1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja is goed :+ . idd met WMM gedaan :). Je kan best geinige stapels maken op deze manier en dan vliegen ze egt alle kanten op. Dus na het uitspelen van de challenges is er nog genoeg te doen :D
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    JEZUS CREIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad:


    Vanmiddag Challenge 13 geprobeerd (12 was gelukt:emo::emo:), echt ^^^^^^fucking moeilijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:'-( Sjongejonge, iets van 20 keer geprobeerd, dan heb ik bíjna gewonnen, wordt mijn worm (die stond bij dat ondiepe water links) wééééééééééér gvd verzopen...............................................:mad: Heb opeens zin om heel vaak te gaan oefenen in Challenge 1.........|:- Weet ik is nutteloos maar juist daarom wil ik dat doen.8)
     
  3. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Woehahahahaha!!!! Vandaag de laatste achievement gehaald :D
    Ik heb ze nu allemaal!!! Straks alleen nog even online gaan om de score te updaten :)
     
  4. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    yeeey eindelijk challenge 13 gehaald met het nodige geluk ... had nog 1wormpje over en hun 2 maar toen schoot een van de hotshots zijn eigen wormpje dood en kon ik die andere met een fire punch in het water stompen :) \o/

    tactiek: challenge 13

    linkse 2 wormen: met een mijn + klimtouw (naam kwijt) en daarna met shot gun
    dan paraplu worm > jetpack + dynamiet + shotgun (a loslaten als je dynamiet gooit met x)
    3 wormen bij elkaar: eerst clusterbomb/mine daarna een sheep of banabomb(als kan)
    worm op de bus: als het kan een bananabomb anders homingmissile

    pak alle crates + healthpacks want je kunt ze altijd gebruiken...
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een KLOTE spel, ik had eindleijk level 13, ik was op het hoogste punt van de map en het water was bijna boven. Probleem was dat de laatste worm van de computer een touwtje gebruikte en door het level heel vloog, en daarom dus bovenop de stalen rand kwam te staan en hierdoor dus compleet uit het zicht was en niet te raken was en ook niet kon verdrinken. Dus toen verloor ik terwijl ik op het hoogste punt mogelijk stond alsnog:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het kan dat elke keer als het sudden death is en ik gewoon lekker aant w88 ben er 1 van die computer wormen is die zichzelf teleport tot boven het level.... Is dit een bekende glitch of hoe zit dat, ik wordt er namelijk egt compleet gestoord van:confused:
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja hebben meer mensen last van, zelf nog nooit gehad eigenlijk maar wel vaag.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ken het idd maar bij mij teleporteerden ze allebei gewoon het water in _O_
     
  9. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag ook sudden death gewonnen met een teleport in water :9
    was bij challenge 17 geloof ik
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    17 is echt de makkelijkste van allemaal. Allemaal domme wormen die op zich zelf schieten. Ik ben nu bij 19 die is wel redelijk pittig.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    14 t/m 18 zijn egt te simpel voor woorden. 19 en 20 gelukkig in 1 keer gehaald maar wel met het nodige geluk.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb die demo gedownload en vind het zo leuk! Ik ga speciaal punten aanschaffen voor deze game. Hoe heerlijk old-school. :cool:
    Kan je in de hele versie ook een eigen team maken en namen geven? Zoals dat vroeger op de pc kon.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jupz eigen team en de teammembers kan je zelf namen geven. Je kan verder ook je eigen gamemodes enzo samenstellen. Alleen het aantal wapens is beperkt in de game, PC versie had er veel meer. Maar daar komt binnenkort alst goe is verandering in.
     
  14. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik 't zo hoor is het niet echt een makkelijke game.
    over al die missie's die maar niet lukken enzo
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ach, die NPC worms kunnen met wiskundige precisie granaten gooien terwijl je zelf nog maar net begint te wennen. Je moet het zo vuil gaan spelen dat je wint zonder dat ook te hoeven kunnen. Vind dat zelf wel een leuke uitdaging. \o/
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!!!!!:thumbs::thumbs::thumbs:

    Oei:mad:

    Da's wel ff kut voor je als dat gebeurd.:):

    Nmwha, valt wel mee.:) Is natuurlijk redelijk moeilijk, maar frustererend is het niet, wel uitdagend!:)


    Ga zometeen Challenge 13 proberen d.m.v de tactiek van Gotcha!;)
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    3 van de 20 challenges zijn redelijk pittig maar het blijft gewoon een super game en ook de multiplayer over live blijft geweldig :)
     
  18. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Misschien algezegd maar ja ben te lui om alles te gaan lezen.De makkelijkste tactiek die ik gewoon heb gebruikt , is me eigen ingraven onder de grond en 15min afwachten, als je boven kan maak je gewoon boven een soort kamp,door griders bove in de hoek te zetten , dan teleporteer je daar heen gebruik de torche en 15 min afwachten.Als het water een maal stijgt dan is het zo gewonnen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2007
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bij challenge 19 en het word nou wel best lastig... vanmiddag toch misschien maar eens die tactiek van neophyter proberen..
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Of je doet die als die andere niet gaat :). 19 is wel te doen, alleen zijn die wormen soms weer te nauwkeurig.

    Vanmiddag hopelijk weer ff met wat nederlanders spelen :)
     

Deel Deze Pagina