1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

  1. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    ik was vol op aan het kamperen , 15min afwachten...Onder de grond of ergens boven in;) , dan krijg je van die reacties dat is saai dit en dat..maarja zo haal je het tenminste snel en niet naar 100x proberen...
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ok, dat is een idee. Maar hoe wil je dan je tegenworms op zeep helpen? Die moeten ook dood toch? Als ik die challenges op deze manier kan halen is mijn eerste arcade game op 200/200 bijna een feit. Dus kun je me nog ff vertellen hoe je na het ingraven je wormtegenstanders dood? ;)*)
     
  3. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Wachten op sudden death en dat is het meestal wel te doen (jetpack/homing missile/air strike)
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    airstrike kan niet in 13
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Je graaft je op een paar verschillende plekken boven in de map in, gaat flink verspreid staan door die gasbranders.. Dan ga je ver genoeg van de rand van je gangetje staan dat als de computer een teleport erheen doet hij je niet klem kan zetten maar je hem gewoon rustig af kan knallen.. en dan w8 je tot het water stijgt en dan win je... Na 13 wordt het focking makkelijk toen had ik ze allemaal in 1 keer:confused:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    In Challenge 13 zijn volgens mij niet echt veel plekken om je in te graven. En water stijgen? Gebeurt dat als je tijd bijna op is? En welke wapen kan ik het beste gebruiken als er bijna sudden death is? Dus sudden death is al de tijd bijna op is? ;):9
     
  7. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die tactiek? Dat lijkt me idd geen bal aan, maar wordt wel makkelijk na 13, de echte uitdagingen lagen bij mij in de laatste 2 levels. Damn, die duurden zooooo lang. Echt blij dat ik het uiteindelijk gehaald heb op "een normale manier" ;)
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er eigenlijk niet zo lang over gedaan.. Binnen 2 dagen had ik de game helemaal uitgespeeld.. Nix geen vage ingraaf acties, en zelfs nog nooit sudden death meegemaakt!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Kan iemand mij dat uitleggen dan over sudden death?

    En zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een ''echte'' goed uitgelegde tactiek over challenge 13 te willen geven? Please?
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sudden death is wanneer de speeltijd voorbij is. Als de tijd voorbij is stijgt het water langzaam en hebben alle wormen nog maar 1 leven over. Dus lage wormen zullen verdrinken en 1 schot is genoeg om de andere wormen te killen.

    Challenge 13:

     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Super bedankt COOKIE X, ik zal het eens proberen.
     

Deel Deze Pagina