Worms 3D

Discussie in 'Algemeen' gestart door OPL, 6 aug 2003.

1. p0mP

p0mP 100% Puur Sap

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb em eindelijk op mijn XboX, en jah het is weer net zoals vanouds. heerlijk om weer met de oude vertrouwde wormpjes te spelen, oude herineringen komen weer boven.
    Eerst eventjes de training gedaan om alles onder de knie te krijgen en eventjes met alle wapens spelen, natuurlijk eventjes weer de feeling terug krijgen. De wapens vind ik erg leuk er zijn natuurlijk veel leuke wapens uit zoals de minigun, en wat een van mij favotjes was drillen met zon boor door de grond om zo veilig in de grond te zitten en je enemy sneaky pakken.
    Maar er zijn ook zeker leuke wapens bijgekomen de parachut is erg leuk en de vliegende pigeot :p
    Multiplayer daar gaat het natuurlijk met dit spel om lekker met zijn 4e op mekaars team knallen, en ja het is daarin zeker geslaagd. de worms maken weer zoals altijd leuke grapjes (nieuwe feature je kan echt heel veel verschillende stemmetjes kiezen, dus ieder team zeg andere dingen op een andere toon)
    De gameplay is zeker niet moeilijk en ik vind de controls eigenlijk wel toepasselijk niks storends aan, maar dat is natuulijk mijn mening.

Leuk spelletje zekerz te weten vooral met je vrienden elkaar neer knallen.........

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik was in de stad en zag hem liggen en dacht: "Waarom ook niet?"

Het was even wennen, maar het speelt weer vanouds. ik vind het echt een goede game. Alleen soms loop je te kloten met de camera.

Haalleeeluja

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    @AJK & @p0mP: jullie vinden de aanschafkosten a 59,95 pleuro's het spel dus wél waard?

4. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog om worms te kopen, ik was het wel van plan, maar nadat de ps 2 versie werd becijferd met een 74, kan ik mn geld wel beter besteden, ik wacht nog ff de xbox review (s) af

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik koop zowiezo de spellen die me wat lijken, maar ik kan me voorstellen dat het het geld niet waard is. Als ik zou moeten kiezen tussen de spellen die gaan komen en er al zijn. Tja, dan staat deze ergens onderaan.

6. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    vond worms 2d al moeilijk mikken 3d pff lukt niet (denk ik ) maarja, wel jammer dat er geen live is

7. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    dat was ook het grootste punt van kritiek op de ps 2 versie, het doden op grote afstand.

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dit valt echt mee. Voor de kenners: Denk eens terug aan de eerste paar keer toen je worms speelde. Je bakte er vrij weinig van. Na een tijdje had je gewoon het "gevoel" te pakken!! Met Worms3D werkt het precies zo. Ik heb het nu even 1,5 uur gespeeld en het lukt me al weer aardig. Alles is eigenlijk hetzelfde!! De besturing van de luchtaanvallen en dergelijke gaan net zo nauwkeurig als voorheen. Kortom: daarover hoef je je geen zorgen te maken, want als je goed was met Worms??? wordt je dat ook wel weer met Worms3D!!

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Worms was inderdaad zo'n game waar je eerst zat te schelden dat niks lukte, maar na verloop van tijd lukte het wel. Ik zit nog steeds te twijfelen over deze game: wel kopen, niet kopen, andere game kopen, wat moet ik!!!!?

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    HAHAHA, mooi man.

Voor elk genre komt/is er en goed spel, dus kijk in je ast en denk na welk genre je het leukst vind. Dan moet het toch wel lukken.

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zit te twijfelen tussen een aantal games: Voodoo Vince, Worms3D, een pak nieuwe cd's of Otogi.

Fok, hoe lang tot HALO 2? :D:D

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik vind Voodoo V. niks aan. Alleen het concept al. Alsof ze echt niks beters konden verzinnen. Nieuwe CD's, ik neem aan dat je heel veel lege cd's bedoeld! ;)

Ach ja, je moet gewoon beslissen, vind je het echt niks dan ruil je het spel om.

13. PromoStyle

PromoStyle Guest

Worms 3D is gewoon fukking vet. Kheb t op pc gespeeld en t is echt lache. Vooral met multiplayer is het gewoon tha bomb.

14. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gespeelt en ik vond hem heel vet, maar toch koop ik hem (voorlopig niet). Want er komen binnekort veel vettere games uit en ik ben niet al te rijk...

Tegenvaller vond ik toch wel een beetje de gameplay, ik vond het lopen en dergelijk toch niet heel lekker gaan... Ik had ook gewoon simpelweg veel meer van dit spel verwacht.

15. Machiel

Machiel Just Be Me!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, ik niet, maar heb hem dan ook voor €45 }:]

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ben er dus net pas achter dat je echt maar met 1 controller kunt spelen. Dit spel ligt bij mij alweer in de kast. No way, dat ik met 4 man telkens een controller ga doorgeven.

Ik heb net nog even gekeken of er echt geen optie is of iets dergelijks,maar helaas.......

17. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gespeeld en sorry maar ik vind het helemaal niks. Je kunt slecht mikken itt 2d-zicht en je zit ook het hele level niet als je schiet.
    Ik weet niet maar het werkt op de een of andere manier niet en voegt dat hele 3d niks toe. Ik houd het toch maar bij 2d:9

Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  18. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook op de pc ff gespeeld. Vind er maar nix aan. Mikken lukt niet echt en challenges snap ik ook niet veel van. 2d worms is idd beter.

19. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Er staat ook wind, dus daar moet je ook rekening mee houden als je schiet, dat vind ik persoonlijk een leuke toevoeging. (Ik heb de PC versie gespeeld, en die is me aardig bevallen, en ik ga hem denk ik ook bij men xbox kopen.)

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  20. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voodoo vince en worms, zou ik voor worms gaan, erg maf spel, bets moeilijk, maar niet onmoglijk.
    voodoo vince vind ik niet zo geweldig

Deel Deze Pagina