1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

  1. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij level 15, langzaam en moeizaam kom ik levels door, na veel dingen proberen, damn wat heeft die cpu schoten van WTF, die zijn echt heel mooi maar vet irritant van voor mensen heel onmogelijk, moet je wel heel goed zijn. Is dit hierbij ook de tread om vragen tips/tactieken te bespreken om de challenges door te komen?

    greetz wooly
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik kijk altijd waar de computer is, daar vlieg ik met een jetpack heen, drop een dynamite en vlieg weer weg. :)

    Ik vlieg wel door die levels heen, ben nu al bij 11 en die computer is soms best wel dom leggen ze een dynamite, mine neer en blijven ze gewoon op de zelfde plek staan.

    edit: woow 11 is wel moeilijk :mad:
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe drop je iets terwijl je hangt?
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Met X, volgens mij als je aan rope bent zie je al een dynamity of mine bij je worm. Anders moet je ff B drukken en de dynamite kiezen.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Yippie, alle challenges gehaald.

    Challenge 19 en 20 in twee tries. :)
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks_O_
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bset wel chille game alleen vraag ik me nu wel af of het die punten waard is heb eigenlijk liever Alien homid...

    Iemand enig advies?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    koop ze beide ;)
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind worms beter, (heb hem nog maar amper gespeeld) maar dan voooral vanwege multiplay... maar het is en blijft een mening :)
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    vanaf 11 wordt het ook pas moeilijk 8)

    Had gisteren bij level 13 nog maar 1 ventje over tegen 6 cpu...
    Het was zo'n level met een dak, dus ik heb van 3 van die grinders ofzo (die platformpjes die je kan bouwen) een bunker in de rechter bovenhoek gebouwt.

    Toen was de tijd om, dus deathmatch, ik teleport naar die bunker zodat de andere verzuipen, krijgt zo'n cpu worm het voor elkaar om precies een nade tussen een mini kiertje te gooien zodat ik toch nog dood ga 8)
     
  11. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    even snel een vraagje tussendoor. in principe heb je dan vier wormen in het begin. kan je deze allemaal eigen naam geven en dan ook mee online gamen?
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Zit ook bij challenge 13, maar wat ik zo irritant vindt is, dat die computer gestuurde teams altijd op jou schieten, terwijl een ander team gewoon naast hem staat... ze schieten echt altijd op jou! Dus het is eigenlijk gewoon 2 tegen 1, zowat niet te doen!
     
  13. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, team plus wormen kun je zelf een naam geven en die online gebruiken.

    Valt wel mee hoor bij een paar challanges is het even doorbijten maar ze zijn allemaal te doen zolang je eerst oo de easy kills gaat (tenminste zo speelde ik). btw het is ook de bedoeling dat ze allemaal op jouw gaan anders was er weinig challenge aan, dan kon je immers afwachten tot ze alkaar af hadden gemaakt.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Bij mij had een blauwe 1x een dynamite naast een groene neergegooit, maar of dat een foutje was weet ik niet :9
     
  15. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Die werken gewoon samen, anders zou je ook niet elke keer aan de beurt zijn he.
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het tegen de cpu vechten echt dodelijk saai,waarom: Ze doen er vreselijk lang over om te beginnen met een aanval en ze schieten altijd raak!
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    klopt, kom niet verder dan challenge 13:mad:
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja idd,

    Ze moeten snel een patch maken. En dan ook een paar nieuwe wapens die je alleen maar in kistjes kan vinden zoals:
    Hondbalknuppel,
    Super schaap,
    Die vaas die dan ontploft en dan daarvan allemaal stukken van af vallen die ook ontploffen (soort bananabom)
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, omdat ik geen online spelen gewend ben. Ze schieten niet altijd raak, en ze zijn heel slim. Hoera!:emo:

    Dat zijn supergoede ideeen, wil ook wel dat er nieuwe wapens downloadbaar worden, gratis of MS points-kostend._O_ Maar als dat niet komt, ik heb genoeg aan hetgene wat er nu in zit! :)
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    yes 20k damage achievement, nu alleen challenges nog
     

Deel Deze Pagina