kopen overweeg echter wel of je kan leven met de fouten in de game.

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb gisteren me rot zitten zoeken naar de nieuwe Worms. Worms is en blijft een van de meest geniale gameconcepten ooit bedacht. Ik balen dus nu ik Worms niet gevonden had. Stond vandaag weer op het punt om naar buiten te gaan om langs de Gameshop te gaan, maar nu ik dit alles zo lees....

Ga maar een nieuwe cd halen denk ik. Kut zeg dat Worms geen klapper is. Ik ga eerst ff meer reacties afwachten

Deel Deze Pagina