1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ik vond 13 en 19-20 het irritants, de rest was wel te doen in 1 of 2x proberen.
     
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoehoe, 200/200G bij Worms :)
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij 12, en ik vond 5 tot nu toe het moeilijkst.:b:

    Gefeliciteerd!:)
     
  4. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    moet hem nog halen lijkt me zeker een topgame
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook!

    Vooral met Cookie en Kryptonite online is gaaf.. :9
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Zeker downloaden, masterlijke game:D



    Ik ga zometeen weer ff lekker 'wormen'! :p
     
  7. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vandaag gedownload, en nog geen spijt van gehad...
    heerlijk spelletje...
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^^^^^shitklotezooi^^^^^^!?!@$%&#***@#*&$%!!!^^^^^^:mad::mad::mad:

    Challenge 12 geprobeerd, flink aantal keer, en dan heb ik bijna gewonnen (ik had nog 2 wormen met allebei 100 health, en de tegenstanders hadden alleen nog maar Ming met 6 health) dan schiet ik mis, schiet die Ming op mij, waardoor ALLEBEI mijn wormen in het water vallen (ze stonden dicht bij elkaar) en ik dus verloren had.|:- heb ff geen zin meer...:mad:
     
  9. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand een goeie tactiek om 13 te halen want heb de tip van paar pagina's terug geprobeerd maar die lukte niet...
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eindelijk 13 gehaald :D:D:D. pakte gewonnen 2 pakketjes met een bananenbom erin \o/ eindelijk een keer geluk met dit spel =(

    OMG kheb 20 gehaald :D:D:D:D. Egt te mooi gewoon, het was sudden death, ik had nog 1 mannetje en hun 2. Ze teleporteren beide SUPER HOOG in de lucht en vallen allebei het water in!! :lol:. Laten we maar denken dat het er niet om gaat HOE je hem haalt, ALS je hem maar haalt. Maar lag wel dubbel dernet :lol:

    200/200 \o/
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd!:)


    Ik ga zometeen weer ff Challenge 12 proberen.:mad:
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    heb wel een tactiek die je '' kan '' proberen, mr kan je niet garanderen dat die altijd lukt, als je eerst genoeg mannetjes dood schiet, en je hebt er zelf nog 2 á 3 over, probeer die dan te brengen naar het hoogste punt van het level. als je geluk heb, moeten je tegenstanders al hun teleport hebben gebruikt, als ze dat hebben gedaan, plaats je van die '' griders '' ( die muurtjes in ieder geval ) zo om m heen, dat die geen kan meer uit kan, wacht tot het water omhoog komt in sudden death, en je wint :9 ( zo heeft iemand challenge 13 gehaald hoorde ik van een vriend )
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Sorry kan het ff niet volgen, over welke Challenge heb je het?:confused:
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    challenge 13! :9 staat erbij, maar hij is wel zowat bij elke challenge te gebruiken, gewoon je eigen worms op het hoogste punt zetten, dan schiet of als je geluk heb staan je tegenstanders worms lager dan de jouwe, en plaats je gewoon muurtjes dat je ze insluit, en wacht je tot het einde dat het water omhoog komen, en dan verdrinken de computer worms eerder dan de jouwe, en dan win je ;) easy. en je moet wachten tot ze teleport hebben gebruikt, anders teleporteren ze eruit :9
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    thanks:):
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    13 is zoooooooooooo'n klote challenge!!!!! Zit daar egt al iets van 10 pogingen compleet vast. Ze schieten daar gewoon egt werkelijk waar alles raak.... Is egt zo frustrerend!
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    13 is duidelijk de moeilijkste. 14,15,16 en 17 allemaal in 1 keer gehaald, die zijn egt te makkelijk gewoon. 18 ook in 1 keer gehaald maar met geluk (egt een uber granaat gegooid aan het einde waardoor die dood ging :)). 19 en 20 ook in 1 keer maar hoe ik 20 haalde ging egt nergens over en 19 was ook op sudden death met een tip die ik vond op gamespot :)

    Hier is de tut:

    On level 19 there is a little nook on the left hand side (half way down)... teleport one worm there at the beginning and blowtorch into the hill.... he'll then be safe from harm for the duration of the battle, batter everyone else as you see fit, when the water rises blowtorch him up to top with the aid of either air-stikes or shotgun to take out the last couple of flood survivors on the top row.

    On 20 you can send the first team member up on top of the igloo in the top right (you can rope up from the left hand of the snowman) and blow torch into the middle of it in the first move (best to get over the barrel and come in from the right hand side, gives you more impact zone for incoming missiles from the left later on!). Then take over the bottom right section below the igloo getting in with either jetpacks, teleport or blowtorch. Then build a girder barrier to the left of the igloo to prevent missiles which will come hard and fast in the last few minutes... once you've got two worms secured at the top... pick off any easy targets, wait for the water to rise and take out all the lower worms, then simply air-strike/homing missile/shotgun to victory!.


    Edit: net 16 wormen tegelijk opgeblazen, heb er een vid van gemaakt, vond het zelf wel geinig :+:)

    Hier is het filmpie :) (wel shakey cam, Capture card voor een laptop is gaar =()
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  18. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG 8) Jij verveelde je zeker? *)
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoe raad je het :9. Heb er nu nog een paar :+ maar vind het nu wel weer leuk geweest. Op zich is het nie eens zo veel werk, teleport en klaar :) (editten duurt ook niet al te lang maar dat zie je wel 8))
     
  20. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ja inderdaad, (Windows Movie Maker FTW? :D) is het goed als ik je toevoeg als friend op live?
     

Deel Deze Pagina