1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

1. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Als het niet lukt dan hoor ik het wel;)

2. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    thnx voor de tut. zometeen maar even prberen :)

edit: @neophyter, hij werkte wel alleen om 1 andere worm nog dood te maken probeerde ik mijn worm een klein stukje te verzette en viel in het water :mad:

Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  3. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Af en toe wel ff goed denken hoe je een worm pakt maar als je 2/3 worms ofzo onder de grond kan krijgen dan is het heel goed te doen *)

4. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    hmm nu ga ik ook wel goed en heb er 1 onder de grond.. ben benieuwd hoe het afloopt :)

edit: yeah challenge 19 gehaald! :D door veel geluk trouwens.. 2 van hun wormen teleporten heel hoog boven de map boven het water waardoor ze doorvielen.. heel komisch gezicht :9

nu alleen challege 20 nog :D

nog een edit:

challenge 20 ook uitgespeeld! in 1 keer! woehoe! gruwelijke shit!

Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn Challenge 5, 13 en 20. Ben nu zelf nog steeds bij 13.:{

Whoei gisteravond in een multiplayer potje 170 schade gedaan_O_

Het ging zo: Ik had nog 2 wormen en mijn tegenstander had er nog een met 145 health, dus toen hij aan de beurt was teleporteerde hij naar een health package dus hij had 170 health. Probleem was, die health package lag op een ton vlakbij het water, dus ik er naartoe kruipen (landmijnen omzeilend:emo::emo:) en vol erop schieten, die tegenstandersworm kwam in het water!!!:lol:

Dus hij was gelijk 170 health kwijt. Ik heb een vraag, telt dat dan wel als 170 schade, of telt het alleen als ie niet in het water komt?:)

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    bedoel je voor die 20.000 dinges achievement? Volgens mij gaat dat meer over de schade die je het level aandoet

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nee!:{ Ik bedoel gewoon voor je hoogste schade die je hebt aangericht in één schot.

8. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een plezier om terug Worms te kunnen spelen, dan nog in HD op de Xbox360. Had beetje schrik voor de controls maar die vallen heel goed mee.
    Zit aan challenge 14, niet echt veel problemen gehad tot nu toe. Meest irritant vind ik die sprongen, zonder dat je het wilt doe hij een salto achterwaarts wanneer je voorruit wou. Als je net een granaat of dynamiet geplaatst hebt is die balen :mad:

Voor de rest een heel leuk spel. 800pt is ewa veel maar hij is de moeite waard.

9. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net f die demo gespeeld kan niet wachten tot ik me ms points binnen heb

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm zit echt vast in 19. Heeft iemand een goede tip om hem op een normale manier te halen? In een boven hoek te teleporteren en afwachten vind ik een beetje lame.

Edit:

Ohke er komt een goede update!

Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  11. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen maar goed nieuws dus...

12. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    vet hoop dat ze ook een zooi nieuwe wapens erin stoppen dan meteen!

13. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu bij challenge 20, met de rest weinig moeite gehad, maar deze lijkt me toch iets moeilijker te worden. Iemand tips? :eek:

14. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    k vind het maar een belachelijk spel... hoe die AI schiet is nietnormaal... en als ik op winnen sta verdwijnt hij boven die stalen balk... nou leuk... ik speel wel tegen echte mensen, die spelen tenminste niet vals...

15. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    nou... ik heb ook een paar maal online gespeeld.. en mensen spelen écht wel vals.. alleen maken zij ook meer fouten zoals jij en ik.. de AI is eigenlijk vanaf het begin best goed(moeilijk), alleen omdat ze eerst begin met een lifebalkje van, wat 10 ofzo win je het op die manier makkelijk.

Ik ben nu aan t spelen bij level 13.. en ik vind dat een bitch van een level... misschien al 20x gedaan.. het is dan 8 tegen 4... en hun leven zit op 90.. Iemand een tip?

Want mezelf transporteren naar een balk boven in een hoekje haalt niets uit.. ze schieten gewoon recht door de balken me als nog kapot! :confused:

16. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kvind het ook grappig dat ze het bij die achievement deathmatch wedstrijden noemen, tis gewoon 3vs1 maja..

17. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag alle 20 levels gehaald :) Alleen over level 20 heb ik 3 keer moeten doen, en level 13 had ik in 1 keer :) Voor de rest had ik ze moeilijker verwacht maar ze waren wel leuk. Ga het alleen echt een naaisteek vinden als je straks voor die 'verbeterde' versie straks moet gaan betalen, maar dat zal wel. En weet iemand wanneer hij wordt verwacht de update ?

18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    challenge 13....... 13 is toch ongeluks getal :|

19. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Heheeeeeee eindelijk Challenge 13 gehaald....._O_ Was moeilijk maar ik was op het laatste nippertje door een BananaBomb gered.....\o/ Challenge 14 is best wel weird!:D

20. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit al een hele tijd vast bij challenge 13
    Ik kan het groene team wel verslaan maar met die wormen van het blauwe team heb ik veel moeite

Deel Deze Pagina