1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Worms 3D.........

Discussie in 'Algemeen' gestart door buffy-lover, 22 nov 2003.

  1. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me nog helpen?:confused:
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  2. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat ik het vaak gevraagt hebt, maar heb het nog steedst nie gehaald.
    heeft iemand nog een idee hoe het verder moet?:confused:
     
  3. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    doed, zolang niemand terugpost met het antwoord zullen ze het wel niet weten, daarom hoef je niet om het uur dezelfde vraag te stellen..wacht even..en je geduld zal beloond worden ;)
     
  4. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    heb wel al een week gew8:confused:
     
  5. Herr Flick

    Herr Flick Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm..
    Je moet de pakjes pakken en daar zitten landmijnen in.
    Als je een mijn in zo'n hokje voor een atractie legt doet die worm bij zo'n atractie niks meer.

    Dit is hoe ik het heb gedaan:

    Eerst ging ik naar de atractie recht van de begin positie, (zo'n draaiding) en pakte daar het pakje, want de worm bij de achtbaan mag als eerst schieten , dus als je achter die atractie gaat zitten kan die je niet raken..
    Drop dan de volgende beurt de mijn bij het loket van de atractie waar je bijstaat, zodat die niks meer kan doen...
    volgende beurt ga je tegen het loket van de achtbaan staan zodat de worm bij het reuzen rad niks kan doen
    Ik moet nu weg WORD vervolgd
     
  6. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    tnks!!! voor nu.
     
  7. Herr Flick

    Herr Flick Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    daarna ga je meteen snel in of tegen het loket staan bij het reuzenrad zodat de achtbaan worm niets doet ,
    dan moet je snel zijn want je hebt dan 2 beurten (waarbij er niet p je geschoten wordt) om bij een pakje te komen op de achtbaan en die bij een loket te droppen , let wel goed op de volgorde van de beurten wanneer de wormen mogen , want als de volgende beurt een bepaalde worm is , is het handig om daar de mijn te plaatsen, veel succes

    BTW gebruik je parashute om naar beneden te gaan , gaat sneller ( maar ik denk dat je dat al door had :p )
     
  8. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt.
    alleen speel nie zo vaak meer worms 3D, meestal alleen nog als er vrienden zijn om multiplayer te spelen.
    maar wel erg bedankt, ga nog wel proberen te halen.
     
  9. Michiel

    Michiel [Saddamned]

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe haal je in hemelsnaam WORM AND THE BEANSTALK (14 targets die je met een parachute moet halen). Ik krijg de eerste 4 targets dus echt NIET...
     
  10. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik al gehaald.
    je moet gewoon dubbelspringen en dan alles pakken wat je pakken kan.
    mis je er een paar.......maak nie uit, je land gewoon met de eerste worm in het bootje, dan ga je met de tweede worm gewoon de rest pakken wat je gemist heb.
    en blijf zo doorgaan totdat ze allemaal veilig zijn.
     
  11. guuskeh

    guuskeh New Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic vind het een niet zo geweldig spel.. vond de sumpelheid van worms armegeddon an de andere 2d worms, en veel beter speelbaar
     
  12. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    das jouw mening, maar zo moeilijk te spelen is ook weer nie zo, je moet het gewoon ff doorhebben.
    heb jij worms 3D dan???

    ps: als er iemand nie verder komt met het spel, meld het dan hier!
    misschien kan ik of andere je helpen om verder te komen.
     
  13. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een vraagje: multiplayer?? moet je dit met 1 controller doen, de 2de controller doet nl. niks. :confused:
     
  14. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    speelt het met 1 controller.
    weet het, het is erg kut, maar dan moet je gewoon ff de controller telkens doorgeven, en dan kan je spelen.
     

Deel Deze Pagina